ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Συνάντηση 12η: Εγκυρότητα και αξιοπιστία στην εκπαιδευτική έρευνα
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Επιθετικότητα Επιθετικότητα είναι η συμπεριφορά που έχει στόχο να πληγώσει κάποιον ή να καταστρέψει κάτι. Η επιθετικότητα συνδέεται με κάποιες συγκινησιακές.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας
Επιθετικότητα και Προ-κοινωνική Συμπεριφορά
Οι εκτιμήσεις των ενηλίκων αποτελούν τη βάση για την αυτοεκτίμηση των παιδιών της νηπιακής ηλικίας Το καλό και το κακό ορίζονται από τις συναισθηματικές.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΗΘΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.. ΟΡΙΣΜΟΣ (Hogan, Curphy, Hogan, 1994) «το να πείσεις άλλα άτομα να αφήσουν στην άκρη τις ατομικές τους επιδιώξεις και να.
Ηθική & Ηθική Ανάπτυξη Αλμπανίδης Ευάγγελος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
ΗΘΙΚΟΣ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ.
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ηθική & Ηθική Ανάπτυξη Αλμπανίδης Ευάγγελος Καθηγητής.
Piaget Ο Piaget υπήρξε υποστηρικτής της ελευθερίας και του σεβασμού του παιδιού από τους ενήλικες, της άμεσης δημοκρατίας στο σχολείο, της ηθικής ισότητας.
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΗΘΙΚΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
σχολικοσ εκφοβισμοσ - επιθετικοτητα
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Barron, 1977 «Είναι κάθε μορφή συμπεριφοράς η οποία κατευθύνεται με στόχο να πληγώσει ή να προξενήσει κακό σε κάποιο άλλο ζωντανό οργανισμό ο οποίος επιδιώκει να αποφύγει αυτή την συμπεριφορά» Gill, 1986 1) Η επιθετικότητα είναι συμπεριφορά 2) Η επιθετικότητα είναι κατευθυνόμενη ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 3) Περιλαμβάνει πρόκληση φθοράς 4) Κατευθύνεται προς ζώντες οργανισμούς

ΕΙΔΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΧΘΡΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – Πρωταρχικός σκοπός του ατόμου, είναι ο τραυματισμός ενός άλλου ατόμου. 2) ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – Η πρόθεση του ατόμου είναι κα πάλι να βλάψει ένα άλλο άτομο, αλλά με στόχο να πραγματοποιηθεί κάποιος εξωτερικός σκοπός (χρήματα, νίκη, κύρος, κ.λ.π.).

ΒΙΑ Smith, 1983 «Η επιθετικότητα συνήθως θεωρείται ως γενικός όρος. Ορίζεται ως κάθε συμπεριφορά σχεδιασμένη να πληγώσει κάποιο άτομο σωματικά ή ψυχολογικά. Η βία αναφέρεται στην φυσική πλευρά της επιθετικότητας. Βία είναι η συμπεριφορά με σκοπό να πληγώσει κάποιο άτομο σωματικά»

ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ Α) ΨΥΧΟΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Β) ΕΘΝΟΛΟΓΙΑ -- Το Ένστικτο Επιθετικότητας Είναι Απαραίτητο Στο Ανθρώπινο Είδος Και Σημαντικό Στην Επιβίωση Του Αθλητισμός -- Είναι Αποδεκτή Οδός Διοχέτευσης Της Επιθετικότητας ΚΑΘΑΡΣΗ «Η Συμμετοχή Του Ατόμου Σε Δραστηριότητες Όπως Τα Σπορ Οι Οποίες Δίνουν Την Ευκαιρία Να Επιδείξει Κοινωνικά Αποδεκτές Μορφές Επιθετικότητας, Μειώνουν Τα Επίπεδα Επιθετικότητας Του Ατόμου Γιατί Δίνουν Διέξοδο Στην Έμφυτη Επιθετικότητα»

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ-ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Η Επιθετικότητα Είναι Άμεσο Προϊόν Της Απογοήτευσης Του Ατόμου Από Την Αποτυχία Των Προσπαθειών Του Ή Από Το Μπλοκάρισμα Των Στόχων Του ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗΣ (Bandura, 1973, 1997b) A) ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ -- Σκληρό Παιχνίδι Β) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΜΗΣΗ Αποδεκτή Στον Ερευνητικό Τομέα Η Επιθετικότητα Δ Ε Ν Είναι Έμφυτη Τα Μ.Μ.Ε. Παίζουν Σημαντικό Ρόλο Στην Προώθηση Ή Μη, Της Επιθετικότητας

ΗΘΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ & ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΙ ΣΤΑΔΙΑ ΗΘΙΚΗΣ (Kohlberg) 1) ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ Οι Πράξεις Οδηγούνται Από Την Επιθυμία Αποφυγής Της Τιμωρίας. Οι Φυσικές Συνέπειες Της Πράξης Καθορίζουν Την Ηθικότητα Της 2) ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΗΔΟΝΙΣΜΟΥ Οι Πράξεις Που Φέρνουν Ευχάριστα Αποτελέσματα Και Ικανοποιούν Τις Ανάγκες Του Ατόμου Και Περιστασιακά Τις Ανάγκες Των Άλλων, Είναι Ηθικές 3) ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ «ΚΑΛΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» Καλή Συμπεριφορά Είναι Αυτή Που Ευχαριστεί Ή Βοηθάει Τους Άλλους

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 4) ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ Ηθική Συμπεριφορά Είναι Η Συμπεριφορά Του Καθήκοντος, Ο Σεβασμός Των Νομών Και Της Τάξης 5) ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ Η Σωστή Συμπεριφορά Είναι Αυτή Που Συμφωνείται Δημοκρατικά Και Είναι Σύμφωνη Με Τους Νόμους, Είναι Και Θέμα Προσωπικών Αρχών 6) ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Το Σωστό Ορίζεται Από Την Ατομική Συνείδηση Του Ατόμου Μέσω Επιλεγμένων Ηθικών Αρχών Οι Οποίες Χαρακτηρίζονται Από Λογική Και Συνέπεια

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΑΔΙΚΙΑ A) ΛΑΘΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ 1) Λάθος αποφάσεις για το αποτέλεσμα μιας ενέργειας 2) Αποφάσεις για την παραβίαση ενός κανονισμού ενώ αυτό δεν συντελεί 3) Μη απόφαση για την παραβίαση ενός κανονισμού Β) ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Γ) ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΝΙΚΗ Δ) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ 1) Κατανάλωση αλκοόλ 2) Ανωνυμία φίλαθλων 3) Στρίμωγμα φίλαθλων στις κερκίδες 4) Προβολή και ηρωοποίηση των ατόμων με βίαιη συμπεριφορά

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ ΑΠΟ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ ΑΠΟ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ 1) Κάλυψη και επανειλημμένη προβολή σκηνών επιθετικότητας 2) Προβολή αθλητών που διακρίνονται για την επιθετικότητα τους 3) Χρήση σκηνών και φράσεων επιθετικότητας σε διαφημιστικά σποτ αγώνων

ΑΛΛΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ 1) Φανατισμένη Κερκίδα 2) Mη Χωρισμός Θεατών Ομάδων 3) Χρήση Αλκοόλ Και Ναρκωτικών Ουσιών 4) Άτομα Νεαρής Ηλικίας 5) Κακή Διαιτησία

6) Φύση Παιχνιδιού 7) Ποιότητα Θεατών 8) Μια Ήττα, Ζεστές Καιρικές Συνθήκες 9) Επιμονή Μ.Μ.Ε. 10) Όταν Υπάρχει Καθυστέρηση Στην Έναρξη Του Αγώνα

ΒΙΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ Άτομα με υψηλές βαθμολογίες στην προδιάθεση της προσωπικότητας για θυμό & σωματική επιθετικότητα. Ελκύονται από την βία & τις διαμάχες μεταξύ των οπαδών. Επίδραση της ψευδούς συναίνεσης – Εσφαλμένη εντύπωση ομοφωνίας, γεμίζει τα άτομα με μια διάθεση για βία, μια τρέλα για καυγά την οποία θεωρούν ότι μοιράζονται με τους άλλους οπαδούς, για τους οποίους πιστεύουν ότι θα συμμετάσχουν πρόθυμα στην επίσπευση της φιλονικίας.