ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
Advertisements

Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
Μηχανική Ρευστών Ι Ενότητα 6: Στατική Νίκος Πελεκάσης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Κεφάλαιο 5 Ενέργεια συστήματος. Εισαγωγή στην ενέργεια Οι νόμοι του Νεύτωνα και οι αντίστοιχες αρχές μας επιτρέπουν να λύνουμε μια ποικιλία προβλημάτων.
Τμήμα Α 3 1 ο Γυμνάσιο Άργους. Το κάπνισμα δεν είναι παιχνίδι.Το κάπνισμα σκοτώνει.
Παρουσίαση Πρακτικής Άσκησης για το πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014 Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας Γελαδάρης Ιωάννης ΑΜ.: Υπεύθυνος Εργαστηρίου: Πολυδεύκης Χατζόπουλος.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΕΚΔΟΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΚΔΔΑ 2η2η ημέρα – Ηλεκτρονικό έγγραφο & ψηφιακές υπογραφές.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση κατά μήκος ευθείας γραμμής. Στόχοι 1 ου Κεφαλαίου Περιγραφή κίνησης σε ευθεία γραμμή όσον αφορά την ταχύτητα και την επιτάχυνση. Διαφορά.
1 Θερμοδυναμική. 2 Τι είναι ένα θερμοδυναμικό σύστημα; Ως σύστημα θεωρούμε ένα τμήμα του φυσικού κόσμου, που διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο με πραγματικά.
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
ΙΣΧΥΡΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΥΔΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο)
Πυθαγόρεια Σχολή Η ζωή μέσα στη σχολή.
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
Κρούσεις σωμάτων.
Μηχανική των υλικών Λεπτότοιχα δοχεία
Μελέτη της κίνησης οχήματος με βάση πειραματικά δεδομένα
Προσδιορισμός σημείου
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Συμβολή κυμάτων.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΙ Με αυτή την άσκηση προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα φαινόμενα της διάλυσης των ουσιών και να αποδώσουμε τη σημασία τους στις καθημερινές.
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Κρίσιμο συμβάν στη διδασκαλία των συναρτήσεων y=ax
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Διατήρηση της Ενέργειας
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
Равномерно убрзано праволинијско кретање
الباب الثالث: المقاييس الإحصائية الوصفية: 1- مقاييس النزعة المركزية:هى قيم مركزية (متوسطة) تتمركز او تتوزع حولها معظم البيانات. 2- مقاييس التشتت: هى.
Αρχή λειτουργίας στοιχειώδους γεννήτριας εναλλασσόμενου ρεύματος
العنوان الحركة على خط مستقيم
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
R και C παράλληλα στο Ε.Ρ. Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο.
العنوان الحركة على خط مستقيم
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΠΑΣΗ.
ТАУ ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
Ευθύγραμμη Ομαλά Μεταβαλλόμενη Κίνηση
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία
ΓΕΝΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο (και τον 1ο και τον 3ο)
2014年述职报告.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, (α) περιγράφει την αρχή λειτουργίας απλής γεννήτριας Εναλλασσόμενου Ρεύματος (β) αναφέρει τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η ΗΕΔ από επαγωγή στο πλαίσιο απλής γεννήτριας Ε.Ρ. και να γράφει το σχετικό τύπο (γ) σχεδιάζει την παραγόμενη κυμματομορφή από πλαίσιο απλής γεννήτριας Ε.Ρ. που περιστρέφεται με σταθερή ταχύτητα

Αρχή της ηλεκτρικής γεννήτριας είναι όταν ένας αγωγός κινείται μέσα σ' ένα μαγνητικό πεδίο, ώστε να "κόβει" τις γραμμές του, δημιουργείται τότε στα άκρα του αγωγού η.ε.δ. από επαγωγή Τη διεύθυνση αυτής της η.ε.δ. τη βρίσκουμε με το μνημονικό κανόνα του Φλέμινκ, των τριών δακτύλων του δεξιού χεριού, όπου ο αντίχειρας δείχνει την κίνηση του αγωγού, ο δείκτης την διεύθυνση της μαγνητικής ροής και το μεσαίο δάκτυλο την διεύθυνση της η.ε.δ..

Το μέγεθος της παραγόμενης η. ε. δ Το μέγεθος της παραγόμενης η.ε.δ. όταν ένας αγωγός κινείται κάθετα μέσα στο μαγνητικό πεδίο δίνετε από τον τύπο E = B L v Όπου B= είναι η πυκνότητα της μαγνητικής ροής σεΤέσλα (T) L= είναι το μήκος του αγωγού σε μέτρα (m) είναι η ταχύτητα του αγωγού, κάθετη πάνω στις μαγνητικές γραμμές σε μέτρα ανά δευτερόλεπτο (m/s) και v = Ε = είναι η παραγόμενη η.ε.δ. από επαγωγή σε Βόλτς (V) Για να κινείται συνεχώς ένας αγωγός μέσα σ' ένα περιορισμένο μαγνητικό πεδίο, πρέπει να περιστρέφεται. Έτσι, στην απλή γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος, ο ρότορας (το μέρος της γεννήτριας που περιστρέφεται) αποτελείται από αγωγό σε σχήμα ορθογώνιου πλαισίου που περιστρέφεται μέσα σ' ένα μαγνητικό πεδίο το οποίο δημιουργείται από ένα μόνιμο μαγνήτη ή ένα ηλεκτρομαγνήτη στο στάτορα (το ακίνητο μέρος της γεννήτριας).

Τα άκρα του πλαισίου καταλήγουν σε δύο δαχτυλίδια που πάνω τους τρίβονται δύο ψήκτρες από κάρβουνο. Οι ψήκτρες συνδέονται με το εξωτερικό κύκλωμα

Ας υποθέσουμε ότι το πλαίσιο U-X άρχισε την κίνηση του, με σταθερή περιφερειακή ταχύτητα v, από τη θέση ΥΥ αριστερόστροφα, τη στιγμή αυτή η στιγμιαία η.ε.δ. από επαγωγή πάνω στον αγωγό U ισούται με e = B L v Η ίδια στιγμιαία τιμή της η.ε.δ. από επαγωγή δημιουργείται συγχρόνως και στον άλλο αγωγό X του πλαισίου, αλλά αντίθετης φοράς, διότι, όταν το πάνω μέρος του πλαισίου κινείται προς τ' αριστερά, το κάτω μέρος X κινείται προς τα δεξιά. Έτσι οι δυο η.ε.δ. προστίθενται και η ολική στιγμιαία τιμή της η.ε.δ. από επαγωγή που παρουσιάζεται στα άκρα του πλαισίου είναι ίση με e = 2 B L v

Αν τώρα το πλαίσιο του ενός αγωγού αντικατασταθεί με πλαίσιο και “n” αριθμό αγωγών, η στιγμιαία τιμή της η.ε.δ. από επαγωγή που παρουσιάζεται στα άκρα του νέου πλαισίου είναι ίση με e = 2 n B L v Είναι φανερό ότι η στιγμιαία τιμή της η.ε.δ. στη θέση αυτή του πλαισίου, είναι η μέγιστη τιμή που μπορεί να δημιουργηθεί, αφού η διεύθυνση της ταχύτητας είναι κάθετη πάνω στις μαγνητικές γραμμές. Έτσι ο τύπος της στιγμιαίας τιμής της η.ε.δ. στη θέση αυτή γράφεται Emax = 2 n B L v

Ας υποθέσουμε ότι το πλαίσιο U-X στο σχήμα άρχισε την κίνηση του, με σταθερή περιφερειακή ταχύτητα “v”, από τη θέση XX αριστερόστροφα, και ότι σε κάποια χρονική στιγμή βρίσκεται στη θέση ΖΖ και σχηματίζει με τον άξονα XX γωνία θ. Τη στιγμή αυτή η στιγμιαία η.ε.δ. από επαγωγή πάνω στον αγωγό U ισούται με e = B L v1 όπου v1 είναι η κάθετος πάνω στο μαγνητικό πεδίο συνιστώσα της περιφερικής ταχύτητας v του αγωγού U. Τώρα αν το ημ θ = v1/v τότε το v1 = v ημ θ και αν το v1 αντικατασταθεί στο ποιο πάνω τύπο έχουμε e = B L v ημ θ

Η ίδια στιγμιαία τιμή της η. ε. δ Η ίδια στιγμιαία τιμή της η.ε.δ. από επαγωγή δημιουργείται συγχρόνως και στον άλλο αγωγό X του πλαισίου, αλλά αντίθετης φοράς, διότι, όταν το πάνω μέρος του πλαισίου κινείται προς τ' αριστερά, το κάτω μέρος X κινείται προς τα δεξιά. Έτσι οι δυο η.ε.δ. προστίθενται και η ολική στιγμιαία τιμή της η.ε.δ. από επαγωγή που παρουσιάζεται στα άκρα του πλαισίου είναι ίση με e = B L v ημ θ + B L v ημ θ e = 2 B L v ημ θ Όταν το πλαίσιο έχει περισσότερους από δύο αγωγούς ο τύπος μπορεί να γραφτεί και ως e = 2 n B L v ημ θ Μια και τα μεγέθη 2nBLv θεωρούνται σταθερά, έπεται ότι η η.ε.δ. που δημιουργείται στο πλαίσιο είναι συνεχώς ανάλογη με το ημίτονο της γωνίας θ, που διαγράφει το περιστρεφόμενο πλαίσιο πάνω στη κάθετη, προς τη διεύθυνση του μαγνητικού πεδίου. Τέλος τον τύπο, που δίνει την τιμή της παραγόμενης η.ε.δ., μπορούμε να το γράψουμε ως εξής: e = Emax ημ θ

Είναι φανερό, ότι η στιγμιαία τιμή της παραγόμενης η. ε. δ Είναι φανερό, ότι η στιγμιαία τιμή της παραγόμενης η.ε.δ. μεταβάλλεται ημιτονικά και γι' αυτό λέγεται ημιτονική η.ε.δ. ή τάση. Η εναλλασσόμενη, λοιπόν η.ε.δ. έχει ημιτονική μορφή. Τη γραφική παράσταση της εναλλασσόμενης η.ε.δ. εύκολα μπορούμε να την εξαγάγουμε με βάση τον τύπο e = Emax ημ θ

ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟΧΟΥ 1. Ένας αγωγός κινούμενος κάθετα μέσα σε μαγνητικό πεδίο δημιουργεί στα άκρα του η.ε.δ ίση με E=BLv 2. Περιστρεφόμενο πλαίσιο ενός αγωγού μέσα σε ομογενές μαγνητικό πεδίο, δημιουργεί στα άκρα του στιγμιαία η.ε.δ ίση με e=2BLv ημ θ 3. Περιστρεφόμενο πλαίσιο πολλών αγωγών μέσα σε ομογενές μαγνητικό πεδίο, δημιουργεί στα άκρα του στιγμιαία η.ε.δ ίση με e=2nBLv ημ θ 4. Η κυματομορφή της εναλλασσόμενης η.ε.δ στα άκρα του περιστρεφόμενου πλαισίου είναι ημιτονικής μορφής.