Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

ΥΠΟΘΕΜΑ:ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Quiz για το διαδίκτυο !.
Θέμα: Υπολογιστής και Διαδίκτυο: Ευκαιρίες και Απειλές Υπότιτλος: Επικοινωνία μέσω Η/Υ Μάθημα: Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα: “Clickers” Αποτελείται.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Τα δικαιώματα των παιδιών
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Δημιουργία παρουσίασης:
Η στάση των νέων σχετικά με το κάπνισμα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Καμιά φορά κάθομαι και σκέπτομαι..
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Υπόθεμα: Θεραπευτική αντιμετώπιση για το τσιγάρο. Πρόληψη-θεραπεία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Περιεχόμενα  Σκοπός  Ερωτήματα που μας αφορούν  Αιτιολόγηση  Quiz 1  Quiz 2  Ο εθισμός του Facebook  Βήματα που ακολουθήσαμε  Αποτελέσματα  Πηγές.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ονόματα μελών της ομάδας: 1) Αγγελάκη Θεοδοσία. 2) Κατσαρίκα Λαμπρινή. 3) Κοτανίδης Μηνάς. 4) Ντανιλτσένκο Αρτέμης.
Έρευνα Κοινού στο Δήμο Παύλου Μελά για την καπνιστική συνήθεια (ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ)
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ασφαλή χρήση διαδικτίου ΓεωργίακαιΈλενα. Δεν αποκαλύπτω ποτέ προσωπικές λεπτομέρειες στο διαδίκτυο Δεν αποκαλύπτω σε κανέναν, ούτε και στους καλύτερους.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
11/2/16 Aims Object and Numbers
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 6ο ΕΠΑΛ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τάξη: Α3 Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ

Σκοπός του προγράμματος είναι… Να σ’ ενημερώσει για βασικά θέματα που αφορούν στην υγεία σου όπως είναι το κάπνισμα και η άσκηση. Να σε βοηθήσει να αναπτύξεις κατάλληλες δεξιότητες για να προάγεις την υγεία σου (σωματική & ψυχική)

Προσοχή!!! Στο ταξίδι αυτό θα είμαστε περισσότερο «συνοδοιπόροι» παρά δάσκαλος- μαθητές Δεν θα υπάρχει εξαναγκασμός. Όμως οι συναντήσεις μας θα είναι μια αλυσίδα, γι΄ αυτό καλό θα είναι να μην σπάσεις κανέναν κρίκο της.

Το ταξίδι μας ξεκινά....

«Τι πιστεύω και τι γνωρίζω για το κάπνισμα» Συνάντηση 1η: «Τι πιστεύω και τι γνωρίζω για το κάπνισμα»

Συμπλήρωση ερωτηματολογίων Σκοράρισμα… Ας δούμε πώς θα βαθμολογήσουμε μόνοι μας τις απαντήσεις μας

Ονόματα των ομάδων και των υποομάδων. Οι ομάδες μας… Θα χωριστούμε σε 2 Ομάδες. Ονομάστε τις ομάδες σας……. Ονόματα των ομάδων και των υποομάδων.

ΤΩΡΑ!  Σχολιάζουμε τα στοιχεία για τους έφηβους καπνιστές στην Ελλάδα

 Τι σκέφτεστε όταν ο καπνός των άλλων σας ενοχλεί και τι θα λέγατε σε κάποιον του οποίου ο καπνός σας ενοχλεί;

To Do  Ξαναδιαβάζω τις προτάσεις από το έντυπο «τι γνωρίζω για το κάπνισμα». Θυμάμαι 4-5 από τις προτάσεις αυτές και όποιον συγγενή, φίλο ή γνωστό συναντήσω να καπνίζει, μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται, τον ενημερώνω… για να μάθει και αυτός… Συμπληρώνω τα ερωτηματολόγια και στο σπίτι μου.  Δίνω το ερωτηματολόγιο να το συμπληρώσουν και οι γονείς μου.

Το κείμενο αξιολόγησης που υπάρχει στο τετράδιο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε όποιο πρόσωπο θέλετε και ακολουθώντας τα βήματα της αξιολόγησης να βρείτε το σκορ του/της.

Δημιουργούμε το σημερινό μήνυμα!

Τι είναι το «Μήνυμα»; Μηνύματα είναι σύντομοι, έξυπνοι τρόποι να πείσουμε τους άλλους προς την κατεύθυνση που θέλουμε. Σε κάθε συνάντηση οι ομάδες θα δημιουργούν το δικό τους μήνυμα, το οποίο θα χρησιμοποιούμε για να μεταδίδουμε το πρόγραμμά μας σε άλλες ομάδες (γονείς, φίλοι).