1η Συνάντηση Εργαστηρίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
RAD Studio XE Περιβάλλον Ανάπτυξης. Ανάπτυξη σε περιβάλλον Windows Ανάπτυξη σε περιβάλλον.net Ανάπτυξη σε περιβάλλον PHP Συνδεσιμότητα με Βάσεις Δεδομένων.
Advertisements

Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Ομάδα Φ : Τολίκας Γεώργιος Κεσόγλου Μαρίνα Καλαϊτζίδης Κλεόβουλος
Bong da city TA ONEIRA MAC
ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Subtitle WorkshopSubtitle Workshop Πρόγραμμα εισαγωγής υπότιτλων σε video.
Αναπτύχθηκε από το 1984, και διατέθηκε ως ελεύθερο λογισμικό υπό την άδεια GNU GPL από το U.S. Army Construction Engineering Research Laboratories
Εισαγωγή στη .net Visual C++
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
OLPC Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$ Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
Μακρή Βαρβάρα Εισαγωγή στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) Ακαδημαϊκού Έτους Υπηρεσία χρηστών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.
Δημιουργία μικρών Βίντεο με το Windows Moviemaker.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Εργαστήριο 1 : Scratch (Μέρος 1ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Δίκτυα Υπολογιστών Ι.
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Εργαστήριο 8 : Scratch (Μέρος 8ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Έλεγχος LED μέσω του Slide Bar
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μερικές δυνάμεις στη φύση
Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch
Κίνηση στο Scratch.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων
Μηχανική Κίνηση σε Μια Διάσταση Διανύσματα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Λειτουργικά Συστήματα
Ελευθερία Καραγιώργου
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1η Συνάντηση Εργαστηρίου Νικολός Δημήτρης 1

Μπορώ να το κατεβάσω; Το είναι διαθέσιμο δωρεάν και υπάρχουν εκδόσεις για Windows και Mac OSX. http://scratch.mit.edu/download 2

Λίγα λόγια για το λογισμικό To δημιουργήθηκε από το MIT Media Lab Το είναι μια νέα γλώσσα προγραμματισμού Με το οι δημιουργίες μπορούν να κοινοποιηθούν στον Παγκόσμιο Ιστό. 3

Δομή των συναντήσεων Κάθε εβδομάδα: Στην αρχή θα συζητάμε τις εργασίες που είχατε για το σπίτι Θα προχωράμε σε δραστηριότητες που εισάγουν νέες έννοιες με το Scratch Θα ξεκινάτε την επόμενη εργασία που θα έχετε για το σπίτι, ώστε να μπορούμε να τη βλέπουμε και μαζί 4

Τελική εγασία Θα υπάρχει τελική εργασία η οποία θα προκύψει από τις ασκήσεις που θα κάνετε κάθε εβδομάδα 5

Το περιβάλλον Λίστα φιγούρων Διαθέσιμες εντολές χωρισμένες σε καρτέλες Λίστα φιγούρων Διαθέσιμες εντολές χωρισμένες σε καρτέλες Το σενάριο της κάθε φιγούρας Η σκηνή 6

1η Δραστηριότητα Περιήγηση στο περιβάλλον Πειραματιστείτε με όλα όσα βλέπετε!!! 7

Δημιουργήστε πολλές φιγούρες 8

Σενάρια Επίσης, Δοκιμάστε να δημιουργήστε ένα σενάριο (drag and drop εντολών στο χώρο του σεναρίου) Τρέξτε ένα τυχαίο σενάριο που δημιουργήσατε (διπλό κλικ) 9

Πληροφορίες http://info.scratch.mit.edu/Support Ειδικά, το Reference Guide είναι πολύ χρήσιμο. http://learnscratch.org Παραδείγματα εφαρμογών http://scratch.mit.edu (Η επίσημη ιστοσελίδα του Scratch όπου υπάρχουν πάρα πολλές εργασίες) http://kserafeim.pblogs.gr/ (Εργασίες για την προσχολική ηλικία) http://ltee.org/gfesakis/?p=57 (Εργασίες για την εισαγωγή στον προγραμματισμό με το Scratch) http://makolas.blogspot.com (Δραστηριότητες) 10