ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOK Εργαστηριακή άσκηση 7

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αν έριχνα τα πράγματά του στη θάλασσα για να του τη σπάσω, λες να πάψει να ισχύει η αρχή του Αρχιμήδη και να βουλιάξουμε; Άσε καλύτερα… Να την πετάξω.
Advertisements

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΤΟΓΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ – ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α.Μ : Ζ15886 ΤΜΗΜΑ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ : ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΣΜΑΣ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
ΤΡΟΦΙΜΟΠΟΣΟΤΗΤΑΓΡΑΜΜ. ΦΥΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ Φασόλια1 φλιτζάνι16 Ξερά δαμάσκηνα310,5 Δημητριακά τύπου Bran½ φλιτζάνι6,6 Πατάτα στο.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Διατήρηση της ενέργειας Θερμική ισορροπία
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΠΛΟΘΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Περιεχόμενα Εισαγωγή Είδη κίνησης Αρχή λειτουργίας μηχανισμών
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
ΔΙΑΛΕΞΗ 7 Καρδιαγγειακά προβλήματα Επείγουσες υπερτασικές καταστάσεις
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Εργομετρια 4 Πηγές μυικης ενέργειας
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Το φάσμα του λευκού φωτός
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Κεκλιμένο Επίπεδο Και Τριβή
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Επίδραση ορμονών στο γλυκογόνο του ήπατος και τη γλυκόζη του αίματος
Άσκηση 4 (7η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού) Β Γυμνασίου
Νόμος του Hooke.
Συγχώνευση.
Εργασία Φυσικής.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
ΑΣΚΗΣΗ 6-σελ. 193 Ένα σώμα αφήνεται να κινηθεί κατά μήκος του λείου κεκλιμένου επιπέδου. To σώμα μετά από τη διαδρομή ΑΓ εισέρχεται στο οριζόντιο επίπεδο.
1η άσκηση Α.Δ.Μ.Ε. Σώμα ρίχνεται κατακόρυφα προς τα πάνω με ταχύτητα Uo=60m/s. Να βρείτε: α)το μέγιστο ύψος που θα φτάσει το σώμα β)το ύψος στο οποίο η.
Άσκηση 3 Σώμα μάζας m=2kg ηρεμεί σε οριζόντιο επίπεδο. Κάποια στιγμή ασκούνται ταυτόχρονα στο σώμα δύο δυνάμεις F1=10N και F2=5N, όπως φαίνεται στο σχήμα.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Η έννοια του συστήματος σωμάτων
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ (χρήση αντισταθμιστή)
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο.
العنوان الحركة على خط مستقيم
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΔΙΓΟΥΑΝΙΔΙΑ Τα διγουανίδια αποτελούν μια άλλη κατηγορία υπογλυκαιμικών παραγόντων με κύρια δράση την αύξηση της ευαισθησίας των ιστών στην ινσουλίνη.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο (και τον 1ο και τον 3ο)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOK Εργαστηριακή άσκηση 7 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.

1. Πραγματοποιήστε την πειραματική διάταξη της εικόνας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 1. Πραγματοποιήστε την πειραματική διάταξη της εικόνας 2. Κρεμάστε από τον ορθοστάτη το ελατήριο, όπως φαίνεται στην εικόνα. Πριν αρχίσετε τις μετρήσεις προσαρτήστε στην ελεύθερη άκρη το βαρίδι που το συνοδεύει, ώστε να ανοίξουν οι σπείρες του και να μην έρχονται σε επαφή μεταξύ τους. 3. Προσθέστε, διαδοχικά, όλο και περισσότερα βαρίδια στο ελεύθερο άκρο του ελατηρίου και συμπληρώστε με βάση την πειραματική διαδικασία τον πίνακα Α. Ελατήριο Βάση στήριξης Ορθοστάτης 1m με βαθμολογημένο κανόνα Βαρίδια 50g και 100g 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.

Μάζα πρόσθετων βαριδίων m(g) Δύναμη (F) που επιμηκύνει το ελατήριο (Ν) Επιμήκυνση (ΔL) από το αρχικό μήκος του ελατηρίου (cm) 100 1 3,4cm 200 2 6,9cm 300 3 10,4cm 400 4 13,8cm 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.

5. Σχεδιάστε την ευθεία που περνάει πλησιέστερα από τα σημεία. 4.Τοποθετείστε τα πειραματικά σημεία δύναμης (F)- επιμήκυνσης (ΔL), στο παρακάτω σύστημα αξόνων. Ελέγξτε με τον χάρακα αν αυτά τα σημεία βρίσκονται (περίπου) σε μια ευθεία που διέρχεται από το μηδέν. 5. Σχεδιάστε την ευθεία που περνάει πλησιέστερα από τα σημεία. 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.

6. Κλίση= 29 Ν/m Παρατηρείστε ότι σύμφωνα με το νόμο του Hook ισχύει: F=K ΔL ή K=F/ΔL Οπότε η κλίση της ευθείας είναι ίση με τη σταθερά K του ελατηρίου . Επομένως, η σταθερά K του ελατηρίου είναι: Κ= 29 N/m. Άρα ο νόμος του Hook για το ελατήριο που χρησιμοποιήσαμε στην πειραματική διαδικασία εκφράζεται από τη σχέση: F=29 ΔL . . 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.

7. Με τη βοήθεια του γραφήματος, του ελατηρίου και του κανόνα, έχουμε τώρα τη δυνατότητα να μετράμε δυνάμεις. Μετρήστε το βάρος του βιβλίου Φυσικής: W= 29.0,145=4,2N. Αν μας δίνεται ότι g=10m/s2 τότε πόση είναι η μάζα του βιβλίου σε gr; m=420g. 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.

Ζυγίστε τη μάζα του βιβλίου με την ηλεκτρονική ζυγαριά και βρέστε πιο ήταν το πειραματικό σφάλμα στη μέτρησή σας. m΄=410g Δm=10g άρα α=Δm/410 .100%=2,4% 8. Για να κάνουμε πιο εύκολη τη διαδικασία μέτρησης των δυνάμεων, κατασκευάσαμε το δυναμόμετρο. Πως λειτουργεί και πως βαθμονομείται ένα δυναμόμετρο; Η λειτουργία του δυναμομέτρου στηρίζεται στο νόμο του Hook για τις ελαστικές παραμορφώσεις. Γνωρίζοντας την επιμήκυνση (ΔL) που προκαλούν γνωστά βάρη, βαθμονομούμε το δυναμόμετρο έτσι ώστε η ένδειξή του πλέον να μας δείχνει δύναμη (F) και όχι επιμήκυνση (ΔL) 28/11/2018 Μιχαήλ Μ.