Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Advertisements

Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
Virtual Chemistry Laboratory
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
SN 1987A Παρουσίαση Ερευνητικής Πρότασης. 1. Υπερκαινοφανείς Ορισμένοι αστέρες κατά το τέλος της ζωής τους (αφού κάψουν όλο το υδρογόνο που περιέχουν)
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Τι σου κάνει το μυαλό….
Ο ΦΟΙΒΟΣ, Ο ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Τα Ημισφαίρια του Εγκεφάλου
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Βασικοί μηχανισμοί όρασης
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
7.2 ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: ΕΙΔΩΛΑ
Βαλαβάνη Ευδοξία ΑΕΜ: Εργασία 3η.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
‘ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ…ΤΕΧΝΗ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Οι κινηματογραφικές ταινίες στη διδακτική διαδικασία.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Εξελικτική Κρισιμότητα της Κίνησης
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Ποια είναι τα παιδιά με προβλήματα όρασης;
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 25/10/10 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ο. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΦΘΑΛΜΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Σ  1.η δράση των οφθαλμοκινητικών μυών 2.το τόξο επαφής των μυών 3.Οι συζυγείς κινήσεις.
ΑΜΕΤΡΩΠΙΕΣ Υπερμετρωπία Η υπερμετρωπία διακρίνεται σε: α. αξονική β. διαθλαστική γ. γεροντική υπερμετρωπία Αντιρροπούμενη (μηχανισμός προσαρμογής) Εκδηλη.
ΑΜΒΛΥΩΠΙΑ Αμβλυωπία μπορεί να ορισθεί η οπτική οξύτητα χειρότερη από 6/9, η οποία δεν οφείλεται σε διαθλαστικά σφάλματα, οφθαλμολογικές ανωμαλίες που μπορούν.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
Ο φωτογραφικός φακός Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Π. Ξαπλαντέρη, M.D., Ph.D. ΣΤΡΑΒΙΣΜΟΣ. Πρόκειται για διαταραχή της κινητικότητας των οφθαλμοκινητικών μυών το ματιού, με αποτέλεσμα την παρέκκλιση από.
Οφθαλμολογική – Οπτομετρική Εξέταση ΙΣΤΟΡΙΚΟ Ατομικό- Οικογενειακό Συνήθη οφθαλμικά συμπτώματα ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Επισκόπηση-ψηλάφηση Εξέταση της όρασης 1.
Επιμέλεια: ΚΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ – ΒΙΟΛΟΓΟΣ, M.Sc. | Ε.Κ.Φ.Ε. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ –
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
Κροταφική πλευρά δεξιού ματιού (αριστερό οπτικό πεδίο)
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία Μαθήτρια: Νικολέττα Κ. Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία Εργασία για: Στερεοσκοπική Όραση

Στερεοσκοπική όραση:  Η επικάλυψη του πεδίου όρασης των δύο ματιών δημιουργεί στερεοσκοπική όραση σε περίπου 120 μοίρες οριζόντια. Η στερεοσκοπική όραση δεν είναι πάντα απαραίτητη για την αντίληψη του βάθους.

Η στερεοσκοπική όραση είναι κατά την πλειοψηφία της μια λειτουργία που απαιτεί καλή οπτική οξύτητα και με τα δύο μάτια και η καλή στερεοσκοπική όραση εύκολα αναιρεί οποιοδήποτε πρόβλημα. Δηλαδή είναι αδύνατον ένα παιδί να έχει πολύ καλή στερεοσκοπική όραση και να έχει κάποιο πρόβλημα με αμβλυωπία ή στραβισμό. Όταν ο εγκέφαλος αντιμετωπίζει μια εικόνα ενός επαναλαμβανόμενου σχεδίου, όπως μιας τοιχοστρωσίας (ταπετσαρίας), αντιμετωπίζει δυσκολίες ως προς την ακριβή θέση υπό την οποία το κάθε μάτι θα προσαρμόζεται στην εικόνα. Κοιτώντας ένα οριζοντίως επαναλαμβανόμενο σχέδιο, αλλά συγκλίνοντας τα δύο μάτια σε ένα νοητό σημείο πίσω από το σχέδιο, είναι πιθανό να "ξεγελάσουμε" τον εγκέφαλο και έτσι να συνδυάσει ένα στοιχείο όπως αυτό φαίνεται από το αριστερό μάτι με ένα άλλο (παρόμοιο οπτικά), δίπλα από το πρώτο, όπως φαίνεται από το δεύτερο μάτι. Αυτό δίνει την ψευδαίσθηση ενός επιπέδου που περιλαμβάνει το ίδιο σχέδιο αλλά φαίνεται να βρίσκεται πίσω από τον πραγματικό τοίχο. Η απόσταση στην οποία το επίπεδο φαίνεται πίσω από τον τοίχο εξαρτάται μόνο από τον χώρο μεταξύ των ίδιων στοιχείων.

Τα αυτοστερεογράμματα χρησιμοποιούν αυτήν την εξάρτηση του βάθους με την απόσταση παρομοίων σχεδίων, ώστε να δημιουργούν τρισδιάστατες εικόνες. Αν πάνω από κάποια περιοχή της εικόνας το σχέδιο επαναλαμβάνεται ανά μικρότερες αποστάσεις, η περιοχή αυτή θα εμφανιστεί πιο κοντά από το επίπεδο του υποβάθρου. Αν η απόσταση των επαναλήψεων είναι μεγαλύτερη σε κάποια περιοχή, τότε αυτή η περιοχή θα εμφανίζεται πιο μακριά (σαν τρύπα στο επίπεδο). Ο άνθρωποι που δεν μπόρεσαν ποτέ να δουν τις τρισδιάστατες εικόνες που κρύβονται πίσω από ένα αυτοστερεόγραμμα θεωρούν δύσκολη την κατανόηση προτάσεων όπως: "η τρισδιάστατη εικόνα θα εμφανιστεί από το υπόβαθρο αν την κοιτάξετε για αρκετή ώρα" ή "η τρισδιάστατη εικόνα θα αναδυθεί από το υπόβαθρο". Επομένως θεωρείται ότι θα βοηθούσε κάποια απεικόνιση του πως οι τρισδιάστατες εικόνες "αναδύονται" από το υπόβαθρο από την οπτική γωνία ενός ανεξάρτητου παρατηρητή. Αν τα εικονικά τρισδιάστατα αντικείμενα ενός στερεογράμματος, που επανασυντίθενται στον εγκέφαλο κάποιου παρατηρητή, ήταν αληθινά αντικείμενα, ένας ανεξάρτητος θεατής που θα παρατηρούσε τη σκηνή από δίπλα θα έβλεπε τα αντικείμενα αυτά να αιωρούνται πάνω από την εικόνα του υποβάθρου.

Η τρισδιάστατη όραση μπορεί να γίνει πραγματικότητα! Ο 1 στους 25 ανθρώπους δεν έχουν στερεοσκοπική όραση και δεν μπορούν να δουν ταινίες 3D. Δεν μπορούν δηλαδή να έχουν σωστή αντίληψη του βάθους και αυτό μπορεί να οφείλεται σε φτωχή διόφθαλμη συνεργασία, στραβισμό, αμβλυωπία ή αποκλεισμό. Οι 3D ταινίες είναι το πιο εύκολο τεστ screening που μπορεί να κάνει κανείς για να καταλάβει αν υπάρχει σωστή διόφθαλμη συνεργασία. ​​ Γίνεται προπόνηση, ανεξαρτήτως ηλικίας. Μπορεί να σας φανεί αστείο ή να μοιάζει με παιχνίδι, αλλά όλες αυτές είναι μέθοδοι προπόνησης της όρασής μας. Η τρισδιάστατη όραση μπορεί να γίνει πραγματικότητα!