Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
3ο Γυμνάσιο Καστοριάς Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Ντινολάζος Χρήστος
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Κατηγορίες προβλημάτων:
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό 1.4 Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Εισαγωγή στην Python.
1.1 Η έννοια του προβλήματος
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Κεφάλαιο 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και τον Προγραμματισμό.
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Η έννοια του προβλήματος
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Η έννοια του προβλήματος
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ Αρχεία - Φάκελοι 8/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ.
PRO BOT.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ void DisplayBlock(SBlock Block) { if (Block.nY < 1) return; RECT rcBlock = g_rcBlock; rcBlock.left = Block.nColor * BLOCK_DIAMETER; rcBlock.right = Block.nColor * BLOCK_DIAMETER + BLOCK_DIAMETER; g_pDisplay->Blt( (DWORD)Block.nX * BLOCK_DIAMETER - 2 , (DWORD)Block.nY * BLOCK_DIAMETER , g_pSecondarySurface, & rcBlock ); } 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ένα ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον Τα κύρια εργαλεία είναι: ένας εξειδικευμένος κειμενογράφος, που χρησιμεύει για τη σύνταξη και τη διόρθωση του προγράμματος και ένα πρόγραμμα-μεταφραστής που μετατρέπει τις οδηγίες μας στη μορφή που τις καταλαβαίνει ο επεξεργαστής, δηλαδή σε μια σειρά από 0 και 1 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Πηγαίο & Εκτελέσιμο Πρόγραμμα Προγραμματιστής ΚΜΕ (CPU) Πηγαίο Μεταγλωττιστές Εκτελέσιμο Πρόγραμμα Διερμηνείς Πρόγραμμα ΑΡΧΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΓΡΑΨΕ ΤΕΛΟΣ 00000000 00000001 00000010 00000110 00100000 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Μεταγλωττιστές και διερμηνείς. Τα προγράμματα που μετατρέπουν τις οδηγίες μας σε 0 και 1 μπορούν να χωριστούν σε δυο κατηγορίες: στους μεταγλωττιστές και στους διερμηνείς. Η διαφορά τους είναι ότι οι μεταγλωττιστές (compilers) θα ελέγξουν όλο το πρόγραμμα για συντακτικά λάθη και μετά θα το μετατρέψουν όλο σε μια κατάλληλη σειρά από 0 και 1, ώστε να μπορεί να εκτελεστεί από τον επεξεργαστή του υπολογιστή. Αντίθετα οι διερμηνείς (interpreters) ελέγχουν μία οδηγία κάθε φορά, την εκτελούν και μετά ελέγχουν την επόμενη οδηγία. 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γλώσσα προγραμματισμού MicroWorlds Pro; Μια γλώσσα προγραμματισμού είναι μια γλώσσα επικοινωνίας με τον υπολογιστή. Είναι ένα σύνολο από εντολές (δεσμευμένες λέξεις) που λένε στον υπολογιστή τι να κάνει. Όπως η γλώσσα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας επικοινωνία, έτσι και η γλώσσα προγραμματισμού διαθέτει γραμματική και κανόνες για το συνδυασμό των εντολών. Χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προγραμματισμού μπορούμε να συντάσσουμε προγράμματα για να προγραμματίζουμε τον υπολογιστή. Το MicroWorlds Pro είναι ένα προγραμματιστικό πολυμεσικό περιβάλλον, δηλαδή ένα πρόγραμμα με το οποίο μπορούμε να δημιουργούμε προγράμματα και πολυμεσικές εφαρμογές. Το MicroWorlds Pro ανήκει στην κατηγορία των εκπαιδευτικών λογισμικών και είναι κατάλληλο για ανάπτυξη συνθετικών εργασιών.   27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γλώσσα προγραμματισμού Logo Πολυμεσικές Εφαρμογές Η Logo είναι μια γλώσσα προγραμματισμού ειδικά σχεδιασμένη για τους μαθητές. Με τη Logo μπορούμε να δημιουργούμε προγράμματα μόνοι μας με απλές εντολές και να προγραμματίζουμε τη χελώνα που "ζει" στην οθόνη του υπολογιστή. Στο MicroWorlds Pro χρησιμοποιούμε τη γλώσσα προγραμματισμού Logo και προγραμματίζουμε χελώνες. Η χελώνα εκτελεί εντολές της Logo, ανάλογα πώς την προγραμματίζουμε. Κάθε χελώνα έχει όνομα, θέση, κατεύθυνση, πάχος στυλό, χρώμα στυλό, σχήμα και μπορεί να έχει οδηγία την οποία εκτελεί όταν κάνουμε κλικ πάνω της. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε τις χελώνες προκειμένου να σχεδιάσουμε, να "διακοσμήσουμε" τη σελίδα μας και να δημιουργήσουμε κινούμενα σχέδια.   Μια πολυμεσική εφαρμογή είναι ένα πρόγραμμα του υπολογιστή που διαθέτει ποικιλία μορφών πληροφορίας όπως κείμενα, ήχους, εικόνες, κινούμενα σχέδια, μουσική και βίντεο. Στο MicroWorlds Pro μπορούμε να προγραμματίζουμε χελώνες και να συνδυάζουμε ποικιλία μορφών πληροφορίας όπως κείμενα, ήχους, εικόνες, κινούμενα σχέδια, μουσική και βίντεο προκειμένου να δημιουργήσουμε εύκολα τις δικές μας πολυμεσικές εφαρμογές. 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ MicroWorlds Pro. Γραμμή τίτλου Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Επιφάνεια εργασίας Κέντρο εντολών Περιοχή Καρτελών Καρτέλες Γραμμή κατάστασης 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

MicroWorlds Pro. Δημιουργία αντικειμένων Γενική Επεξεργασία Διαχείριση αρχείων Διάταξη Βοήθεια Επεξεργασία δεδομένων 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

MicroWorlds Pro. Οι πρώτες εντολές Εντολή Εμφάνισης και αριθμητικές Πράξεις Δείξε 5 + 12 Δείξε δύναμη 2 3 κενό 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

MicroWorlds Pro. Οι πρώτες εντολές Δείξε Εντολή Εμφάνισης και αριθμητικές Πράξεις Δείξε 12 / 2 * 3 Δείξε (12 / 2) * 3 Δείξε12 / (2 * 3) Δείξε (φρ [12 / (2 * 3) =] 12 / (2 * 3) ) 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

MicroWorlds Pro. Οι πρώτες εντολές Δείξε (φράση … Εντολή Εμφάνισης και αριθμητικές Πράξεις Δείξε “Νίκος Δείξε [Το όνομά μου είναι Νίκος] Δείξε (φρ [το κόστος είναι] 200 / 25 “ευρώ) 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Προγραμματισμός Βιβλίο σελ 183 - 185 Ερωτήσεις Ποια είναι τα κύρια εργαλεία ενός ολοκληρωμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος; Ποιο πρόγραμμα ονομάζουμε πηγαίο και ποιο εκτελέσιμο; Ποιες οι διαφορές μεταξύ μεταγλωττιστών και διερμηνέων; 27/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ