Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ Cloud Computing.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού

1.1 Η Αγορά Πληροφορικής – Προϊόντα και Υπηρεσίες Τι εννοούμε με τον όρο Αγορά (Market) σε κάποιον κλάδο οικονομικής δραστηριότητας ; ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΛΑΔΟ Το σύνολο των συναλλαγών που μπορούν να γίνουν ανάμεσα: σε όλους όσους πουλάνε (προμηθευτές) και σε όλους αγοράζουν (καταναλωτές) προϊόντα ή υπηρεσίες του κλάδου.

1.1 Η Αγορά Πληροφορικής – Προϊόντα και Υπηρεσίες Η ΑΓΟΡΑ » περιλαμβάνει : το ΧΩΡΟ στον οποίο γίνονται αγορές / πωλήσεις ( πληροφορική – επικοινωνίες κτλ ) τα ΑΤΟΜΑ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν ή να πουλάνε τα ΠΡΟΪΟΝΤΑ / ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ που μπορούν να αγοραστούν ή να πουληθούν

1.1 Η Αγορά Πληροφορικής – Προϊόντα και Υπηρεσίες Οι καταναλωτές συμμετέχουν στις διάφορες αγορές δημιουργώντας - συντηρώντας τον οικονομικό κύκλο ( τζίρο ) της Ελληνικής ή της Διεθνούς Αγοράς Πληροφορικής

1.1 Η Αγορά Πληροφορικής – Προϊόντα και Υπηρεσίες Ερώτηση : Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε προϊόντα και πηρεσίες Πληροφορικής ; Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ότι τα μεν Προϊόντα έχουν φυσική - υλική υπόσταση ( όγκο, βάρος, σχήμα π. χ. οι οθόνες ), ενώ οι Υπηρεσίες είναι άυλες. Οι κυριότερες ιδιότητες που χαρακτηρίζουν ένα προϊόν είναι ότι : ένα προϊόν μπορεί να αποθηκευθεί, να μεταφερθεί να συντηρηθεί και να τοποθετηθεί, κάτι που ΔΕΝ είναι εφικτό με μια άυλη υπηρεσία. Οι κυριότερες ιδιότητες που χαρακτηρίζουν μια Υπηρεσία είναι ότι : μπορεί να συσταθεί - παραχθεί, να μεταβιβαστεί, να πωληθεί και να καταναλωθεί άμεσα ή τμηματικά ( π. χ. η παροχή εκπαίδευσης σε πελάτες, για τον τρόπο χρήσης νέου προϊόντος μετά την αγορά του ). Λόγω της μη - υλικής τους υπόστασης, δεν αποθηκεύονται, ούτε μεταφέρονται ως φυσικά αντικείμενα.

Τι « πωλείται » στον χώρο της πληροφορικής ; A. Αγαθά - Εξαρτήματα (hardware) B. Υπηρεσίες 1. τεχνολογική οργάνωση ενός πληροφοριακού συστήματος 2. εκπαίδευση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών Αλλά και … C. Συνδυασμός αγαθού - υπηρεσίας : η αγορά και τοποθέτηση κάρτας γραφικών σε PC. ( σε κάποιο από τα καταστήματα που εμπορεύονται Ψηφιακές Τεχνολογίες και Υπηρεσίες Πληροφορικής ).

Χονδρικό Εμπόριο – Λιανικό Εμπόριο προϊόντων / υπηρεσιών πληροφορικής ΜΟΡΦΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Λιανικό εμπόριο  πωλήσεις προϊόντων / υπηρεσιών απευθείας στους καταναλωτές / πελάτες καταστήματα που πωλούν υπολογιστές / λογισμικό (media market, πλαίσιο, ηλεκτρονική, κ. λ. π ). συμβόλαια συντήρησης, εκπαίδευσης και υποστήριξης χρηστών (after sales support) Φιλοξενία ιστοσελίδων, σύνδεση στο Internet (ISP), cloud computing Συρρίκνωση του τομέα λιανικού εμπορίου των προιόντων τα τελευταία χρόνια Κλασσικά προϊόντα του κλάδου – τεχνολογικά ξεπερασμένα ( π. χ. Cd players) Ενδιαφέρον για έξυπνες ( smart) συσκευές : smartphones, tablets, έξυπνες τηλεοράσεις, smartwatches

Χονδρικό Εμπόριο – Λιανικό Εμπόριο προϊόντων / υπηρεσιών πληροφορικής ΧΟΝΔΡΙΚΟ εμπόριο (wholesale)  πωλήσεις προϊόντων / υπηρεσιών σε επιχειρήσεις που μεταπωλούν τα προϊόντα σε καταναλωτές Εταιρίες εισαγωγής υπολογιστών σε μεγάλες ποσότητες που διαθέτουν στα καταστήματα. χονδρικό εμπόριο υπηρεσιών κάνουν οι εταιρείες προς άλλες εταιρείες (business2business) σε μεγάλες ποσότητες π. χ. μαζικές ψηφιακές παροχές ( σύνδεση στο Internet, εταιρικοί λογαριασμοί , MB σύνδεσης από κινητά τηλέφωνα ) που προσφέρουν μεγάλες εταιρείες στους υπαλλήλους τους συντήρηση μεγάλων υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων Η / Υ

Δραστηριότητα 1 Να χωριστείτε σε ομάδες των 2-3 ατόμων και να αναζητήσετε στο Διαδίκτυο, για ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) που πωλούν Προϊόντα Πληροφορικής και Ψηφιακής Τεχνολογίας. Τα αποτελέσματα της ερευνά σας να τα καταχωρήσετε στην παρακάτω φόρμα. tiny.cc/o8ivyy

Κύκλος Ζωής Προϊόντων (Product Life Cycle)

1o Στάδιο - Ερωτηματικό Προϊόν δεν είναι προς στιγμήν γνωστό Πωλήσεις : χαμηλές Δεν είναι σίγουρη η εμπορική επιτυχία του ( ερωτηματικό ) Δειλά - δειλά οι πρώτοι αγοραστές – διαφήμιση του προϊόντος – ζημία της εταιρείας αρχικά Είναι το δυσκολότερο στάδιο, με υψηλό κόστος σε δαπάνες διαφήμισης και προώθησης η επιχείρηση θα λειτουργεί με ζημίες για κάποιο χρονικό διάστημα ορισμένες εταιρείες δημοσιοποιούν την έλευση του προϊόντος πολύ νωρίτερα από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας

2o Στάδιο - Αστέρι Το προϊόν έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό Πωλήσεις αυξάνονται ραγδαία Το κοινό ενημερώνεται για τα πλεονεκτήματα - ανταγωνιστικότητα Βομβαρδισμός διαφημίσεων από τις εταιρείες για να φτάσουν στο υψηλότερο σημείο πωλήσεων Στρατηγικές Μάρκετινγκ : Επιλεκτικής Διείσδυσης. ( υψηλή τιμή, χαμηλή διαφημιστική καμπάνια ) Εικόνας και imaging. ( υψηλή τιμή, μεγάλη διαφημιστική καμπάνια ) Διείσδυσης Χαμηλών Τόνων. ( χαμηλή τιμή, χαμηλή διαφημιστική καμπάνια ) Μαζικής Διείσδυσης. ( χαμηλή τιμή, μεγάλη διαφημιστική καμπάνια )

Το ύψος των πωλήσεων δεν πρόκειται να ανεβεί παραπάνω Υπάρχει μια σταθερή ροη πωλήσεων – όχι αύξηση – σταθερή ροη χρημάτων η οποία συντηρεί την παραγωγή, πληρώνει τα έξοδα κατασκευής του προϊόντος και διατηρεί σταθερά τα κέρδη (cash flow- cash cow) μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο 3o Στάδιο – Αγελάδα (cash cow)

4o Στάδιο – Γέρικο Σκυλί (old dog) Έχει χαθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον Δραματική μείωση των πωλήσεων μέχρι να μηδενιστούν Έχει παλιώσει η αντικατασταθεί από νεότερα προϊόντα, πιθανό φθηνότερα Δεν συμφέρει πλέον για την κατασκευάστρια εταιρεία παραγωγικά ( γέρικο σκυλί ) Στο τέλος αποσύρεται από την αγορά

Δραστηριότητα 2 Αφού χωριστείτε σε ομάδες των 2-3 ατόμων, να επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα και με την βοήθεια της ιστοσελίδας bubbl.us να καταγράψετε και να οργανώσετε σε κατηγορίες τα προϊόντα πληροφορικής. Τα αποτελέσματα της ερευνά σας να τα καταχωρήσετε στην παρακάτω φόρμα.tiny.cc/ttp1act2