Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα.
Advertisements

Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
1 ΤΜΟΔ Πανεπιστήμιο Αιγαίου Paper “…. ” Χίος [ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ] [Ονόματα] 8 0 Εξάμηνο ΤΜΟΔ.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΈΝΑ CHAT ΔΙΚΟ ΜΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.
Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.
19η ημέρα ώρα
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΕΡΕΥΝΑ Ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.
«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Οδοντιατρική Σχολή Εαρινό εξάμηνο 2012 Σαμίου Αντωνία Χριστίνα ΑΕΜ 9996 Σιούλη Κατερίνα ΑΕΜ
Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας με Κοινότητα Ενότητα 3: Β’ Φάση Εξέλιξης της Κοινότητας - Ριζοσπαστισμός Ελένη Κοντογιάννη Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά.
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 11: Ποιοτική αξιολόγηση μελετών Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ – ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΝ.Α.Α ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ART-THERAPY- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΤΕΧΝΗ- ΜΟΥΣΕΙΟ.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
1 Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 7: Διοίκηση της Γνώσης Πουλιόπουλος Λεωνίδας Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘B τρίμηνο 2015 Η σταθεροποίηση που εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του 2014 φαίνεται να αντιστρέφεται από την αρχή του 2015 με μειώσεις.
Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in.
1 Σχεδιασμός πολυμεσικών εφαρμογών για μουσεία. Ιστορικό Το 1992 συστάθηκε κατάλληλη επιτροπή από τον οργανισμό ICOM (International Council of Museums)
 Το 6 ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε πριν από 25 χρόνια. Αποτελείτ αι από 255 μαθητές και 32 δασκάλους.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Το νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και ο ρόλος του ΔΕΔΔΗΕ
Ο σκοπός της παρουσίασης
«Σχολείο ως χώρος Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης»
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ
Στατιστικές Υποθέσεις
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
Η Διασκεδαστική Μάθηση Συμβάλλει στην Καλή Μάθηση
ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ
Διαφημιστική εκστρατεία
ΚΣΠΜ-Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων Αθανασία Σταθοπούλου
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Εισαγωγή στην Βιοστατιστική
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Υπηρεσία Πολυτροπικής Ψηφιακής Βιβλιοθήκης με Προσβάσιμη Βιβλιογραφία για άτομα με Εντυπο-αναπηρία Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών - Πάντειο.
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Κίνηση σχεδίου και εικόνας
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
“Financing Growth” Thessaloniki Summit 2016
– ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
Αποτελέσματα κλάδου – ‘α 6μηνο 2016
Διαχείρισης Πιστωτικού Ελέγχου
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8: Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
4η ΕΝΟΤΗΤΑ «Φορείς – Οργανισμοί – Χάρτα δικαιωμάτων»
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Functional characterization of CXXC5 in growth plate senescence as an inhibitor of the Wnt/β-catenin pathway via interaction with DVL. Functional characterization.
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες Τάξη Γ΄ Λυκείου Αντικείμενο: Γλώσσα - Έκθεση Έκφραση Ενότητα: Διαφήμιση Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες Οι διαφημίσεις αναπαράγουν τα κοινωνικά στερεότυπα και παραπλανούν για την αλήθεια των προϊόντων Την πρώτη διδακτική ώρα κάνεις μια εισαγωγή στους μαθητές, εστιάζοντας στους στόχους της διαφήμισης και στα μέσα που χρησιμοποιεί (παραπέμποντας στο υλικό του σχολικού εγχειριδίου, σελ. 50-61), δίνοντας επιγραμματικά το ρόλο του πομπού (διαφημιστής), του δέκτη (καταναλωτής), τη σημασία του μηνύματος, το επικοινωνιακό μέσο, τον κώδικα και το σκοπό (προσέλκυση). Τονίζεις πως η πειθώ στη διαφήμιση, όποια μέσα και αν χρησιμοποιεί, σκοπό έχει να λειτουργήσει με βάση το συναίσθημα και τους συνειρμούς. Βασίζεται σε δεδομένα κοινωνιολογικής μελέτης και έρευνας: συνήθειες, αντιλήψεις, παιδεία του καταναλωτικού κοινού.

Προβάλλεις τις διαφημίσεις σε τρεις ομάδες: γυναίκα/άντρας, τσιγάρο και ρατσισμός. Ανατροφοδοτείς τις αντιδράσεις ζητώντας να προσέξουν: 1. Το μήνυμα (μορφολογικά) 2. Την εικόνα (χρώμα, σχήμα, ύφος προσώπων, δομή) 3. Το αντικείμενο που προπαγανδίζουν (αν ταιριάζει με την εικόνα) 4. Ποια τα στερεότυπα, όπως παρουσιάζονται 5. Τα μέσα που χρησιμοποιούνται (επίκληση σε …) 6. Πόση αλήθεια υπάρχει στο διαφημιστικό μήνυμα

1η ομάδα: στερεότυπο άντρα-γυναίκας Αρρενωπότητα και ανωτερότητα

Γυναίκα και τεχνολογία

Ωραία, έξυπνη ή νοικοκυρά; Μήπως όλα;

Νόμος και τάξη… ανδρική υπόθεση

2η ομάδα: το τσιγάρο Από την κούνια τα πελατάκια: target group τα παιδιά

Επιστρατεύουμε την αυθεντία της επιστήμης

Το κάπνισμα ως πρόταση… αδυνατίσματος

3η ομάδα: ο ρατσισμός Ποια νοοτροπία κρύβει και η δική μας παροιμία: τον αράπη κι αν τον πλένεις…

Σε ρόλο μόνο βοηθητικό-υπηρετικό και με χαρωπή υπακοή

Οι λευκοί απολαμβάνουν

Τη 2η διδακτική ώρα: Μετά την παρουσίαση/συζήτηση, μοιράζεις φύλλο εργασίας σε τρεις ομάδες: τσιγάρο, γυναίκα/άντρας, ρατσισμός (οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν μόνοι). Κάθε ομάδα θα απαντήσει σε παραγράφους: 1. Ποια τα στερεότυπα όπως εμφανίζονται στις διαφημίσεις (60-80 λ.) 2. Ποιοι παράγοντες συνέβαλαν στην αλλαγή των στερεοτύπων, κάνοντας κριτική θεώρηση της κοινωνικής εξέλιξης (200-250 λ.) Στο σπίτι, κατά ομάδες, σε φύλλο εργασίας (με 2 ερωτήματα): 3. Να βρουν σύγχρονες διαφημίσεις για τα ίδια θέματα (προτείνεις πιθανόν κάποιες χαρακτηριστικές εταιρείες, όπως η Benetton) 4. Να εντοπίσουν τις διαφορές στη διαφημιστική προσέγγιση από την άποψηκαι της μορφολογίας (χρώματα, αισθητική, γραμματοσυντακτική έκφραση…) και των  μέσων που χρησιμοποιούνται (επίκληση σε…) και να απαντήσουν αν έχει αλλάξει ο στόχος της διαφήμισης (200 λ.) 5. Πόση αλήθεια πιστεύουν ότι υπάρχει στις διαφημίσεις (120 λ.) Παραδίδουν τα συμπεράσματά τους στο φύλλο εργασίας που τους έχει δοθεί.