Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Coursera!.
Advertisements

MOOCs - Massive Open Online Courses.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «Τι είναι μια επιτυχημένη Ψηφιακή Βιβλιοθήκη;»
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΜΑΖΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (MOOCs) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΝ 100 εργαλεία διαδικτυακά ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Κοινή Γεωργική Πολιτική (ΚΓΠ) Στάθης Κλωνάρης Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Moocs - Καλές πρακτικές Ευγενία Τόκη Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ Ηπείρου, MSc, PhD Σπυρίδων Χρονόπουλος Επιστημονικός.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με αυτισμό » ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
LIVE LOVE RIDE «Ο έφηβος είναι μία καθαρή φύση, αξιαγάπητη, που αναζητά τον θεό, φιλόστοργη με ευαίσθητη καρδιά». ‘Aντον Τσέχωφ. Η παράσταση αφιερώνεται.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 10 η : Προσέγγιση Μεθόδων & Αποτελεσματικότητος των Δ.Σ στον Τουρισμό.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
εντοπισμός προβλήματος Κώφωση: η πλήρης ή μερική απώλεια της ικανότητας της ακοής. Αποκαλείται «αόρατη αναπηρία», αφού δεν μπορεί κάποιος να την.
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Καταχώριση απουσιών στο myschool
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Βλάχου Βασιλική ΤΕΙ Θεσσαλίας
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
<<MOOCS AND WEBINARs>>
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Έλληνες Τραγουδιστές.
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos) Χατζηκυριάκου Αλέξανδρος ΑΜ: 760 Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Πληροφορικής

Εισαγωγή Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα(MOOCs): Απόσταση Ευελιξία χρόνου Ευελιξία χώρου Δυνατότητα μάθησης σε μεγάλο αριθμό ενδιαφερομένων Δυνατότητα επανάληψης μαθήματος

Εισαγωγή Συμμετοχή πολλών ελληνικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (ΑΕΙ,ΤΕΙ) Χρηματοδότηση: ΕΣΠΑ και Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Κεντρικό Μητρώο Ελληνικών Ανοικτών Μαθημάτων Κύριος σκοπός: Ανάπτυξη και διάθεση στο ευρύ κοινό μίας βάσης αναζήτησης μαθημάτων Open eClass Platform Δημιουργήθηκε και χρησιμοποιείται από την πληθώρα των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων από το 2003 Πλεον διατίθενται τα μαθήματα μέσω OpenDelos

Εισαγωγή Παρόμοιες πλατφόρμες: edX Coursera Udemy Udacity

OpenDelos Παρέχει: Live broadcast Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις Ακαδημαϊκά γεγονότα

OpenDelos Δυνατότητα επεξεργασίας βίντεο και συγχρονισμού με παρουσιάσεις “Ανέβασμα” αρχείων και βίντεο που βοηθούν στο open course ταυτόχρονα με το μάθημα Υποστήριξη υποτίτλων Δυνατότητα δημοσίευσης στο YouTube, iTunes και ανταλλαγή metadata με Open eClass Δημιουργία μοναδικού open course με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, πανεπιστημιακό ίδρυμα, επιστημονική περιοχή, καθηγητή Φιλικό για τον χρήστη

Μεθοδολογία αξιολόγησης Γίνεται προσπάθεια σύνδεσης των χαρακτηριστικών των χρηστών και του υπόβαθρού τους ως προς την χρήση του OpenDelos μέσω του Μοντέλου Τεχνολογικής Αποδοχής(ΤΑΜ) Καθοριστικοί παράγοντες ΤΑΜ: PEOU (Perceived easy of use) PU (Perceived usefulness) ATU (Attitude Towards Using) BI (Behavioral Intention)

Μεθοδολογία αξιολόγησης Οι εξωτερικές μεταβλητές χωρίζονται σε 4 κύριες κατηγορίες: Οργανωτικές Συστήματος Προσωπικά χαρακτηριστικά χρήστη (φύλο, ηλικία, διαδικτυακή εμπειρία, μόρφωση) Άλλες μεταβλητές

Συλλογή δεδομένων Προσωπικά χαρακτηριστικά χρήστη Φύλο (Άντρας ή Γυναίκα) Ηλικία (<25,25-35,35-45,>45) Διαδικτυακή εμπειρία (καθόλου ή πάρα πολύ) Μόρφωση (Βασική εκπαίδευση ή Μεταδιδακτορική εκπαίδευση) Παράγοντες ΤΑΜ PU (6 ερωτήσεις) PEOU (6 ερωτήσεις) ATU (4 ερωτήσεις) BI (3 ερωτήσεις)

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!!