TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΤΑΙΡΙΩΝ Περίπου 50 CRM tools Οι περισσότερες έχουν έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αγγλία Καθόλου στοιχεία ετήσιου τζίρου ή αριθμού υπαλλήλων Ελάχιστα open source και mobile only
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Πρόσβαση μέσω κινητών, PDA και tablet PC Συγχρονισμός με το Microsoft outlook και γενικότερα με την ομάδα εργαλείων MS Office ( π.χ. mail merge, toolbars) Μέρος αυτών παρέχει υπηρεσίες σύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα και κυρίως Alcatel , Avaya , Siemens, Ericsson και Nortel Η συντριπτική πλειοψηφία βασίζεται σε Microsoft SQL Server και η πλειονότητα συνεργάζεται με βάσεις της Oracle
ON DEMAND SOLUTIONS To 35% των λύσεων είναι αποκλειστικά on demand CRM. Όλοι εγγυώνται 99,99 % διαθεσιμότητα υπηρεσίας Κάποιες διατίθεται και σε on-line και σε desktop έκδοση (Unleased) Μέσο κόστος κτήσης 15 έως 50 € / χρήστη / μήνα
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΥΕΘΥΝΟΝΤΑΙ Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (USA and UK standards) Χρηματοοικονομικά προϊόντα και ασφαλιστικός χώρος καλύπτονται από τα πιο αξιόλογα software αλλά και από καθετοποιημένες λύσεις. Φαρμακευτικές εταιρίες και ιατρικά μηχανήματα Επιχειρήσεις με μεγάλο αντικείμενο σε δραστηριότητες μετά την πώληση ( επιδιόρθωση, εγγυήσεις κλπ) όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εμπόριο αυτοκινήτων, υπηρεσίες συναγερμού κλπ Λιανική και απευθείας πώληση κυρίως σε συνδυασμό με λειτουργικότητα mobile και Inventory management Χονδρικής πώλησης και πώλησης μέσω μεταπωλητών Τράπεζες και telecoms Real estate
MARKETING Campaigns Benchmarking των leads E-mail templates & mass e-mail marketing με δυναμικά πεδία Ενεργές αναφορές συγκρίσεως budget και εσόδων RFM analysis Segmentation πελατών List builders
SALES Πλήρης κάλυψη των θεμάτων του account-contact management, opportunity management, activities, calendars Πληροφορίες για ανταγωνιστές (Competitor library) Παραγγελιοληψία και εικόνα αποθεμάτων ( inventory ) Ροές εργασίας με βάση ήδη επιτυχημένους τρόπους εργασίας
AFTER SALES CAPABILITIES Διατίθεται στο 75% των λύσεων που εξετάσθηκαν και προβάλλεται ως σημείο υπεροχής και σημείο εσόδων Incident & case management Alerts Escalation Portal πελατών για self service KPIs Integration με τηλεφωνικά κέντρα (Alcatel , Avaya , Siemens, Ericsson και Nortel)
REPORTING Έτοιμα reports και dashboards Customizable reports και dashboards Εξαγωγή σε excel Το σύνολο σχεδόν των συστημάτων διαθέτει reporting tool και κάποια από αυτά dashboards
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Toll free number (24/7) Dedicated web sites. Πρόσβαση μέσω username / password για file transfer και chat με τεχνικούς Knowledge base (Tigerpaw, SalesJunction) . Πολύ καλά αναπτυγμένες βάσεις και προσβάσιμες μέσω search tool και subject tree
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μεγάλη έμφαση στην σωστή εκπαίδευση με στόχο την καλύτερη αποδοχή του νέου τρόπου εργασίας από τους χρήστες Universities για συνεχή εκπαίδευση (Oracle, Tigerpaw) Videos Ξεχωριστή εκπαίδευση για business (τρόπος χρήσης) και technical προσωπικό (κυρίως για customization) . Πολύ καλό το παράδειγμα το course catalogue της FINEOS
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ SMS messaging (Itility) Inventory control (Tigerspraw ) Virtual call center and lead drivers ( demand generation) (Leadmaster) Project office as an extranet Product alerts για μειωμένες διαθέσιμες ποσότητες Barcoding
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ Government crm (Aplicor). Καλάθι ενδιαφερόντων με πρόσβαση Over web. Περιλαμβάνει καταγραφή cases, ενέργειες κλπ Partner relationship management (Unleased) Project management Σε ότι αφορά την οργάνωση των εταιριών που πουλούν CRM λύσεις Certified & tiered resellers Περίπου το 50% δίνει την δυνατότητα Free trial και video demos White papers,μελέτες και γενικά άρθρα για το CRM παρέχονται δωρεάν μέσα από το εταιρικό site
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Ανδρέας Γαλανής,ΜΒΑ CRM Consultant agalanis@hol.gr www.andreasgalanis.gr