Ενημέρωση για eTwinning

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Advertisements

Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Technical Vocational Education (TVE)
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Ενημέρωση για eTwinning
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Η θετική επίδραση της υγιεινής διατροφής στην σχολική επίδοση και την υγεία των μαθητών 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Anti-bullying Campaign
ETWINNING.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Θέμα: «Young reporters of our local community»
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενημέρωση για eTwinning Γυμνάσιο Πετράκη Κυπριανού Σχολική χρονιά: 2016-17 Ενημέρωση για eTwinning Από Δέσποινα Γιωργαλλή

Πως μπορώ να συμμετέχω σε ένα eTwinning project

Πως μπορώ να συμμετέχω σε ένα eTwinning project https://www.etwinning.net Επιλέγω γλώσσα Γίνετε μέλος της κοινότητας του eTwinning Συνδεθείτε

Μετάβαση στο ETWINNING LIVE/ έργα Σύνδεση και εύρεση έργου

Από το συνέδριο στην Αθήνα Παρουσίαση έργων που βραβεύτηκαν Παρουσίαση εργαλείων (tools) που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε ένα έργο eTwinning Project planning step by step

Project planning step by step Project title and logo ( τίτλος και το λογότυπο του έργου) Little steps to healthy life (απλά βήματα για μια υγιεινή ζωή) Project duration : 6 months (διάρκεια του έργου: 6 μήνες ) Project partners   Participating countries: Cyprus, UK, Slovenia Number of involved students (whole class, groups..): whole class – 20 ( Οι εταίροι του έργουΣυμμετέχουσες χώρες: Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο, Σλοβενία. Αριθμός των εμπλεκόμενων μαθητών (όλη η τάξη, ομάδες – 20) Topic (The topic is important for our students, because…, what do our students already know about the topic? Can we integrate the topic (or at least some parts) into the curriculum? Can we include our colleagues, members of the local community, parents?) Students eat too much fast food, they do not exercise. We can integrate the topic into curriculum Local community - sport teacher, community, parents (Θέμα Το θέμα είναι σημαντικό για τους μαθητές μας, γιατί ..., τι γνωρίζουν οι μαθητές μας για το θέμα; Μπορούμε να ενσωματώσουν το θέμα (ή τουλάχιστον ένα μέρος του) στο αναλυτικό πρόγραμμα; Μπορούμε να συμπεριλάβουμε στο έργο μας τους συναδέλφους μας, μέλη της τοπικής κοινότητας, γονείς ;) Οι μαθητές να τρώνε fast food , δεν αθλούνται. Μπορούμε να προωθήσουμε την άσκηση τόσο στην τοπική κοινότητα όσο και στους γονείς.

Project goals (Skills we want our students to improve, by starting the project we want to achieve or change …) We want to change their habits about eating and exercising Encourage them to participate in different sports School gardening - grow vegetable in school garden To know habits of other students in different countries Checking about achieved goals: questionnaire (Στόχοι του έργου (Δεξιότητες θέλουμε οι μαθητές μας να βελτιώσουν, με την έναρξη του έργου που θέλουμε να πετύχουν ή να αλλάξουν ...) Θέλουμε να αλλάξουν τις συνήθειες τους σχετικά με το φαγητό και την άσκηση. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να συμμετέχουν σε διάφορα αθλήματα, Κηπουρική στο σχολείο – να μεγαλώνουν λαχανικά στο σχολείο.Να γνωρίζουν τις συνήθειες των μαθητών σε διαφορετικές χώρες.) Έλεγχος για την επίτευξη των στόχων: Με ερωτηματολόγιο Problems that may occur (Language, ICT equipment, Time difference… ) (Προβλήματα που μπορεί να προκύψουν (Γλώσσα, εξοπλισμός ΤΠΕ, Διαφορά ώρας ...)

Project planning step by step Project phase Activities Duration Outcomes ICT tools Risks Planning Brainstorming, voting One week Logo, which activities to do Popplet, tricider No internet connection, partners are not interested anymore Implementation Talking about eating habits, sporting, different activities how to become healthy-cooking, gardening, planning the menu, sharing different eating habits 4 - 5 months e-book Videos put on vimeo, YouTube, voki, volcano, skype Blocked websites, no internet, collaboration with partners, interest of students Outcomes of the project work Health, self-esteem, knowledge, team work, 2 weeks E-book, video, tagxedo,instagram,answergarden,facebook,skype The same

Project planning step by step Πορεία του έργου Δραστηριότητες   Διάρκεια αποτελέσματα εργαλεία ΤΠΕ κίνδυνοι Σχεδίαση Ιδεοθύελλα, ψηφοφορία Μια εβδομάδα Λογότυπο, το οποίο δραστηριότητες για να κάνουμε Popplet, tricider Να μην υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, οι εταίροι να πάψουν να ενδιαφέρονται Εκτέλεση Μιλώντας σχετικά με τις διατροφικές και αθλητικές. Πως μπορούν μέσα από διάφορες δραστηριότητες να μάθουν για το υγιεινό μαγείρεμα: κηπουρική, σχεδιασμός μενού μέσα από το οποίο να μοιράζονται διαφορετικές διατροφικές συνήθειες 4-5 months e-book , Βίντεο vimeo, youΤtube, Voki, volcano, skype Ο αποκλεισμός από κάποιες ιστοσελίδες, να μην υπάρχει Internet, έλλειψη ενδιαφέροντος από τους μαθητές Αποτελέσματα των εργασιών του έργου Την υγεία, την αυτοεκτίμηση, τη γνώση, την ομαδική εργασία, 2 εβδομάδες E-book, το βίντεο, Tagxedo, Instagram, answergarden, Facebook, skype Το ίδιο

Ευχαριστώ!!!!!!!