Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Advertisements

Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΤΟΥΝΔΡΑ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

της εκτέλεσης ελευθέρων βολών στο μπάσκετ Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Τεχνολογικών Κλάδων (Β1 επίπεδο συναφών κλάδων ΠΕ04) Παράδειγμα χρήσης του λογισμικού παρουσίασης Power Point στη διδασκαλία της εκτέλεσης ελευθέρων βολών στο μπάσκετ Καλαθοσφαίριση

Οι ελεύθερες βολές μπορεί να κρίνουν ένα παιχνίδι! Είναι πολύ σημαντικό να περιλαμβάνονται στην προπόνηση, καθώς οι βολές στα κερδισμένα φάουλ μπορεί να μετατρέψουν μία ήττα σε νίκη ή το αντίστροφο.

Στις ελεύθερες βολές ακολουθούμε συνήθως συγκεκριμένη αλληλουχία κινήσεων..

Η σωστή στάση του σώματος είναι πολύ σημαντική…

…όπως και η συνολική κίνηση του σώματος κατά την εκτέλεση

Δείτε τις συνολικές οδηγίες στο παρακάτω βίντεο http://www.coachbasketball.gr/2014/09/blog-post_3.html

Πάμε στη μπασκέτα για εξάσκηση! Όποιος βάλει 8 στις 10 βολές με σωστό τρόπο κερδίζει!!!

ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ Δυνατότητα υπερσύνδεσης με εικόνες, βίντεο, διευθύνσεις στο διαδίκτυο, προσομοιώσεις... – εμπλουτισμένο μαθησιακό περιβάλλον με αυθεντικό και συμβολικό επίπεδο. Με κατάλληλη κίνηση και χρήση χρωμάτων μπορεί να δοθεί έμφαση σε κρίσιμα σημεία του γνωστικού αντικειμένου. Με την προβολή παρουσίασης εμφανίζεται η πληροφορία σταδιακά, με τη σειρά και τον τρόπο που επιθυμεί ο εκπαιδευτικός. Δημιουργία κίνησης σε εικόνες και ένταξη προσομοιώσεων.