πολιτιστικό πρόγραμμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Advertisements

Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Ποιοι είμαστε Northwind traders
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
AudioTool – podcasting, sound
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
To Φωτόδεντρο.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

πολιτιστικό πρόγραμμα 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ- «ΕΥΚΛΕΙΔΕΙΟ» πολιτιστικό πρόγραμμα e-λεξιθήρες Υπεύθυνοι καθηγητές: Γκορτσά Χριστίνα (Φιλόλογος) Μανδηλά Βασιλική (Φιλόλογος) Μιχάλαρου Μαρία (Καθ. Αγγλικής Φιλολογίας) σχολικό έτος: 2015-2016

…κι εγώ η Δέσποινα. Είμαστε δύο από τους …κι εγώ η Δέσποινα. Είμαστε δύο από τους 25 λεξιθήρες μαθητές του 1ου Γυμνασίου Μεγάρων. Γεια σας! Είμαι η Βασιλική …

…τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου μας και των γνώσεών μας Τη φετινή σχολική χρονιά θέσαμε ως βασικό μας σκοπό… …τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου μας και των γνώσεών μας

Παράλληλα μέσα στο πλαίσιο της διαθεματικότητας… διερευνήσαμε την επικοινωνία της ελληνικής με την αγγλική γλώσσα και τον πολιτισμό, μελετήσαμε την ορολογία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και λόγω της καταγωγής μας, ασχοληθήκαμε με το τοπικό μεγαρικό ιδίωμα.

Για να επιτύχουμε τον σκοπό μας… …οι καθηγητές μας φρόντισαν να διαμορφώσουν τις σχετικές ενότητες και να μας δώσουν πρόσβαση σε ένα διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον, σε ένα wiki. Το διαδικτυακό αυτό συνεργατικό εργαλείο συγγραφής του Web 2.0, μας έδωσε τη δυνατότητα να επικοινωνούμε και να αλληλεπιδρούμε και εκτός σχολικού χώρου, σε χώρο και χρόνο που καθορίζονταν από εμάς τους ίδιους, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό την εργασία μας.

Χωριστήκαμε, λοιπόν, σε 5 ομάδες και αρχίσαμε… να αναζητούμε και να καταγράφουμε την ερμηνεία, την ιστορία και την προέλευση λέξεων ή και εκφράσεων της κοινής νεοελληνικής γλώσσας, να διερευνούμε την επικοινωνία της ελληνικής με την αγγλική γλώσσα και τον πολιτισμό, να μελετούμε την ορολογία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και να καταγράφουμε λέξεις του τοπικού μεγαρικού ιδιώματος.

Ορισμένες από τις ενότητες ήταν…

Ένα μέρος της δουλειάς μας… …διαμορφώθηκε σε άρθρα που δημοσιεύτηκαν σε τρία τεύχη του ηλεκτρονικού μας περιοδικού, το οποίο δημιουργήθηκε στη βάση του schoolpress και είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://schoolpress.sch.gr/lexith/ αλλά και μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου μας: http://1gym-megar.att.sch.gr/index.htm

Η μορφή του ηλεκτρονικού μας περιοδικού e-λεξιθήρες http://schoolpress.sch.gr/lexith/

Ταξιδέψτε, λοιπόν, κι εσείς μαζί μας στο κόσμο των λέξεων και μάθετε… την ετυμολογία και την ιστορία τους, τη λογοτεχνική τους χρήση, το ταξίδι τους στον τόπο και στο χρόνο, ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ με λίγα λόγια… ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΟΙ ΛΕΞΙΘΗΡΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΓΑΡΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ!!!