έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Advertisements

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ Α. ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ = αφηγηματικό είδος στο οποίο ένας άνθρωπος εκθέτει το βίο και το έργο του (εστίαση εσωτερική-μηδενική)
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Ιωάννης Βηλαράς

Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ H EΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
10 Μύθοι για τη γλώσσα 1. Το παρελθόν Την αποκλειστική κληροδοσία της στη νέα ελληνική Την αποκλειστική κληροδοσία της στη νέα ελληνική Την καθαρότητα.
Σημασιολογία Σχέση ανάμεσα σε σημαινόμενο και αντικείμενο αναφοράς
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Έντυπος vs Ηλεκτρονικός Λόγος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Ερευνητική Εργασία 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.
Για το πρόγραμμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων.
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 4. Κριτικός Γραμματισμός Υπεύθυνος Καθηγητής: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 7 η Θεματική ενότητα Κοινωνιογλωσσολογία και σχολείο Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 1.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 4η Θεματική ενότητα Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ.  Η σημερινό διάλεξη είναι μια μορφή εισαγωγής στο υποχρεωτικό μάθημα ‘ Βασικές αρχές Ανθρωπογεωγραφίας ’  Αλλά τι είναι η ανθρωπογεωγραφία.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Σχέσεις Ελληνόφωνων χωρίων Ιταλίας- Ελλάδας Λάζαρος Συμεωνίδης Βασίλης Χατζιβασηλέιου.
Η έννοια της ποικιλίας στην ανθρώπινη γλώσσα
Ο μύθος της ομοιογένειας
Πανσυλλεκτικό-Πολυσυλλεκτικό Κόμμα Χρονική περίοδος: Καθολική ψηφοφορία Βαθμός κοινωνικής ανάπτυξης: η οικονομική ανάπτυξη μειώνει ανισότητες και.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Β’τετράμηνο, Γ’ Λυκείου, Έκφραση – Έκθεση ΕΠΑΛ Ζακύνθου.
ΦΕΡΟΝΙΚΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΙΑ ΑΒΡΑΑΜ ΖΩΗ ΚΑΝΤΖΗ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Τπε και γλώσσα.
Yopp, H., & Yopp, R.(2000). Sharing informational text with young children The reading teacher,53(5), «Μοιράζοντας τα πληροφοριακά κείμενα στα.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Firewall Antivirus Antispyware Internet security
Που και πως ψάχνουμε.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
Δ΄Ομάδα Ματθαίος Λιλικάκης Γιώργος Λαμπάκης Δέσποινα Κουφηδάκη Μαρία.
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
Γλώσσα και Κοινωνία.
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ

εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ γεωγραφικές κοινωνικές ιδίωμα διάλεκτος ιδιωματισμός ιδιωτισμός ηλικία μόρφωση κοινωνική τάξη φύλο καταγωγή κοινωνικό - υφολογικό επίπεδο. (ποιος μιλάει; σε ποιον; με ποιο θέμα; σκοπό; πού; πότε; γιατί;) 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ γεωγραφικές κοινωνικές ιδίωμα διάλεκτος Ιδιωματισμός ιδιωτισμός ηλικία μόρφωση κοινωνική τάξη φύλο καταγωγή κοινωνικό - υφολογικό επίπεδο. (ποιος μιλάει; σε ποιον; με ποιο θέμα; σκοπό; πού; πότε; γιατί;) 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

ΚΟΙΝΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ όπως διαμορφώνεται στα αστικά κέντρα και όπως διδάσκεται στα σχολεία 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ ΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ λέμε τα ίδια πράγματα με διαφορετικές λέξεις ίδια λέξη με διαφοροποιημένο περιεχόμενο 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ λειτουργίες της γλώσσας ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ λειτουργίες της γλώσσας αναφορική, δηλωτική, Κυριολεκτική λειτουργία. Αφορά το λογικό. ποιητική, συνυποδηλωτική μεταφορική Αφορά τις συγκινήσεις. 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ Άρα: ύφος και γλώσσα: Ιδιαίτερος εξατομικευμένος τρόπος με ξεχωριστά χαρακτηριστικά σχετικά με: Τις λειτουργίες της γλώσσας Τη χρήση της κοινής νεοελληνικής Τη χρήση γεωγραφικών και ιστορικών ποικιλιών Τις κοινωνικές ποικιλίες και το υφολογικό επίπεδο 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

Ανάπτυξη παραγράφου με αιτιολόγηση ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ πειθώ επιχείρημα: 1. παραγωγή 2. επαγωγή 3. αναλογία Ανάπτυξη παραγράφου με αιτιολόγηση 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας ΓΛΩΣΣΑ – ΥΦΟΣ Θέματα σχετικά με: τη γλώσσα και τη γλωσσομάθεια 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας

εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας Ελληνικά, Ellinika ή Ellhnika διασκευασμένο κείμενο από το Typos.com.cy Το θέμα της γραφής των ελληνικών (με ελληνικούς χαρακτήρες) και της γραφής των greeklish (με λατινικούς χαρακτήρες) είναι ένα θέμα που πρωτοεμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Ο λόγος που δημιουργήθηκε θέμα είναι πολύ πιο απλός και αθώος και, ίσως, ευρηματικός: Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 άρχισε να γίνεται ευρεία χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, οι οποίοι αντίθετα από τις γραφομηχανές, αρχικά δεν υποστήριζαν άλλη γλώσσα από τα αγγλικά. Έτσι, αρκετές γλώσσες, ανάμεσά τους και τα ελληνικά, θα έπρεπε να βρουν τρόπο να αποδίδονται. Έπρεπε να δημιουργήσουν μια εξ’ ολοκλήρου νέα μορφή απόδοσης της γλώσσας τους, με λατινικούς χαρακτήρες, κάτι το οποίο θα απαιτούσε πολλούς συμβιβασμούς και θυσίες. Έτσι, αρχικά οι χρήστες της ελληνικής, για να μη χάσουν τη γλώσσα τους, θυσίασαν το αλφάβητό τους, γράφοντας την ελληνική με λατινικούς χαρακτήρες, με βάση τη φωνητική απόδοση. Έτσι το β έγινε v, το γ έγινε g, το δ έγινε d, το ξ έγινε ks, το υ έγινε y, και ούτω καθεξής. Σιγά σιγά έγινε μια προσπάθεια, κυρίως από μέρους των γλωσσολόγων να ωραιοποιηθούν τα greeklish, και να γίνουν ένας συνδυασμός οπτικής και ορθογραφικής απόδοσης, οπόταν και δημιουργήθηκαν αρκετά πρότυπα μετατροπής, όπως 3 για το ξ, 8 για το θ, h για το η, κτλ. Δηλαδή, στην ουσία βλέπουμε ότι τα greeklish είναι άλλη μία προσπάθεια διατήρησης της γλώσσας μας, ακόμη και με λατινικούς χαρακτήρες. Σήμερα τα greeklish δεν είναι αναγκαία, καθώς τα ελληνικά υποστηρίζονται από όλα τα λειτουργικά συστήματα, προγράμματα, το Διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (εξαιτίας του οποίου και έγιναν ευρέως χρησιμοποιημένα στο Διαδίκτυο). 13/11/2018 εκθεση - έκφραση α΄ λυκείου. 3ο Λυκειο Δράμας