TEACHERS 4 EUROPE 2017-2018 «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Europe direct Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Λαμίας.
Advertisements

Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
TeaCheRs 4 euRopE Primary School of Protoklisi Grade D Evros.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
KΥΠΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ CYPRUS CONSUMERS’ ASSOCIATION ΣΧΟΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΙΛΙΩΝ ׃ ΤΜΗΜΑ ΠΑΦΟΥ PROJECΤ: « Σεβασμός στον Πολίτη.
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΜΝΗΜΗΣ. Αρχιτεκτονική Υπολογιστών ΤΟΠΙΚΟΤΗΤΑ Χρονική Τοπικότητα (Temporal Locality) –μια λέξη μνήμης που χρησιμοποιήθηκε.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
1 η Ομάδα, ‘’ Όξινη βροχή’’: Λεοντιάδης Γιάννης, Μάγειρα Γαρυφαλλιά, Κουμρίγια Βασιλική, Κυπαρρισόπουλος Γιώργος, Κατσικογιάννη Παναγιώτα.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Ακαδημαϊκό Έτος Χειμερινό Εξάμηνο.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» Εθελοντικός Οργανισμός για τα Παιδιά.
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM 1. Καθηγ. Σπύρος.
Ο ρόλος του 3 ου πυλώνα στο νέο μοντέλο κοινωνικής προστασίας ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗ Γενική Διευθύντρια Αθήνα, 30 Mαρτίου 2016 Labor & Insurance Μπορεί να.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Τα παιδιά παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο στην Πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης europa.eu.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚ H ΣΤΗΝ ΠΡ A ΞΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 10-1.
“Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E” Χουλιάρα Ξανθή.
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση: 500 εκατομμύρια κάτοικοι – 28 χώρες
ΒΕΛΓΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑ.
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΕΕ-Ένωση Πολιτών: Δικαιώματα Κινητικότητας
Αφήγηση και Ιστορίες στη Διδακτική της Γλώσσας Σούδη Αντωνία, 428
Teachers4europe Φ. Β. (Βάνη) Κουλοχέρη Πρέσβειρα Δράσης t4e
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Introduction: explain that what we do – in a nutshell – is to help ambitious SMEs innovate and grow internationally.
Μαθησιακές δραστηριότητες και εμπλοκή
Οι χώρες της Ε.Ε..
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Το Marketing Β΄.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM Καθηγ. Σπύρος Κρίβας.
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 4ο.
“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία
Σύρος, 2016.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΜΑΛΛΙΟΥΡΗΣ-ΔΕΛΛΙΟΣ
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Το Grande Reportagem είναι ένα Πορτογαλικό ειδησεογραφικό περιοδικό.
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΦΟ ΠΑΙΔΙ
Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΤΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ Μασούρα Ευγενία1, Μουρελάτου Χριστίνα2, Τσαμασιώτης Γεώργιος Κωνσταντίνος3.
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού
Διαβούλευση Ελλήνων Πολιτών για το Μέλλον της Ευρώπης
Μεταβλητή – Άμεση - Οριακή κοστολόγηση
Soft & Transversal Skills
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤO ΑΓΓΕΙΑΚO ΕΓΚΕΦΑΛΙΚO ΕΠΕΙΣΟΔΙO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μέθοδοι συλλογής δεδομένων στην ποιοτική έρευνα
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TEACHERS 4 EUROPE 2017-2018 «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη Συντονίστρια: Ξανθή Χουλιάρα

Δημοτικό Σχολείο Κυνοπιαστών Κέρκυρας Τάξη Ε’ Αριθμός μαθητών 21

Χαρακτηριστικά Δράσης Χρόνος Υλοποίησης: 5 μήνες Διάστημα εφαρμογής: Δεκέμβριος 2017- Απρίλιος 2018 Καινοτομία: Η Ευρώπη ως φορέας του ολυμπιακού πνεύματος και τόπος διεξαγωγής πολύ σημαντικών αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων.

Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές Προτζέκτορας Φύλλα εργασίας Χάρτες Ευρώπης Υλικό από Europe Direct Γραφική ύλη, όπως χρώματα, χαρτιά, χαρτόνια, ψαλίδια, κόλλες κ.α.

Σύνδεση με άλλα γνωστικά αντικείμενα Όλες οι δραστηριότητες των παιδιών συνδέθηκαν με τα μαθήματα: Γλώσσα Μαθηματικά Γεωγραφία Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Εικαστικά Μουσική Πληροφορική

Γνωστικοί στόχοι Γνωριμία με όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις πρωτεύουσές τους, τις σημαίες τους, το νόμισμά τους και σημαντικά μνημεία τους. Αντίληψη της θέσης κάθε χώρας στον Ευρωπαϊκό χάρτη. Γνωριμία με έθιμα, συνήθειες και τρόπο ζωής των ανθρώπων σε ευρωπαϊκές χώρες.

Γνωστικοί στόχοι Κατανόηση της σπουδαιότητας των Ολυμπιακών Αγώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα. Γνώση των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου έχουν διεξαχθεί Ολυμπιακοί Αγώνες. Γνωριμία με τις μασκότ των διοργανωτριών πόλεων. Γνωριμία με τα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων.

Ψυχοκινητικοί στόχοι Ανάπτυξη της ομαδοσυνεργατικής μάθησης. Απόκτηση δεξιοτήτων ως προς την οργάνωση των πληροφοριών, την παρουσίαση εργασιών και τις κατασκευές. Χρήση εργαλείων για την επίτευξη των δραστηριοτήτων τους. Ευχαρίστηση και ικανοποίηση μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες.

Μαθαίνω την ιστορία της Ευρώπης μέσα από το βιβλίο: «Πάμε να εξερευνήσουμε την Ευρώπη» Ξεκινήσαμε τη γνωριμία με την Ευρώπη διαβάζοντας και σχολιάζοντας τα κείμενα του βιβλίου, που περιγράφουν με απλό τρόπο την ιστορία της Ευρώπης από την αρχαιότητα ως σήμερα.

Παίρνω βασικές πληροφορίες για τις χώρες της Ε. Ε Παίρνω βασικές πληροφορίες για τις χώρες της Ε.Ε. με το «Διαβατήριο για την Ευρωπαϊκή Ένωση» Με αυτό το βιβλιαράκι πήραμε βασικές πληροφορίες για τις χώρες της Ε.Ε. και κολλήσαμε στην κατάλληλη θέση το νόμισμα της κάθε χώρας, καθώς και ένα πολύ σημαντικό μνημείο της.

«Ζωγραφίζω και Παίζω» με την Ε.Ε. Με αυτό το υπέροχο βιβλίο τα παιδιά ζωγράφισαν, έκοψαν, κόλλησαν, χρωμάτισαν και τελικά διασκέδασαν μαθαίνοντας πληροφορίες για όλες τις χώρες της Ε.Ε.

Χρωματίζω τις χώρες της Ε.Ε. στον χάρτη της Ευρώπης Κάθε φορά που μιλούσαμε για μια χώρα της Ε.Ε. την εντοπίζαμε στο χάρτη της Ευρώπης και τη χρωματίζαμε.

Χρωματίζω τις σημαίες των χωρών της Ε.Ε. Από το βιβλίο «Ζωγραφίζω την Ευρώπη» βγάλαμε φωτοτυπία τις σημαίες των χωρών της Ε.Ε., τις χρωματίσαμε, τις κόψαμε και τις κρεμάσαμε στην τάξη.

Φτιάχνω τη σημαία της Ε.Ε. και ακούω τον Ύμνο της Φτιάξαμε με χαρτόνι τη σημαία της Ε.Ε. ακούγοντας ταυτόχρονα τον Ύμνο της.

Βρίσκω πληροφορίες στο διαδίκτυο για τις χώρες της Ε.Ε. Τα παιδιά αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο για όλες τις χώρες της Ε.Ε., τις έγραψαν σε χαρτί και έκαναν παρουσίαση των πληροφοριών που βρήκαν.

Παίζω επιτραπέζιο παιχνίδι για την Ε.Ε. Μια από τις αγαπημένες δραστηριότητες των παιδιών ήταν αυτό το επιτραπέζιο παιχνίδι, με το οποίο έπαιζαν κάθε φορά που έβρισκαν ελεύθερο χρόνο.

Παίζω παιχνίδια για την Ε.Ε. στον υπολογιστή Στην ιστοσελίδα europa.eu και στη «Γωνιά του παιδιού» τα παιδιά έπαιξαν τα παιχνίδια που τους άρεσαν.

Διαβάζω το παραμύθι «Τα αστέρια της Ευρώπης» Διαβάσαμε όλοι μαζί στην τάξη αυτό το όμορφο παραμύθι, το οποίο άρεσε πάρα πολύ στα παιδιά.

Μαθαίνω για τους Ολυμπιακούς Αγώνες από την αρχαιότητα ως σήμερα Μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκαμε πληροφορίες για τους αρχαίους Ο.Α., για την αναβίωσή τους και για τα αθλήματα στην αρχαιότητα και σήμερα.

Βλέπω αποσπάσματα από τελετές έναρξης και λήξης και ακούω τον Ολυμπιακό Ύμνο Αφού βρήκαμε τις χώρες της Ε.Ε. στις οποίες έχουν διεξαχθεί Ο.Α., είδαμε αποσπάσματα από τις τελετές έναρξης και λήξης των Ο.Α. της Αθήνας και του Λονδίνου και ακούσαμε τον Ο.Υ.

Μαθαίνω για τις μασκότ των Ο.Α. και τις ζωγραφίζω Μια πολύ διασκεδαστική δραστηριότητα ήταν η ενασχόληση με τις μασκότ των πόλεων της Ε.Ε. που έχουν διοργανώσει Ο.Α.

Διαβάζω το κεφάλαιο «Αθλήματα- Σπορ» του βιβλίου της Γλώσσας για τους Ο.Α. Το κεφάλαιο 16 του βιβλίου της Γλώσσας έχει κείμενα σχετικά με τον αθλητισμό και τους Ο.Α., καθώς και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, τις «Ολυμπιοδρομίες», που έπαιξαν όλα τα παιδιά.

Τελική αξιολόγηση Οι γνωστικοί και ψυχοκινητικοί στόχοι που είχαν τεθεί στην αρχή επιτεύχθηκαν. Τα παιδιά μέσα από όλες τις δραστηριότητες έμαθαν πολλά καινούρια πράγματα, ενημερώθηκαν, προβληματίστηκαν, συνεργάστηκαν, έπαιξαν, διασκέδασαν. Σε πολλές περιπτώσεις και σε διάφορες στιγμές ανέφεραν γνώσεις που απέκτησαν μέσα από το πρόγραμμα για την Ε.Ε.

Παρουσίαση αποτελεσμάτων εργασίας Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι εργασίες και οι ζωγραφιές των παιδιών αναρτήθηκαν μέσα στην τάξη και δόθηκε η ευκαιρία σε άλλους μαθητές του σχολείου να τις δουν. Έγινε επίσης μια σύντομη παρουσίαση με φωτογραφίες στους γονείς των παιδιών και στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Ευχαριστώ πολύ!