ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών που διατύπωσε ο Κάρολος Δαρβίνος άργησε να γίνει αποδεκτή Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν μπορούν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χημείας Θετικής Κατεύθυνσης
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΕΞΕΛΙΞΗ (σελ του σχολικού εγχειριδίου Βιολογίας Γενικής Παιδείας Γ’ Λυκείου) Θοδωρής Καλαϊτζής.
Εξελιξη βιολογια γ.π. γ’ ταξησ (ΣΕΛ )
Ερευνώ & ανακαλύπτω στ δημοτικου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Project A λυκείου ομάδα Μαρούλι Γκουρνέλος Χρήστος Ευάγγελος Μέριανος Κωνσταντίνος Πάνος Κνισοβίτης Χρήστος.
2. Άνθρωπος και Περιβάλλον
Η καταγωγή και η εξέλιξη του Ανθρώπινου Γένους
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ Γ΄5 ΣΧ. ΕΤΟΣ:
Επιμέλεια ppt: Γιούλα Πάλλα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ
Βιολογία Γ΄ Γυμνασίου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΤO ΒΙΒΛΙΟ TOY ROBERT HOOKE ΛΟΝΔΙΝΟ 1665
Μετεωρολογια – Κλιματολογία
Δαρβίνος-ο δημιουργός της θεωρίας της Εξέλιξης
Ο Κόσμος της Βιολογίας.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
Jules Henri Poincaré Αποφθέγματα. Για το άπειρο Το θέσει άπειρο δεν υφίσταται. Αυτό που αποκαλούμε άπειρο είναι μόνο η μόνιμη δυνατότητα που έχουμε να.
Οι μαρτυρίες της εξέλιξης
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
Οι μαύρες τρύπες είναι γιγαντιαία άστρα τα οποία κατά το τέλος της ζωής τους καταρρέουν στην ιδία τους τη μάζα με αποτέλεσμα να καμπυλώνουν άπειρα τον.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους.
ΕΞΕΛΙΞΗ βιολογια γ.Π γ’ ταξησ (ΣΕΛ )
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Εξάρτηση των ανθρώπων από την ενέργεια
1.1 ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ & Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ Ο Δαρβίνος γεννήθηκε στην Αγγλία το 1809, έτος δημοσίευσης της εργασίας του Λαμάρκ Αν και ως μαθητής ενδιαφερόταν για τη μελέτη.
H συμπεριφορά του σύγχρονου άνθρώπου μπορεί να αποβεί μοιραία για την υγεία του Έλλειψη άσκησης Κακή διατροφή Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.
Διδασκαλία Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ MSc Βιολόγος.
Τα «βιοτεχνολογικά» μπαλόνια Καραγεώργου Μαρία Βιολόγος 4 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.
Βιολογία Α Γυμνασίου Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. 1.1 Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των ζωντανών οργανισμών Οι οργανισμοί τρέφονται.
Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
8 η Θεματική Ενότητα Θεωρία της Εξέλιξης. Στο κοινό λεξιλόγιο θεωρία σημαίνει υπόθεση ή ακόμα και φαντασία. Στην επιστήμη όμως Θεωρία σημαίνει διατύπωση.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
ΑΝΟΡΓΑΝΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Το νερό αποτελεί το 60 % του ανθρώπινου σώματος.  Το νερό αποτελεί τον διαλύτη για την πραγματοποίηση πλήθους.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
1 Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ είναι η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των έμβιων όντων και γενικά των φαινομένων της ζωής Μελετά τα.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
ΤO ΒΙΒΛΙΟ TOY ROBERT HOOKE ΛΟΝΔΙΝΟ 1665
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Κωνσταντίνος Ζαρταλούδης Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Βιολογία β΄ λυκείου Επιμέλεια: Παυλίνα Κουτσοκώστα, βιολόγος
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Ενότητα 4η Επιμέλεια:Κωστάκη Νεκταρία Γενικό Λύκειο Μακρύ Γιαλού
Κύτταρο: η μονάδα της ζωής
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ερωτήσεις Ποιες έννοιες αποτελούν τα ενοποιητικά στοιχεία των επιμέρους βιολογικών κλάδων τον 19ο αιώνα Τι είναι ο Γερμανικός ιδεαλισμός, τι ο Γερμανικός.
Χωρίς τη μπαταρία δεν θα γινόταν τίποτα
Τα επίπεδα οργάνωσης της ζωής
ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Επιστημονικοί τομείς χωρίζονται σε :
1.2 Κύτταρο η μονάδα της ζωής.
Βιολογία Τάξη: Γ’5 Εργασία μαθήτριας: Άννας Παρασκευοπούλου Έτος: Επιβλέπον καθηγητής: Σαμαράς Σταύρος.
ΚΥΤΤΑΡΟ 2ο ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
ΑΡΑΓΕ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΑΙΩΝΙΟ Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ;
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών που διατύπωσε ο Κάρολος Δαρβίνος άργησε να γίνει αποδεκτή Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές οι μεταβολές που υφίστανται τα είδη στο σύντομο χρονικό διάστημα της ζωής του ανθρώπου Η ιδέα της εξέλιξης είχε υποστηριχθεί και από στοχαστές που προηγήθηκαν του Δαρβίνου Ο Δαρβίνος όμως τη διατύπωσε με επιστημονικούς όρους και υπέδειξε το μηχανισμό με τον οποίο αυτή συμβαίνει (Φυσική Επιλογή) 1

ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σήμερα η θεωρία της εξέλιξης είναι αποδεκτή από το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας Αποτελεί τη θεωρία που έχει επηρεάσει ίσως περισσότερο από κάθε άλλη σύγχρονη επιστημονική θεωρία το δυτικό πολιτισμό Αυτός και μόνο ο λόγος, είναι αρκετός για να τη μελετάμε, στο βαθμό που επιτρέπει ένα σχολικό εγχειρίδιο

ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Θεμελιώδεις γενικεύσεις πάνω στις οποίες βασίζεται η Βιολογία Είναι αρχές που ισχύουν σε όλη την έκταση των αντικειμένων που μελετά η βιολογία ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Υποστηρίζει ότι όλα τα έμβια όντα αποτελούνται από κύτταρα και από προϊόντα κυττάρων ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ Υποστηρίζει ότι όλα τα έμβια όντα είναι προϊόν εξέλιξης που υπέστησαν προγενέστεροι οργανισμοί Χωρίς αυτή τη θεωρία η βιολογία θα έμοιαζε περισσότερο με μια στείρα περιγραφή φυτικών και ζωικών οργανισμών από την οποία θα έλειπε ο μίτος που τους συνδέει μεταξύ τους 3

«Τίποτα δεν έχει νόημα στη Βιολογία παρά μόνο υπό το φως της εξέλιξης» ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Θεοδόσιος Ντομπζάνσκι: μεγάλος εξελικτικός του 20ου αιώνα που υποστήριζε ότι χωρίς θεωρία τη της εξέλιξης Δεν θα μπορούσαμε να κατανοήσουμε πώς ένα άθροισμα από χημικά συστατικά και κύτταρα, όπως ο άνθρωπος, έγινε ικανό: Να είναι ζωντανό Να αισθάνεται χαρά και πόνο Να ξεχωρίζει την ομορφιά από την ασχήμια Να διακρίνει το καλό από το κακό … «Τίποτα δεν έχει νόημα στη Βιολογία παρά μόνο υπό το φως της εξέλιξης» 4