ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Έρευνα για το διαδίκτυο
PROJECT > ΘΕΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κος ΣΙΑΝΤΟΣ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΡΩΜΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΡΗΣ ΡΑΦΑΗΛΜΑΥΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΝΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΣΙΝΑΙ ΝΙΝΟ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
 Γεια σας σήμερα θα σας κάνω ένα μικρό μάθημα για το πώς να χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο σωστά και με ασφάλεια.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
Θέμα εργασίας: ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Συνέντευξη με νήπια.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Υπολογιστικά Φύλλα Γραφήματα
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ» ΒΑΣΩ ΤΖΙΩΡΑ ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΖΑΤΖΑΚΗΣ

Διαδικασία Βήμα 1ο: Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο εκτυπώσαμε και μοιράσαμε στους συμμαθητές μας Βήμα 2ο : Κάναμε διαλογή των απαντήσεων και δημιουργήσαμε πίνακες σ’ ένα υπολογιστικό φύλλο Excel Βήμα 3ο : Δημιουργήσαμε τα αντίστοιχα γραφήματα για τον κάθε πίνακα στο Excel Βήμα 4ο :Δημιουργήσαμε Παρουσίαση με τα αποτελέσματα της εργασίας μας.

Ερωτηματολόγιο

ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ;

ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ;

ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ; ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ;

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ;

ΠΟΙΑ SITE ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ;

ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ;

ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ;

ΤΕΛΟΣ