ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ» ΒΑΣΩ ΤΖΙΩΡΑ ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΖΑΤΖΑΚΗΣ
Διαδικασία Βήμα 1ο: Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο εκτυπώσαμε και μοιράσαμε στους συμμαθητές μας Βήμα 2ο : Κάναμε διαλογή των απαντήσεων και δημιουργήσαμε πίνακες σ’ ένα υπολογιστικό φύλλο Excel Βήμα 3ο : Δημιουργήσαμε τα αντίστοιχα γραφήματα για τον κάθε πίνακα στο Excel Βήμα 4ο :Δημιουργήσαμε Παρουσίαση με τα αποτελέσματα της εργασίας μας.
Ερωτηματολόγιο
ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ;
ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ;
ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ; ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ;
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ;
ΠΟΙΑ SITE ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ;
ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ;
ΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ;
ΤΕΛΟΣ