ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A: SECTION B: SECTION C: SECTION D:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
Advertisements

DEFINITIONS - ΟΡΙΣΜΟΙ Εγκατάλειψη: Μία ιστιοδρομία που μία επιτροπή αγώνων ή μία επιτροπή ενστάσεων εγκαταλείπει είναι άκυρη αλλά μπορεί να επαναληφθεί.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A:  RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΝΟΝΑΣ Ένα σκάφος που ιστιοδρομεί προς την πίσω πλευρά της γραμμής εκκίνησης ή μία των προεκτάσεων αυτής μετά το σήμα της εκκίνησης.
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Εργασίες Φυσική Ντεναντα Βίλα Πύραυλοι και Διατήρηση της Ορμής.
Παρουσίαση Κανόνα 42 Made by: Sofia TRUCHANOWICZ.
Μια πόλη για τους πεζούς
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
RRS 2009-’12: New Section C RRS 2009-’12: ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ C Γραμμένο από την Ομάδα Εργασίας για το Τμήμα C της Επιτροπής Κανονισμών της ISAF Νοέμβριος2008.
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Με την αγορά ενός GENERAL ELECTRIC Side by Side έως 31/12/2012, ο καταναλωτής απολαμβάνει τα παρακάτω προνόμια : Δωρεάν 5ετή εγγύηση για οποιοδήποτε τεχνικό.
5.3 XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Βασικοί μηχανισμοί όρασης
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑΣ
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Ευστάθεια Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
ΤΟΜΕΣ.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Οι δύσκολοι Κανόνες Rule 62 Rule 66 Rule 69 Rule 42.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
1. Ευθύγραμμη κίνηση. Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.
ΤΟΜΕΣ.
Τεστ Ηλεκτροστατική. Να σχεδιάσεις βέλη στην εικόνα (α) για να δείξεις την κατεύθυνση του ηλεκτρικού πεδίου στα σημεία Ρ, Σ και Τ. Αν το ηλεκτρικό.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Βασικά στοιχεία της Java
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
 Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.  Από μια θέση πάει σε μια άλλη.  Πως θα μελετήσουμε την κίνηση; 1. Ευθύγραμμη κίνηση.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
Ηλεκτρόδια Καθόδου Ηλεκτρόδιο Πύλης Ημιαγωγός Επαφή με άνοδο.
ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ II Καθ. Πέτρος Π. Γρουμπός Διάλεξη 4η Δειγματοληψία.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Η Ασφυξια ως αποτελεσμα Συστημικης Αδυναμιας
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Ανάλυση της εικόνας 4-25 (Rabaey)
Συντομότερα Μονοπάτια
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
Θεωρούμε σχεδόν ιδανική TDR μορφή για είσοδο και γραμμή μεταφοράς με συγκεντρωτικές ασυνέχειες στο κέντρο της που εμφανίζονται ως παράλληλη χωρητικότητα.
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙΙ)
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
ΣΩΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ Όταν δύο σώματα που βρίσκονται σε επαφή κάνουν κοινή Α.Α.Τ. τότε έχουν την ίδια κυκλική συχνότητα ω1=ω2=ω. Κάθε σώμα έχει τη δική του σταθερά.
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A: SECTION B: SECTION C: SECTION D: RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά SECTION B: RRS 14, RRS 15, RRS 16, RRS 17 Οι κανόνες αυτοί βάζουν περιορισμούς στις κινήσεις που μπορεί να κάνει ένα σκάφος, κυρίως ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας SECTION C: RRS 18, RRS 19, RRS 20, RRS 21 Οι κανόνες που ισχύουν σε σημεία και εμπόδια SECTION D: RRS 22, RRS 23, RRS 24

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A Κανόνας 10: «ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΠΛΕΥΣΕΙΣ Κανόνας 11: Όταν σκάφη έχουν αντίθετες πλεύσεις το αριστερήνεμο σκάφος πρέπει να κρατιέται μακριά από το δεξήνεμο σκάφος.» Κανόνας 11: «ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΣΗ, ΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΑ Όταν σκάφη έχουν τις ίδιες πλεύσεις και επικαλύπτονται, ένα προσήνεμο σκάφος πρέπει να κρατιέται μακριά από ένα υπήνεμο σκάφος.»

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A Κανόνας 12: «ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΣΗ, ΜΗ ΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΑ Όταν σκάφη έχουν την ίδια πλεύση και δεν επικαλύπτονται, ένα σκάφος καθαρά πίσω πρέπει να κρατιέται μακριά από ένα σκάφος καθαρά μπροστά.» Κανόνας 13: «ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ Ένα σκάφος αφού ορθοπλωρίσει πρέπει να κρατηθεί μακριά από τα άλλα σκάφη μέχρι να βρεθεί στην εγγυτάτη. Κατά το διάστημα αυτό δεν εφαρμόζονται οι κανόνες 10, 11 και 12. Αν δύο σκάφη υπόκεινται ταυτόχρονα σ' αυτόν τον κανόνα , αυτό που είναι στην αριστερή πλευρά του άλλου ή αυτό που ευρίσκεται προς την πρύμη, πρέπει να κρατηθεί μακριά.»

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A Μόνο ένα σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά από το κίτρινο. ΠΟΙΟ?

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A ΚΑΝΟΝΑΣ 13 Το σκάφος που βρίσκεται στα αριστερά του άλλου ΠΡΕΠΕΙ να κρατηθεί μακριά

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A ΚΑΝΟΝΑΣ 13 Το σκάφος που βρίσκεται προς την πρύμνη του άλλου ΠΡΕΠΕΙ να κρατηθεί μακριά

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B Κανόνας 14: «ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΠΑΦΗΣ Κανόνας 15: Ένα σκάφος πρέπει να αποφύγει επαφή με ένα άλλο εφόσον είναι λογικά εφικτό. Εντούτοις, ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας ή έχον δικαίωμα χώρου ή χώρου σημείου. (a) δεν απαιτείται να ενεργήσει για να αποφύγει την επαφή μέχρις ότου είναι φανερό ότι το άλλο σκάφος δεν κρατιέται μακριά ή δεν δίνει χώρο ή χώρο σημείου και (b) Πρέπει να απαλλαγεί εάν παραβεί αυτόν το Κανόνα και η επαφή δεν προκαλέσει ζημιά ή τραυματισμό.» Κανόνας 15: «ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΡΕΙΑΣ Όταν ένα σκάφος αποκτά δικαίωμα πορείας, πρέπει αρχικά να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακριά , εκτός αν αποκτά δικαίωμα πορείας εξ αιτίας χειρισμών του άλλου σκάφους.

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B Κανόνας 16: «ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ Κανόνας 17: 16.1 Όταν ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας αλλάζει πορεία, πρέπει να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακριά. 16.2 Επιπλέον, όταν μετά το σήμα της εκκίνησης ένα αριστερήνεμο σκάφος κρατείται μακριά για να περάσει από την πρύμη ενός δεξήνεμου σκάφους, το δεξήνεμο σκάφος δεν θα αλλάξει πορεία εάν αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα το αριστερήνεμο σκάφος να πρέπει αμέσως να αλλάξει πορεία για να εξακολουθήσει να κρατιέται μακριά. Κανόνας 17: «ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΛΕΥΣΗΣ, ΟΡΘΗ ΠΟΡΕΙΑ Εάν ένα σκάφος καθαρά πίσω δημιουργήσει υπήνεμο επικάλυψη μέσα σε απόσταση δύο δικών του μηκών με σκάφος στην ίδια πλεύση, πρέπει να μην ιστιοδρομήσει πάνω από την ορθή του πορεία όσο διατηρείται η ίδια πλεύση και η επικάλυψη σ’ αυτήν την μεταξύ τους απόσταση, εκτός εάν ιστιοδρομώντας πάνω από την ορθή του πορεία περάσει αμέσως από την πρύμη του άλλου σκάφους. Ο κανόνας αυτός δεν εφαρμόζεται εάν η επικάλυψη δημιουργηθεί κατά τη διάρκεια που το προσήνεμο σκάφος ήταν υποχρεωμένο να κρατιέται μακριά σύμφωνα με τον κανόνα 13.

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΖΗΜΙΑ Ή ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ? Το Case 19 της ISAF δίνει μία εξήγηση του όρου «ζημιά» Σύμφωνα με το case και σύμφωνα με τον ορισμό που δίνει ένα λεξικό ζημιά είναι ... Κάτι που χειροτερεύει την αξία ή τη χρησιμότητα κάποιου αντικειμένου Πρέπει να αναρωτηθούμε τα εξης Έγινε η εμπορική αξία κάποιου αντικειμένου ή του σκάφους ολόκληρου μικρότερη? Κάποιο αντικείμενο ή εξοπλισμός του σκάφους έγινε λιγότερο λειτουργικό? Ο όρος Ζημιά αναφέρεται σε καταστροφή σε σκάφος ή τον εξοπλισμό του Ο όρος Τραυματισμός αναφέρεται μόνο σε σωματικό τραυματισμό

ΚΑΝΟΝΑΣ 15 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Το ΜΠΛΕ σκάφος αποκτά διακαίωμα πορείας στη θέση 2 από ενέργεια του ΚΙΤΡΙΝΟΥ

ΚΑΝΟΝΑΣ 15 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Το ΚΙΤΡΙΝΟ σκάφος αποκτά διακαίωμα πορείας στη θέση 2 από ενέργεια του ΜΠΛΕ

ΚΑΝΟΝΑΣ 15 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Το ΜΠΛΕ σκάφος αποκτά διακαίωμα πορείας στη θέση 2 από ενέργεια του ΚΙΤΡΙΝΟΥ

ΚΑΝΟΝΑΣ 16 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Το ΚΙΤΡΙΝΟ ορτσάρει, το ΜΠΛΕ απαντάει. Μετά από λίγη ώρα που τα σκάφη είναι ορθοπλωρισμένα το ΚΙΤΡΙΝΟ ποδίζει και υπάρχει επαφή. Ποιο σκάφος παραβίασε κανόνα? Η απάντηση εξαρτάται από την απόσταση ανάμεσα στα σκάφη. Εάν το ΚΙΤΡΙΝΟ ποδίσει και αμέσως υπάρξει επαφή τότε το ΜΠΛΕ δεν κρατιέται μακριά σύμφωνα με τον κανόνα 11. Εάν η απόσταση είναι μεγαλύτερη και το ΚΙΤΡΙΝΟ ποδίσει απότομα τότε δε δίνει χώρο στο ΜΠΛΕ να κρατηθεί μακριά και παραβιάζει τον κανόνα 16.1

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B ΚΑΝΟΝΑΣ 17 – ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Τα σκάφη να είναι επικαλυπτόμενα στη ίδια πλεύση Τα σκάφη να βρίσκονται σε απόσταση 2 μήκη σκαφών του υπήνεμου σκάφους Το σκάφος να έχει αποκτήσει την επικάλυψη από ΚΑΘΑΡΑ ΠΙΣΩ και ΥΠΗΝΕΜΑ Το προσήνεμο σκάφος να υπόκειται στον κανόνα 13 όταν δημιουργήθηκε η επικάλυψη Έχει δοθεί το σήμα εκκίνησης

ΚΑΝΟΝΑΣ 17 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Το ΜΠΛΕ σκάφος δημιουργεί υπήνεμο επικάλυψη από καθαρά πίσω, αλλά ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΗΚΩΝ ΣΚΑΦΟΥΣ. Τα σκάφη χώρις να σπάσει η επικάλυψη ποτέ αρχίζουν να πλησιάζουν. ΤΟ ΜΠΛΕ ΕΧΕΙ δικαίωμα να ιστιοδρομήσει πάνω από την ορθή του πορεία

ΚΑΝΟΝΑΣ 17 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Το ΚΙΤΡΙΝΟ απέκτησε επικάλυψη από καθαρά πίσω και σε απόσταση 2 μηκών σκάφους απο το ΚΙΤΡΙΝΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΣΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΣΗ. Όταν το ΚΙΤΡΙΝΟ υποστρέφει στη θεση 3 έχει δικαίωμα να ιστιοδρομήσει πάνω από την ορθή του πορεία

ΚΑΝΟΝΑΣ 17 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Στη θέση 1 το ΚΙΤΡΙΝΟ είναι καθαρά πίσω από το ΜΠΛΕ Στη θέση 2 το ΚΙΤΡΙΝΟ δημιουργεί υπήνεμο επικάλυψη από καθαρά πίσω μέσα σε απόσταση 2 μηκών σκάφους με το ΜΠΛΕ Στη θέση 3 το ΚΙΤΡΙΝΟ υποστρέφει και τα σκάφη δεν είναι πλέον επικαλυπτόμενα στην ίδια πλεύση Στη θέση 4 το ΚΙΤΡΙΝΟ υποστρέφει και έχιε πλέον δικαίωμα να ιστιοδρομήσει πάνω από την ορθή του πορεία

ΚΑΝΟΝΑΣ 17 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Τα σκάφη πλησιάζουν τη γραμμή εκκίνησης. 15 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση το ΜΠΛΕ αποκτά σοφράνο επικάλυψη με το ΠΡΑΣΙΝΟ από καθαρά πίσω. Το ΠΡΑΣΙΝΟ ορτσάρει δίνοντας χώρο στο ΜΠΛΕ. Το σήμα εκκίνησης δίνεται στη θέση 2. Το ΠΡΑΣΙΝΟ παραμένει ορθοπλωρισμένο μέχρι να βεβαιωθεί ότι το ΜΠΛΕ δεν έχει χώρο να περάσει ανάμεσα του και του σκάφους επιτροπής και τελικά αναγκάζει το ΜΠΛΕ να αναστρέψει. Το Μπλε αναστρέφει και κάνει ένσταση. Ποιοί κανόνες παραβιάστηκαν? Το ΠΡΑΣΙΝΟ από τη στιγμή που δημιουργείται η επικάλυψη έχει δικαίωμα πορείας σύμφωνα με τον κανονα 11. Όταν ορτσάρει πρέπει να δώσει χώρο στο ΜΠΛΕ να κρτατηθεί μακριά το οποίο κάνει. Πρίν από το σήμα εκκίνησης μπορεί να ιστιοδρομήσει μέχρι όπου θέλει. Μετά το σήμα εκκίνησης μπορεί να συνεχίσει να ιστιοδρομεί ορθοπλωρισμένο, καθώς ο κανόνας 17 δεν ισχύει. Το ΜΠΛΕ σκάφςο δημιουργησε την επικ΄λαυψη από σοφράνο. ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΑΣ δεν παραβιάστηκε

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΜΠΛΕ Ή ΚΙΤΡΙΝΟΣ????

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ SECTION C ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΣΙΜΑ ΝΕΡΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΟΥΝ Πώς καθορίζεται η στιγμή που τα σκάφη πλησιάζουν τη γραμμή για να εκκινήσουν? Τα σκάφη πλησιάζουν τη γραμμή εκκίνησης για να εκκινήσουν; Το σκάφος καλεί για χώρο για να αναστρέψει; ΟΧΙ ΝΑΙ R20 ισχύει ΟΧΙ Περνούν, τα σκάφη, ένα συνεχές εμπόδιο; ΝΑΙ R19.2(c) ισχύει ΝΑΙ ΟΧΙ Τα σκάφη βρίσκονται ή πλησιάζουν σημείο στροφής; R18 ισχύει ΝΑΙ το Τμήμα C δεν ισχύει ΟΧΙ ΟΧΙ ΝΑΙ R19 ισχύει Τα σκάφη βρίσκονται σε εμπόδιο;

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΚΑΝΟΝΑΣ 18 Ισχύει σε ΣΗΜΕΙΑ, συμπεριλαμβανομένων και των σημείων που είναι ΕΜΠΟΔΙΑ που τα σκάφη πρέπει να τα περάσουν από την ίδια πλευρά ΚΑΝΟΝΑΣ 19 Ισχύει σε εμπόδια, εκτός από την περίπτωση που το εμπόδιο είναι επίσης και σημείο ΚΑΝΟΝΑΣ 20 Ισχύει όταν ένα σκάφος ιστιοδρομεί την εγγύτατη ή πάνω από αυτήν και πρέπει να αναστρέψει για να αποφύγει ένα εμπόδιο

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΛΙΜΕΝΟΒΡΑΧΙΟΝΑΣ ΄10 δευτερόλεπτα πριν το σήμα εκκίνσης τα σκάφη πλησιάζουν τη γραμμή για να εκκινήσουν. Τι ισχύει??? Ο λιμενοβραχίονας είναι τόσο εμπόδιο, όσο και σημείο. Επειδή το σημείο δεν περιβάλλεται από πλεύσιμα νερά το προοίμιο του Section C δεν ισχύει, άρα ο ΚΑΝΟΝΑΣ 18 ισχύει και το ΜΠΛΕ σκάφος έχει δικαίωμα χώρου- σημείου για να περάσει την άκρη του λιμενοβραχίονα.

ΚΑΝΟΝΑΣ 18 ΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ? Μεταξύ σκαφών που οφείλουν να παρακάμψουν ένα σημείο από την ίδια πλευρά… …και τουλάχιστον ένα από αυτά ευρίσκεται μέσα στη ζώνη ...ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ μεταξύ σκαφών σε αντίθετες πλεύσεις όταν πλέουν την εγγυτάτη μεταξύ σκαφών σε αντίθετες πλεύσεις όταν ή ορθή πορεία του ενός είναι να αναστρέψει στο σημείο μεταξύ ενός σκάφους που πλησιάζει και ενός που απομακρύνεται από το σημείο εάν το σημείο είναι ένα συνεχόμενο εμπόδιο (ισχύει ο R19.2(c) )‏

Πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο Πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο Χώρος-Σημείο: Βασική εφαρμογή (R18.2)‏ Όταν το πλησιέστερο σκάφος μπαίνει στη ζώνη: Πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο 3 μήκη το εξωτερικό επικαλυπτόμενο σκάφος πρέπει να δώσει χώρο-σημείου στο εσωτερικό (R18.2(b))‏ Το καθαρά πίσω σκάφος πρέπει να δώσει χώρο-σημείου στο καθαρά εμπρός σκάφος (R18.2(b))‏ Πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο 3 μήκη Πρέπει να δώσει Χώρο σε σημείο Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω, ή αν στη συνέχεια κάποιο σκάφος αναστρέψει, το εξωτερικό σκάφος πρέπει να δώσει χώρο-σημείου στο εσωτερικό (R18.2(a) & (c))‏ 3 μήκη 3 μήκη Πρέπει να δώσει Χώρο σε σημείο

Άλλοι κανόνες σε σημείο: 18.2(d) & (e) Δικαίωμα για χώρο σε σημείο Πρέπει να προβλέψει και να δώσει χώρο από τώρα

Πρόσθετος κανόνας αναστροφής στη ζώνη (καν. 18.3) Σκοπός: για να εμποδίσει την καθυστερημένη εσωτερική παρεμβολή Εάν ένα σκάφος ορθοπλωρίσει μέσα στη ζώνη και εν συνεχεία βρεθεί στην ίδια πλεύση με ένα σκάφος που είναι σε πορεία παράπλευσης για το σημείο Υπόκειται στον Καν 18.3 Μπορεί μα παραπλεύσει το σημείο Ο κανόνας 18.2 δεν εφαρμόζεται. Αντ’ αυτού το σκάφος που ανέστρεψε δεν πρέπει να αναγκάσει το άλλο σκάφος να πλεύσει πάνω απ την εγγυτάτη για να το αποφύγει δεν πρέπει εμποδίσει το άλλο σκάφος απ το να περάσει το σημείο απο την απαιτούμενη πλευρά πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο άν το άλλο σκάφος επικαλυφθεί εσωτερικά του

Χώρος να περάσει ένα Εμπόδιο(R19) Επιλέγει να περάσει προσήνεμα, το άλλο σκάφος πρέπει να κρατιέται μακριά Επιλέγει να περάσει υπήνεμα, πρέπει να δώσει χώρο στο εσωτερικό σκάφος Σημειώσεις: Ο Κανόνας19 δεν εφαρμόζεται σε σημείο, εκτός αν το σημείο είναι συνεχές εμπόδιο (π.χ. η ακτή ενός νησιού), οπότε εφαρμόζεται επίσης ο κανόνας εξαίρεσης (R19.3). Η ίδια απαίτηση πρόβλεψης υπάρχει όπως σε σημείο Ορισμοί: επικαλυπτόμενα, καθαρά μπροστά, καθαρά πίσω Νέο: Αυτοί οι όροι εφαρμόζονται πάντα σε σκάφη στην ίδια πλεύση. Δεν εφαρμόζονται σε σκάφη σε αντίθετες πλεύσεις, εκτός αν εφαρμόζεται ο κανόνας 18 ή και τα δύο σκάφη πλέουν υπό γωνία >90º από τον πραγματικό άνεμο

Κανόνας εξαίρεσης σε Συνεχές Εμπόδιο (R19.2(c)) Αν σκάφος που ήταν καθαρά πίσω και απαιτείτο να κρατιέται μακρυά δημιουργήσει επικάλυψη ανάμεσα από το άλλο σκάφος και ένα συνεχές εμπόδιο, και δεν υπάρχει χώρος για αυτό να περάσει, δεν δικαιούται χώρου. Ενόσω παραμένει επικαλυπτόμενο, πρέπει να κρατιέται μακριά. Σημείωση για ειδικούς: αυτή είναι η μόνη υπέρβαση κανόνα του μέρους A A A Όταν το Α ήταν καθαρά πίσω, απαιτείτο να κρατιέται μακριά. Γι αυτό εξακολουθεί να πρέπει να κρατιέται μακριά και δεν δικαιούται χώρου Όταν το Α ήταν καθαρά πίσω, ήταν σκάφος με δικαίωμα πορείας. Γιαυτό δικαιούται χώρου Ορισμός Εμποδίου: πρόσθετη διευκρίνιση: Ένα σκάφος σε πλεύση, συμπεριλαμβανομένου ενός σκάφους που αγωνίζεται, δεν είναι ποτέ συνεχές εμπόδιο

Χώρος για αναστροφή σε εμπόδιο (R20) Το σκάφος Α φωνάζει (καλεί) και δίνει στο B χρόνο να απαντήσει (ίσως υπαρχουν σκάφη προσήνεμα του B) Το B είτε αναστρέφει το ταχύτερο δυνατόν, είτε φωνάζει “συ αναστρέφεις” και δίνει χώρο Το A αναστρέφει το ταχύτερο δυνατόν (R20.2(d)) B A Στην αγγυτάτη ή πιο πάνω Δε χρειάζεται κλήση εάν(R20.1): Δεν απαιτείται σημαντική αλλαγή πορείας για το A (RRS 20.1(a)) Το εμπόδιο είναι σημείο που το B μπορεί να παραπλεύσει.(RRS 20.1(c)) Σημείωση: ακόμη και αν η κλήση του A είναι άκυρη, τα βήματα 1-3 πιο πάνω εξακολουθούν να εφαρμόζονται. (RRS 20.2(b)) B A ΣΗΜΕΙΟ Το A δεν δικαιούται να καλέσει, αφού το B μπορεί να παραπλεύσει