ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό της Α’ και Β’ Δημοτικού
Advertisements

Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Αικατερίνη Νικολάκη M. Ed.
Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα. Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism) Διασυνδέοντας θεωρητικά πλαίσια (Connectivity and networking)
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Επιφανειακή προσέγγιση ή προσέγγιση μάθησης σε βάθος
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αντιπροσωπευτικές Ιδέες και Παιδαγωγικά Ρεύματα
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Creativity, innovation and change...in class.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Επισήμανση επικινδυνοτήτων στο Γυμνάσιο – Λύκειο Κλειτορίας
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Κωνσταντίνου Γιάννης Δ201606
Τι είναι η διαγλώσσα; Γιατί στρέφω το ενδιαφέρον μου στη γλώσσα του μαθητή; Ποιος μίλησε πρώτος για τη σημασία των λαθών στη Γ2;
Πρόσβαση και συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων στον κοινωνικό
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΩΜ
Πολιτικές και Διαδικασίες Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών
EL Greek.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
ThinkBiz.
Ανατομια καρδιασ προβατου
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Σοβαρά παιχνίδια και gamification
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ ΡΑΛΛΕΙΑ ΠΔΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΑΠ; http://rcel.enl.uoa.gr/peap Πρόγραμμα (curriculum) αναδυόμενου κοινωνικού γραμματισμού στην αγγλική γλώσσα Θεμέλιο για το λειτουργικό & σχολικό γραμματισμό του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (http://rcel.enl.uoa.gr/xenesglosses/sps.htm) Θέτει τα θεμέλια για την ανάπτυξη διαθεματικής γνώσης, επικοινωνιακής συμπεριφοράς, συνεργατικών πρακτικών και διαπολιτισμικού ήθους επικοινωνίας Υπηρετεί, με τη χρήση ΤΠΕ, την απόκτηση και αξιοποίηση ατομικής γνώσης και εμπειρίας, καθώς και τη σύνδεση της σχολικής με την εξωσχολική γνώση

ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Εισαγωγή της Αγγλικής στην Α’ και τη Β’ Δημοτικού, με τη χρήση δημιουργικών δραστηριοτήτων που εμπλέκουν το παιδί σε προφορικό γλωσσικό παιχνίδι Μαθησιοκεντρική γλωσσοπαιδαγωική προσέγγιση (learning by doing approach) και δραστηριοκεντρική μεθοδολογία (task based methodology) ΑΡΑ Δημιουργούμε συνθήκες για να παίξει και να μάθει το παιδί να λειτουργεί με έναν άλλο κώδικα επικοινωνίας, παίζοντας Δε μαθαίνουμε τα μικρά παιδιά, ειδικά τα πρωτάκια, να γράφουν και να διαβάζουν

http://rcel.enl.uoa.gr/peap

ΓΝΩΣΙΑΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Τα παιδιά μαθαίνουν χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις τους πράττοντας, προσπαθώντας να βρουν τη λύση σε ένα πρόβλημα αλλά και απομνημονεύοντας λέξεις, φράσεις, κτλ. μέσα από… μυστήρια, κώδικες, κτλ. αφού τους αρέσει να μαντεύουν μέσα από την κίνηση (βιωματική μάθηση) δίνοντας νόημα, μέσα από μια διαδραστική διαδικασία συγκεκριμένες και όχι αφηρημένες έννοιες -ενδείκνυται η χρήση αντικειμένων (realia)

ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Τα παιδιά μαθαίνουν ό,τι έχει νόημα (π.χ. μια ιστορία, ένα παραμύθι), όχι κανόνες ή φορμαλιστικά στοιχεία της γλώσσας μικρές προτάσεις που έχουν νόημα και μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν για να επικοινωνούν, όχι μόνο μεμονωμένες λέξεις δίνοντας έμφαση στη σημασία και όχι στη μορφή της λέξης ή στη γραμματική της πρότασης συσχετίζοντας τη νέα γλωσσική γνώση με τη δική τους πραγματικότητα αναπτύσσοντας αρχικά την ακουστική δεξιότητα και μετά σταδιακά την ικανότητα παραγωγής προφορικού λόγου

ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Μικροί μαθητές: χαρακτηρίζονται από περιορισμένο εύρος προσοχής, μαθαίνουν κυρίως μέσω του προφορικού λόγου, δυσκολεύονται να συνεργαστούν σε ομάδες και συχνά «όσο εύκολα μαθαίνουν τόσο εύκολα ξεχνούν» ΛΥΣΗ Χρήση διασκεδαστικών δραστηριοτήτων Χρήση παιχνιδιών που διευκολύνουν την ένταξή τους στην ομάδα Χρήση παραμυθιών και ιστοριών Χρήση κίνησης και τραγουδιών που βοηθούν στην κατανόηση και την παραγωγή της ξένης γλώσσας Συνεχής ανακύκλωση λεξιλογίου & δομών

Οι ιστοριεσ… κερδίζουν και διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών αναπτύσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους συμβάλλουν στην κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη βοηθούν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας μέσω της επανάληψης συμβάλλουν στην εμπέδωση εννοιών (χρόνος, μέγεθος, σχήμα, αλληλουχία γεγονότων κλπ.) αποτελούν ένα πλαίσιο στο οποίο κωδικοποιούνται κοινωνικές συμπεριφορές και οικοδομείται θετικά ο κόσμος αξιών των παιδιών προσφέρουν αμέτρητες ευκαιρίες για διαθεματική προσέγγιση της γνώσης

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Μέσω των παιχνιδιών οι μικροί μαθητές: αναπτύσσουν γνωστικά σχήματα γνωρίζουν τους άλλους βιώνουν καταστάσεις μαθαίνουν να υπακούουν σε κανόνες αποκτούν δεξιότητες: σωματικές, κοινωνικές, συναισθηματικές, νοητικές και γλωσσικές διατηρούν την προσοχή τους μαθαίνουν να λειτουργούν ομαδικά

Extra δραστηριοτητεσ Περιλαμβάνουν: Δραστηριότητες (τραγούδια, ιστορίες, παιχνίδια) Playtime (μουσικοκινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια) Λόγοι σχεδιασμού extra υλικού Ενίσχυση στόχων βασικού υλικού Εμπέδωση λεξιλογίου Διεύρυνση λεξιλογικού syllabus Ενίσχυση διαφοροποιημένης παιδαγωγικής Ενίσχυση χρήσης υλικού βασικών κύκλων Ενίσχυση διαθεματικότητας Ευελιξία εκπαιδευτικού

Extra δραστηριοτητεσ Playtime Memo game Bingo game Trace the way in the labyrinth Join the dots. Find what the picture shows Spot differences and similarities Board games Mathematical additions Pantomime Simon says Spot the objects (e.g. school objects) Snakes and ladders Listen, draw and colour

ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΗ Β’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Ευχαριστω!