Α Β Γ Δ Ε Ζ Η ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ογκομέτρηση.
Advertisements

1. Πού διδάσκω; Τάξη: Γ’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών: Μέτριο
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές  Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med  Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Γ΄ Γυμνασίου ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΕΡΟ.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΙΓΜΑΤΩΝ.
ΘΕΡΜΟΧΗΜΕΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ. Click board to change its colour.
Όξινος βασικός χαρακτήρας - pH.
Γ΄Λυκείου Κατεύθυνσης
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Χημείας Α΄Γενικού Λυκείου Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές ασκήσεις Γ’ γυμνασίου
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές Ασκήσεις Γ΄ Γυμνασίου Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χημείας Θετικής Κατεύθυνσης
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
«Η οργάνωση της γνώσης»
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΟΞΕΑ, ΒΑΣΕΙΣ, pH. ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΞΙΚΟΥ ΟΞΕΟΣ
Οξέα οξύ (ετυμολογικά): οτιδήποτε είναι μυτερό, αιχμηρό
14/2/2011 Εγγλεζάκη Φρίντα - Κατσιγιάννης Γιώργος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
2.6.2 Φυσικές σταθερές των χημικών ουσιών. Τρόποι με τους οποίους μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ένα δείγμα υλικού αποτελείται από μία μόνο ουσία ή είναι.
Oι βάσεις.
Οξέα … συνέχεια… 1.3 Η κλίμακα pH ως μέτρο οξύτητας
Arrhenius. Arrhenius Ιοντισμός ηλεκτρολύτη μέσα στο νερό.
1.1 Ιδιότητες των οξέων 1.2 Οξέα κατά Arrhenius
H κλίμακα pH (πε-χα) ως μέτρο της οξύτητας
Στόχοι να υπολογίζετε την τιμή του pH διαλυμάτων ισχυρών οξέων και βάσεων να κάνετε τους απαραίτητους υπολογισμούς στις περιπτώσεις αραίωσης, συμπύκνωσης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χημεία Γ΄ Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Οξέα-βάσεις κατά Bronsted-Lowry.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Β΄ Λυκείου Επίδραση καταλυτών στην ταχύτητα αντίδρασης.
Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ.
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Θωμάς Νίκας Φυσικός MSc Ραδιοηλεκτρολογίας Φυσικά Δημοτικού…
5. ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΕΩΣ -πρόκειται για τη σπουδαιότερη τάξη των ογκομετρικών μεθόδων αναλύσεως με ευρύτατη χρήση στη χημεία, τη βιολογία, τη γεωλογία,
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Γ΄ Λυκείου Ρυθμιστικά Διαλύματα – Ογκομέτρηση Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Αγίων Αναργύρων Αντώνης Χρονάκης.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Α΄ Λυκείου Χημικές Αντιδράσεις Παρασκευή διαλύματος γνωστής Συγκέντρωσης Αραίωση διαλύματος Εισηγητής Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός.
Α. ΣΥΝΘΕΣΗΣ Α+Β → ΑΒ  π.χ. Η 2 + Cl 2 → 2HCl Στο Η ο αριθμός οξείδωσης αυξάνεται (από 0 γίνεται +1) και οξειδώνεται Στο Cl ο αριθμός οξείδωσης ελαττώνεται.
ΧΗΜΕΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Μέτρηση pH διαλυμάτων οξέων και βάσεων Βαθμονόμηση pH-μέτρου
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΥ - ΧΑΛΚΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
∆είκτες Πρωτολυτικοί ή ηλεκτρολυτικοί δείκτες είναι ουσίες των οποίων το χρώμα αλλάζει ανάλογα με το pH του διαλύματος στο οποίο προστίθενται. Οι δείκτες.
ΧΗΜΕΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κλιματολογικές συνθήκες ελιάς
ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΧΩΝΕΥΣΗ.
ΕΚΦΕ ΝΙΚΑΙΑΣ Ακροπόλεως 53 Νίκαια.
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΔΕΙΚΤΕΣ Πρόκειται για ασθενείς ηλεκτρολύτες (οργανικά οξέα ή βάσεις) με χαρακτηριστική ιδιότητα το διαφορετικό χρώμα αδιαστάτων μορίων και χαρακτηριστικών.
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Δείκτες Επιμέλεια : Αλεξόπουλος Παναγιώτης, Χημικός, Συνεργάτης ΕΚΦΕ Ηλιούπολης.
ΕΓΚΛΕΙΣΗ Εργαστήριο ανόργανης χημείας 1ου εξαμήνου
4. Πολαρογραφία-2 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙΙ 4. Πολαρογραφία-2.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΙΓΜΑΤΩΝ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ Διεγερση τηΣ προσοχΗΣ των μαθητΩν
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
Εργαστήριο Χημείας Εργαστηριακά Όργανα.
Ποιές ενώσεις ονομάζονται δείκτες; Που χρησιμοποιούνται οι δείκτες;
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α Β Γ Δ Ε Ζ Η ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ Ταυτοποίηση διαλυμάτων οξέων, βάσεων, αλάτων και νερού Ονόματα μαθητών ομάδας:…………………………………………………………………………………………………………………………… Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ταυτοποιήσετε τις ουσίες που περιέχονται στα διαλύματα (Α Β Γ Δ Ε Ζ Η). Να γράψετε τα γράμματα στο κατάλληλο κουτί του κάθε βήματος μαζί με τις παρατηρήσεις σας (pH, αλλαγή χρώματος, θόλωμα, δημιουργία και χρώμα ιζήματος) οι οποίες οδηγούν στο σταδιακό διαχωρισμό τους καθώς εξελίσσεται η πειραματική διαδικασία. Άγνωστα Διαλύματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η ΒΗΜΑ 1o Πρόσθεση Φαινολοφθαλεΐνης BHMA 2o Τεστ με πεχαμετρικό χαρτί ΒΗΜΑ 3o Πρόσθεση AgNO3 (aq) ΒΗΜΑ 4o Πρόσθεση CO2 (g) 8/11/2018 Φ. Εγγλεζάκη - Γ. Κατσιγιάννης

Η Χαμένη Ταυτότητα των Διαλυμάτων Φύλλο εργασίας 1 Η Χαμένη Ταυτότητα των Διαλυμάτων Να δώσετε στα γράμματα τη χαμένη τους ταυτότητα αντιστοιχώντας αυτά με τα ονόματα και τους χημικούς τύπους των ουσιών που περιέχονται στα διαλύματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η 8/11/2018 Φ. Εγγλεζάκη - Γ. Κατσιγιάννης