TÜRKÇE C1 DÜZEYİ ΚΠ γ SÖZLÜ SINAV SÜRECİ MAYIS 2013 Hoş geldiniz!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΤΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ Από οργανικά ανόργανα Από οργανικά ανόργανα Φυσ.σώματα φυσ.σώματα Φυσ.σώματα φυσ.σώματα (φυτά- ζώα έμβια όντα (λίθοι- μέταλλα.
Advertisements

Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους ΠΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ
Η αρχή του σκληρού ή μαλακού οξέος (ή βάσης)
Παρουσίαση για την ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Πέτρος Χαβιατζής.
Σκοτεινές αντιδράσεις
Φάμπρη Αναστασία 4930 Χαρίτος Δημήτριος 4936.
Γεωργική Χημεία Ενότητα 8: Χημικές αντιδράσεις, θερμοδυναμική/κινητική
Τι είναι οξείδωση και αναγωγή;
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Ανάλυση χρηματοδοτικών προβλημάτων στα έργα
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Γεώργιος Παπαδόπουλος
Καθαρισμός της ένωσης [Νi(NH3)6]Cl2
MSc in Management and Information Systems
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Καταστάσεις του νερού – μορφές
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
Ευαισθησία-Ειδικότητα Παράδειγμα(1)
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τα μαγικά ποτήρια Ερμηνεία: Το υγρό-τσάι που γεμίζει τα ποτήρια είναι το ζουμί από βρασμένο κόκκινο λάχανο και περιέχει μια φυσική χρωστική (ανθοκυανίνη)
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
Η όξινη βροχή Τι ακριβώς είναι ,ποιά είναι τα αίτια,
ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Χημεία Β΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Θετικής Κατεύθυνσης
Βελτίωση εικόνας Βελτίωση εικόνας στο πεδίο του χώρου
Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
PH.
Εισαγωγή στο Εργαστήριο Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Ι
2. ΚΥΤΤΑΡΟ: Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Βιολογία Β’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΑΦΥΔΡΑΛΟΓΟΝΩΣΗ ΑΛΚΥΛΑΛΟΓΟΝΙΔΙΩΝ. Οδηγεί σε αλκένια
Υδατάνθρακες: γλυκοί όπως η ζάχαρη και χρήσιμοι παντού, μόνοι
Μεταβολισμός 1.
Όξινος χαρακτήρας καρβοξυλικών οξέων
Επιμέλεια: Διογένης Κοσμόπουλος
Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων
Οι φυσικές καταστάσεις.
Οξυγόνο.
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ
تلفزيون القناة الأولى يقدم
NUMERICAL SOLUTION OF ORDINARY DIFFERENTIAL EQUATIONS
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ Είναι ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
آب و هواشناسی تابش.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΙΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα Χημείας Καθηγητής Ιωάννης Ρούσσης ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΖΥΜΩΝ.
الكيمياء العضوية الصف الثاني عشر العلمي إعداد : راجح شعبان.
פחמימות - סוכרים כתבו ידידה גוטליב אורית מולוידזון
פחמימות לטוב ולרע הכתוב בכחול לא להוראה לתלמידים
МЕТАЛНА ВЕЗА..
Κονιοθάλαμοι Λέγεται και Θάλαμος κατακρήμνισης με τη βάρύτητα ή Θάλαμος εκτόνωσης (Gravity chamber, setting chamber, expansion chamber, Balloon flue)
ATP το ενεργειακό νόμισμα του κυττάρου
به نام خدا.
Αλκίνια.
Χημική Ισορροπία.
Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
Αιθέρες.
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
Ενώσεις με γενικό τύπο CnH2n+2O Αλκοόλες και Αιθέρες
Ρατσισμός: Μια παγκόσμια απειλή
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
Αλκίνια.
Παρουσίαση 1: Σύνθεση του PHB
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
CaCO3 + 2H+ =Ca H2O + CO2 Δεδομένα t, min X
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TÜRKÇE C1 DÜZEYİ ΚΠ γ SÖZLÜ SINAV SÜRECİ MAYIS 2013 Hoş geldiniz!

Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

Κατανομή βαθμολογίας στις ενότητες εξέτασης Ενότητα Β/γία Βάση 1η Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση 25 8 2η Παραγωγή γραπτού λόγου και διαμεσολάβηση 30 9 3η Κατανόηση προφορικού λόγου 4η Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση 20 6 ΣΥΝΟΛΟ 100

Κατανομή χρόνου ανά ενότητα: 1η ενότητα: Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση  80΄ 2η ενότητα: Παραγωγή γραπτού λόγου και διαμεσολάβηση  90΄ 3η ενότητα: Κατανόηση προφορικού λόγου  25΄ 4η ενότητα: Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση  20΄-25΄/2 = 10΄

Έκταση κειμένων ανά ενότητα: Κατανόηση Παραγωγή 1η  1500 3η  απροσδιόριστη 2η  300-340 4η  απροσδιόριστη

Περιγραφικοί δείκτες της γνώσης της γλώσσας-στόχου (1) Να κατανοούν κείμενα μεγάλης έκτασης και «υψηλού βαθμού δυσκολίας». Να εκφράζονται με ευχέρεια σε διάφορες περιστάσεις επικοινωνίας, επιλέγοντας τα κατάλληλα για την περίπτωση λεκτικά σχήματα και το κατάλληλο ύφος.

Περιγραφικοί δείκτες της γνώσης της γλώσσας-στόχου (2) Να χρησιμοποιούν τη γλώσσα με ευχέρεια ανάλογα με τις κοινωνικές, εκπαιδευτικές ή επαγγελματικές απαιτήσεις που τίθενται. Να παράγουν ορθά δομημένο προφορικό και γραπτό λόγο, ακόμη και για πολύπλοκα θέματα, αποδεικνύοντας ότι έχουν την ικανότητα να διατυπώνουν πληροφορίες ή απόψεις σωστά και να οργανώνουν σύνθετο, συνεκτικό λόγο.

Ο υποψήφιος πρέπει να αποδείξει ότι είναι σε θέση: (1) Να διατυπώσει, να αναπτύξει και να αιτιολογήσει μια άποψη, μια επιθυμία ή μια πρόθεση επιχειρηματολογώντας. Να διατυπώσει υποθέσεις ή πιθανά «σενάρια» σχετικά με μια κατάσταση ή με την εξέλιξή της. Να διατυπώσει επιφυλάξεις σχετικά με ιδέες ή προτάσεις άλλων. Να αντιπαραβάλει τα πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα αιτιολογώντας την άποψή του.

Ο υποψήφιος πρέπει να αποδείξει ότι είναι σε θέση: (2) Να συνοψίσει το περιεχόμενο μιας ομιλίας, συζήτησης. Να ζητήσει διευκρινίσεις, επεξηγήσεις. Να παρέμβει, χωρίς να διακόψει τον συνομιλητή του, επιλέγοντας τα κατάλληλα στοιχεία για την επικοινωνιακή περίσταση. Να αναφερθεί σε ήδη λεχθέντα, προκειμένου να σχολιάσει ή να απαντήσει.

Σχετικά με τις δραστηριότητες της διαμεσολάβησης Να μεταφέρει στην ξένη γλώσσα πληροφορίες από ένα γραπτό κείμενο διατυπωμένο στην Ελληνική και αφορά σε διάφορα θέματα. Να ανταλλάξει απόψεις και πληροφορίες με τον άλλο υποψήφιο. Να επιχειρηματολογήσει υπέρ ή κατά ενός θέματος.