Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ Προς μία ποιητική της αφήγησης
Advertisements

Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
«Δείπνο για τέσσερις» Κατσαρίδου Σοφία Ευθιμιάδου Αλεξάνδρα
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Νέα Αθηναϊκή Σχολή
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
«δια χειρός…» Σχόλια περί της ορθοδόξου εικονογραφίας.
V. Η Λειτουργία της Έκφρασης Ζητήματα στη Σύγχρονη Φιλοσοφία της Τέχνης.
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Θεωρία Υπολογισμού Εισαγωγή (μέρος 2 ο ) Πρακτική Θεωρία.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
MAΘΗΜΑ 4 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Εξπρεσιονισμός Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχτηκε το Ο όρος εξπρεσιονισμός προέρχεται από τον λατινικό όρο “expressio” που σημαίνει “έκφραση”. Σε.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΘΕΜΑ: ΡΕΥΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Α) Κριτική Θεωρία.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
Φρούτα και ζωγραφική.
Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
A A.1 ΤΙΤΛΟΣ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΣΚΟΠΟΣ:
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Σημειολογία και σχεδιασμός
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της αφίσας (ΙΙ)
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ TMHMA ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Α. Κυριολεκτική εικονογραφία (εικαστική αλήθεια) Α. Κυριολεκτική εικονογραφία (εικαστική αλήθεια) Ρεαλιστική μεταφορά πραγματικότητας <Υπερρεαλισμός, κλασική ζωγραφική, ιμπρεσιονισμός ή διακοσμητικές προσεγγίσεις> Β. Εννοιολογική εικονογραφία - Μεταφορικές εφαρμογές του θέματος ή οπτική απεικόνιση μιας ιδέας ή θεωρίας - Αλλά και στοιχεία της πραγματικότητας <Σουρεαλισμός, παραμόρφωση, αφαίρεση, συνθέσεις>

Εφαρμογές των παραπάνω σε: Πληροφόρηση, σχολιασμός, αφήγηση, πειθώ, ταυτότητα

Ανάλογα με το πλαίσιο-πεδίο, χρησιμοποιούμε και την ανάλογη εικονογραφία Π.χ. υπερρεαλισμός για λεπτομερή περιγραφή θέματος

Οπτικές μεταφορές 1. Εννοιολογική εικονογραφία&σουρεαλισμός Ψευδαίσθηση, συμβολισμός, εξπρεσιονισμός >1950 ΗΠΑ θέματα πιο πολύπλοκα Και εικονογράφηση περισσότερο διφορούμενη Norman Rοckwell

Ανάγκη για έκφραση ιδεών και όχι για αποτύπωση της πραγματικότητας. Η εικονογράφηση πέρα από την «επιφανειακή» απεικόνιση, μεταφέρει και την «υφή» του θέματος

Ποια η οπτική γλώσσα της Εννοιολογικής εικονογραφίας? Παρελθόν σουρεαλισμός (Rene Magritte), αφηρημένος εξπρεσιονισμός, κυβισμός, ψευδαίσθηση

Η εννοιολογική εικονογραφία… Δε βασίζεται σε ρεαλιστικές αποδόσεις, διερευνά τις έννοιες πίσω από τους ορισμούς, παράλληλα με το πλαίσιο που δημιουργεί η κοινωνία.

Marshall Arisman

Brad Holland

Brad Holland Richard Borges

Anita Kunz

Robert Weaver

Αφαίρεση Αφηρημένος εξπρεσιονισμός, κυβισμός, κονστρουκτιβισμός Αφηρημένος εξπρεσιονισμός, κυβισμός, κονστρουκτιβισμός Καμία σχέση με την αναπαράσταση της πραγματικότητας. Πλακάτα, ήπια ή έντονα χρώματα, ελεύθερα αντικείμενα, υφές, ατελή σχήματα ή τέλειες γεωμετρικές μορφές, στυλιστικά δυσνόητο

Alana Roth David Lesh

Joel Nakamura

εικαστική αλήθεια Η πραγματικότητα χωρίς συμβολισμούς και αλληγορίες Σίγουρα υπάρχει όμως μια σχετικά μικρή διαστρέβλωση της πραγματικότητας, αλλά τα στοιχεία προσαρμόζονται στην έννοια της “εικόνας”

Οπτική γλώσσα κυριολεκτικής εικονογραφίας Εικονογράφηση: Α. Γραμμική – δίνονται όλες οι λεπτομέρειες της εικόνας Β. Τονική – περισσότερο ρεαλιστική και ακριβής

υπερρεαλισμός Ακρίβεια, Επίπονη παρατήρηση 19ος αι. Προ-ραφαηλίτες και ρεαλιστική απεικόνιση στον καμβά Lorena Pugh, Innocence

Ophelia, John Everett Millais April love, Arthur Hughes

Σκοπός: Αναδημιουργία εικόνας η οποία δεν μπορεί να παραχθεί φωτογραφικά Οπτική γλώσσα: Το υποκείμενο να δείχνει αληθινό, ενώ δεν είναι -ψηφιακά μέσα και χρήση φωτογραφιών

Larry Rostant

Μπορεί να δημιουργήσει δράμα και ένταση με προσοχή στη λεπτομέρεια

Στυλιζαρισμένος ρεαλισμός Κοντά στην πραγματικότητα Ιμπρεσιονισμός- Monet, φως και χρώμα Εξπρεσιονισμός- Kokoshka, έκφραση συναισθημάτων/ υπερβολή, έντονα χρώματα, ενέργεια The whales' song, Gary Blythe

Oskar Kokoshka

Ανθρώπινη μορφή Αναδεικνύω και υπερβάλλω δίνοντας έμφαση σε ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματος Jonathan Burton

Διαδοχικές εικόνες Όλες σχεδόν οι εικονογραφήσεις παρουσιάζονται σε έναν ψευδαισθητικά τρισδιάστατο χώρο Αίσθηση κινούμενης εικόνας Κόμικς, αφηγηματικά Σκοπός: 1. Διαφήμιση και προώθηση 2. Διασκέδαση 3. Σχολιασμός, χιούμορ

Παλαιολιθική εποχή, ιερογλυφικά, Bayex Tapestry

Σωστός «ρυθμός» Ταχύτητα, μήκος, έμφαση και δράμα, αλλαγή σκηνής και σεναρίου Διατήρηση προσοχής αναγνώστη Οπτική γλώσσα Διευκόλυνση μέσω ψηφιακών μέσων, διατήρηση των παραδοσιακών τεχνικών

Peter Kuper

Gary Baseman

Casey Sorrow