Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Advertisements

1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΙV εξάμηνο Νοσηλευτικού Τμήματος ΤΕΙ Λάρισας Η έννοια της γενικής χειρουργικής Βασική ορολογία 02.ΙΙΙ.2010 Δ. Παπαγόρας.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Στρατηγική Ανάλυση 8/12/2015 Δρ.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Εμφιαλωμένο νερό 1.Διαχείρηση πηγών 2.Κόστος 3.Ποιότητα και ασφάλεια για τον καταναλωτή 4.Το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Απόστολος.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα.
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Πολιτικές – Νομοθετικό Έργο – Δράσεις – Μέτρα σε εξέλιξη
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Κανάλια διανομής Η διανομή μπορεί να θεωρηθεί ως το τμήμα του μάρκετινγκ το οποίο «κάνει το προϊόν διαθέσιμο» στους καταναλωτές (Wahab, Crampon & Rothfield,
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Επιμέλεια-παρουσίαση
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
«ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ» ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ Α.Μ 754
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
ΠΟΣΟΤΙΚΈΣ ΜΈΘΟΔΟΙ & ΜΈΘΟΔΟΙ ΈΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Μάθημα 1 ο - Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης Δημήτρης Τσέλιος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ.
Μέσα Στήριξης της Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Ερμηνεύοντας μια μεγάλη ήττα:
Λύκειο Eθνομάρτυρα Κυπριανού
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
«ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Αθήνα, 12 Ιουλίου 2011
Παντείου Πανεπιστημίου
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Τρίτη 16/1/2018

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων με επιμέρους κατευθύνσεις Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων, Μάρκετινγκ, Διοίκησης Επιχειρήσεων Εισαγωγική Κατεύθυνση Τουριστικών Επιχειρήσεων ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ ΔΔΕΠ ΠΜΣ ΜΒΑ ΠΜΣ ΔΕΜ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ [σε συνεργασία με το University of S. Bohemia]

Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Marketing Εισαγωγική Κατεύθυνση Τουριστικών Επιχειρήσεων

Γενικά Το νέο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων προέκυψε, μετά την εφαρμογή του Σχεδίου Αθηνά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, από τη συγχώνευση των Τμημάτων Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων και Τουριστικών Επιχειρήσεων. Το τμήμα, προσφέρει ένα σύγχρονο Πρόγραμμα Σπουδών (αναθεωρήθηκε τον Αύγουστο 2013) στο αντικείμενο Διοίκησης Επιχειρήσεων, το οποίο εκσυγχρονίζεται συνεχώς μέσω της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης. Συνδυάζει θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες λειτουργίας και προγραμματισμού των σύγχρονων επιχειρήσεων και ειδικά σε περίοδο κρίσης. Το περιεχόμενο Σπουδών της Κατεύθυνσης Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας αναφέρεται στη λειτουργία της διοίκησης των τουριστικών μονάδων, στη διοίκηση των τουριστικών υπηρεσιών, στη στελέχωση φορέων που σχετίζονται με τον τουριστικό σχεδιασμό.

Η δομή του προγράμματος σπουδών [1] Μαθήματα κορμού Διοίκησης Επιχειρήσεων Μαθήματα κορμού Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Μαθήματα κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων Μαθήματα κατεύθυνσης Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Μαθήματα κατεύθυνσης Μάρκετινγκ Μαθήματα κατεύθυνσης Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας 1.  Τα μαθήματα κορμού ανέρχονται σε 24 τα οποία προσφέρονται στα 4 πρώτα εξάμηνα σπουδών. Τα 24 μαθήματα κορμού είναι κοινά για όλους φοιτητές του τμήματος με κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων. 2.  Οι φοιτητές εισαγωγικής κατεύθυνσης παρακολουθούν 17 κοινά μαθήματα κορμού και 7 μαθήματα κατεύθυνσης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Φιλοξενίας.

Η δομή του προγράμματος σπουδών [2] a. 13 για την κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων b. 14 για την κατεύθυνση Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων c. 13 για την κατεύθυνση Μάρκετινγκ d. 12 για την κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας 4. Τα υποχρεωτικά μαθήματα κατεύθυνσης που θα παρακολουθούν οι φοιτητές θα είναι 12 από την κατεύθυνσή τους, ενώ τα υπόλοιπα 6 μαθήματα θα μπορούν να επιλεγούν από την ίδια ή τις άλλες κατευθύνσεις.

Η δομή του προγράμματος σπουδών [3] 5. Όλες οι κατευθύνσεις ξεκινούν από το Ε’ εξάμηνο, εκτός από την κατεύθυνση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Φιλοξενίας, η οποία ξεκινάει από το Α’ εξάμηνο σπουδών. 6. Όλα τα μαθήματα είναι 4ωρα και έχουν 5 ECTS πιστωτικές μονάδες. Συνεπώς ο συνολικός αριθμός μαθημάτων που απαιτείται για τη λήψη πτυχίου είναι 42. 7. Tα εργαστηριακά μαθήματα συνδυάζονται πάντα με θεωρία στην αναλογία 2 ώρες θεωρία, 2 ώρες εργαστήριο. 8. Στα θεωρητικά μαθήματα, όπου υπάρχει άσκηση πράξης, οι ώρες θεωρίας θα πρέπει να είναι περισσότερες ή ίσες με τις ώρες της άσκησης πράξης.

Η δομή του προγράμματος σπουδών [4] 9. Η πτυχιακή εργασία εκπονείται από τους φοιτητές στο 7ο εξάμηνο και αντιστοιχεί σε 20 ECTS πιστωτικές μονάδες. Η εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας είναι προαιρετική και δύναται να αντικατασταθεί από παρακολούθηση μαθημάτων αντιστοίχου αριθμού πιστωτικών μονάδων. 10. Η πρακτική άσκηση γίνεται από τους φοιτητές στο 7ο εξάμηνο και αντιστοιχεί σε 10 ECTS πιστωτικές μονάδες.

Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων   No ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ Θ ΑΠ Ε 1 Στρατηγική Διοίκηση 5 2 Εφοδιαστική 3 Διοίκηση Λειτουργιών & Παραγωγής 6 4 Συστήματα ελέγχου & διασφάλισης ποιότητας Φορολογική Λογιστική Εκπόνηση Επιχειρηματικών Σχεδίων 7 Κοστολόγηση 8 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν 9 Διοίκηση Καινοτομίας 10 Λογιστική Εταιρειών 11 Διεθνές Επιχειρείν 12 Διοίκηση και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών 13 Σεμινάριο Τελειοφοίτων

Κατεύθυνση Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων No ΔΔΕ  ΕΞΑΜΗΝΟ  Θ ΑΠ Ε 1 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ 5 2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΡΓΩΝ Ι (εργ) 2  4 Business Communication ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ 6 ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ (εργ) 7 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ 8 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 9 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΡΓΩΝ ΙΙ (εργ)  2 10 ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (εργ) 11 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (ΣΥΑ)(εργ)   12 ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ 13 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΩΝ (εργ) 14 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ ΔΔΕ

Κατεύθυνση Marketing Θ ΑΠ Ε MARKETING ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 5 2 No MARKETING  ΕΞΑΜΗΝΟ  Θ ΑΠ Ε 1 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 5 2 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ (εργ) 3 ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 4 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ (εργ) Ε-ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ (εργ) 6 ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 7 ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 8 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 9 ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 10 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (εργ) 11 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 12 ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ 13 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤ

Μαθήματα Κατεύθυνσης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞΑΜΗΝΟ Θ ΑΠ Ε 104 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Α΄ 2   202 ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ Β΄ 204 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ 301 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Γ΄ 302 ΤΗΡΗΣΗ ΛΟΓ. ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ 402 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Δ΄ 404 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ - ΕΚΘΕΣΕΩΝ 571 ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ε΄ 572 ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 573 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ 574 ENGLISH OF TOURISM 670 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤ΄ 671 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 672 ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ 673 ΠΟΤΑ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ 770 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Ζ΄ 771 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ 772 ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ 773 ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ (GDS)

Πως δηλώνω κατεύθυνση [αρχική δήλωση] Οι κατευθύνσεις είναι ομάδες και οι φοιτητές πρέπει να διαλέξουν απλά μια ομάδα στον ακόλουθο σύνδεσμο https://e-class.teilar.gr/courses/BA176/