Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
Advertisements

Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή
Άσκηση 3 Ένα τραπέζιο έχει εμβαδόν, το ύψος του είναι και η μεγάλη βάση είναι τριπλάσια από τη μικρή. Να υπολογίσετε τις βάσεις του τραπεζίου.
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης. Η Ελένη 15 € Πώς θα σκεφτώ για να εκτιμήσω; Τι είναι περισσότερο; Τα ¾ του 240 ή τα 6/8 του 220; Αν παρατηρήσω προσεκτικά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Εξίσωση ευθείας. Παράδειγμα I Υποθέτουμε:Α = (0,1) και Β = (5,4) Τότε: m = (4-1)/(5-0)= 0.6 και b = 1, όπου 0  m  1 (1 o ογδοημόριο). Άρα:y = 0.6 x.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Εισαγωγή στη Θεωρητική Γλωσσολογία A’ εξάμηνο ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ, Ακαδ. Έτος Μαρία Ιακώβου, Τομέας Γλωσσολογίας γρφ. 830 (Tε, )
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ & ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ. Δυαδική αναζήτηση (Binary search) ΔΕΔΟΜΕΝΟ: ένα μεγάλο αρχείο που περιέχει τιμές z [0,1,…,n-1] ταξινομημένες.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Συναρτήσεις Add Your Image Here
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ανάλυση χρηματοδοτικών προβλημάτων
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Εκπαίδευση Ατόμων με ΝΑ
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
Δραστηριότητα - απόδειξη
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Ποια είναι η προπαίδεια;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
4η Εβδομάδα έγινε την 5η: 1η Διάλεξη
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ασφαλές Διαδίκτυο.
Διαφορική εξίσωση Riccati.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης

Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο αριθμό Εννέα λιγότερα από κάποιο αριθμό Διπλασίασα τα χρήματα μου και πήρα ακόμα 10€ Συμβολικές Εκφράσεις χ 2χ Χ: 2 Χ + 3 Ψ – 9 2 α + 10

Άσκηση 1: Να σχηματίσετε εξίσωση και μετά να επιλύσετε την εξίσωση. Ποιον αριθμό θα προσθέσω στο 95 για να βρω 120 ;

χ + 95=120 Έχουμε την εξίσωση : χ + 95 = 120 την λύνουμε Χ = Χ = 25 Επαλήθευση :Αν προσθέσω το 25 στο 95 θα βρω 120 Άρα ο αριθμός 25 είναι ο ζητούμενος αριθμός. Ποιον αριθμόνΘα προσθέσω στο 95 για να βρω 120 ;

Άσκηση 2: Αν αφαιρέσουμε 15 από το πενταπλάσιο ενός αριθμού, βρίσκουμε 85. Ποιος είναι ο αριθμός ;

Λύση : O αριθμός είναι χ Το πενταπλάσιο του αριθμού 5χ Αφαιρώ από το πενταπλάσιο του αριθμού 15 5χ -15 Βρίσκουμε 85. 5χ – 15 = 85 άρα η εξίσωση είναι: Λύση : 5χ -15 = 85 5χ = χ =100 χ= 100 : 5 χ =20 Ο αριθμός 20 είναι η λύση της εξίσωσης, δηλαδή ο ζητούμενος αριθμός.

Άσκηση 3: Η ηλικία της Φωτεινής είναι τριπλάσια από την ηλικία της Ελένης. Το άθροισμα των ηλικιών τους είναι 48. Ποια είναι η ηλικία της καθεμιάς;

Η ηλικία της Ελένης είναι Η ηλικία της Φωτεινής είναι Το άθροισμα των ηλικιών τους είναι Άρα έχω την εξίσωση: χ + 3χ =48 4χ =48 χ =48 : 4 χ = 12 Η ηλικία της Ελένης είναι χ δηλαδή 12 χρονών. Η ηλικία της Φωτεινής είναι 3χ, δηλαδή 36 χρονών. Λύση : χ 3χ χ + 3χ χ + 3χ = 48 Λύση:

Διαβάζω σελίδες και έχω τις δραστηριότητες σελ. 79 8,9, 10, 11,12, 13, 14