Πολιτιστικές βιομηχανίες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Η πειρατία στο διαδίκτυo
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Πολιτισμός »
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Πολιτιστικές Βιομηχανίες
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Η έννοια της επιχείρησης
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικές βιομηχανίες Κεφάλαιο : Games

Εισαγωγή . ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΟΡΙΣΜΟΣ Συμφώνα με τον Μαξ χορκ χαιμερ και Τιοντορ αντορνο στην ‘διαλεκτική του διαφωτισμού’ (1947) εμφανίζεται σαν Ορισμός κατά την αρχή του εικοστού αιώνα . Κατά την Unesco πολιτιστικές βιομηχανίες ορίζονται ‘Οι βιομηχανίες που παράγουν και διανέμουν πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες και εκφράζουν πολιτισμικές άξιες ανεξαρτήτως της εμπορικής άξιας τους

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ Τα Πολιτισικα αγαθα μπορει να είναι τελικα ή ενδιαμεσα. Τα Πολιτισικα αγαθα μπορει να είναι τελικα ή ενδιαμεσα.  Η πολιτιστική κληρονομιά,  τα έντυπα και η λογοτεχνία,  η μουσική και οι τέχνες του θεάματος,  τα οπτικοακουστικά μέσα,  οι κοινωνικοπολιτικές δραστηριότητες,  τα αθλήματα και ο τουρισμός

ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ ΚΛΑΔΟΣ GAMES Μέσα στην πολιτιστική βιομηχανία εντάσσετε ο κλάδος το ηλεκτρονικών βιντεοπαιχνιδιών που περά από το τελικό προϊόν (videogame) δημιουργεί έναν ολόκληρο κόσμο όπου εντάσσονται και άλλες πολιτιστικές βιομηχανίες όπως μόδα ένδυση (πρωτότυπα μοντέλα ρόλων μέσα από τα ιδία παιχνίδια που έγιναν ταινίες και αντίστοιχα αρχιτεκτονικές κατασκευές και πρωτότυπα σχεδία (π.χ‘ο υπολογιστής σαν έπιπλο’)

GAMES ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ Τα βιντεοπαιχνίδια όπως προείπαμε προβάλουν μια ολόκληρη κουλτούρα σχετική με ένα είδος παιχνιδιού ή έναν ομώνυμο τίτλο (π.χ. ρούχα, μουσική διασκέδαση, τρόπο ζωής ,περιβάλλον κ.λπ.)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού εργάζονται διαφορετικά τμήματα μέσα σε μια εταιρία (Artwork, Programming, Design, Music) και το καθένα συμπληρώνει το κομμάτι του στο τελικό αποτέλεσμα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εν έτη 2016 οι ακμάζουσες πολιτιστικές βιομηχανίες βρίσκονται όλο ένα και πιο πολύ στο επίκεντρο του πυλώνα της βασικής οικονομίας και μελετώνται διαρκώς από τους ερευνητές καθώς έχουν επιδείξει εξαιρετική ανθεκτικότητα ,κερδοφορία και συνεχή ανάπτυξη εν μέσω οικονομικών δυσχερειών. Στον τομέα του gaming τα νούμερα παρουσιάζονται ως εξής : τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε 101,62 δις δολάρια (2016) . Μπορούμε να συγκρίνουμε αυτό το νούμερο σε σχέση με προηγούμενες χρονιές για να δούμε την μεγιστοποίηση ανάπτυξης που βιώνει ο κλάδος . Συγκριτικά το 2015 τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 91,53 δις δολάρια.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ Για την συντέλεση ενός παιχνιδιού συνεισφέρουν οι εξής συντελεστές και παράμετροι : Εταιρίες λογισμικού (software-πλατφόρμας) Ανθρώπινο δυναμικό (διαχείριση και management) Δημιουργικό τμήμα (σχεδιάζει ,καινοτομεί και δημιουργεί ιδέες) Εταιρίες server και IT solution(επεξεργασία, σύγκριση δεδομένων με σκοπό την άμεση κατανόηση τους και τη δημιουργία προγραμματιστικού περιβάλλοντος) Προγραμματιστικό τμήμα πραγματώνει τις ιδέες του δημιουργικού τμήματος σε προγραμματιστικό περιβάλλον

Παράγωγη και διάθεση cover arts (εξώφυλλα ,διανομή αρχείου μέσο cd ή ηλεκτρονικά μέσο internet) Τμήμα διαφήμισης και πωλήσεων (διαχειρίζεται την διαφήμιση και προώθηση του παιχνιδιού, αναλύει τα στοιχειά και προβαίνει στον ισολογισμό του προϊόντος) Οικονομικό τμήμα (διαχειρίζεται τα οικονομικά της εταιρίας τον ισολογισμό του κάθε τμήματος όπως και τον συνολικό ισολογισμό της εταιρίας) Διοίκηση (administration) συντονίζει οριοθετεί , καθοδηγεί τα επιμέρους τμήματα και σταδία παράγωγης με σκοπό την ομαλή και ορθή λειτουργία.

Βιβλιογραφία CULTURAL AND CREATIVE INDUSTRIES FUEL THE ECONOMY http://www.worldcreative.org Statistics and facts about the Video Game Industry https://www.statista.com/topics/868/video- games Brendan Sinclair, Senior Editorhttp://www.gamesindustry.biz/articles/2015-04-22-gaming- will-hit-usd91-5-billion-this-year-newzoo Μαξ χορκ χαιμερ και Τιοντορ αντορνο ‘διαλεκτική του διαφωτισμού’ (1947) Amsterdam «PC Gamers' Choice 2009». Gamespy. December 21, 2009. http://www.pc.gamespy.com/pc/starcraft-2/index_articles.html ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ : Βασιλειάδης Νικόλαος , θεονάς Στρατός , Mykola Drozhzha