Η φροντίδα του άρρωστου παιδιού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 RESEARCHERS MOVING ABROAD A guide to moving, living, and working in your host country Ζήνα Κυπαρισσίδη Ζήνα Κυπαρισσίδη Ε Κ Ε Τ Α 1.
Advertisements

Νοσοκομειακά Πληροφοριακά Συστήματα
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ.Παπαχρήστος Ιανουάριος 2016 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2Η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ «Υγειονομικές μονάδες στο Αιγαίο:λειτουργική ανασυγκρότηση και βελτίωση δράσεων στη Φροντίδα Υγείας» 2 η.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 12 ο (24/05/2013): ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ.
 H PRAKSIS είναι ένα Ανθρωπιστικό Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο, που έχει ως βασικό στόχο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων ανθρωπιστικού και ιατρικού.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 7 : Διαδίκτυο και υγεία Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ 5 ο α) Αποδοτικότητα β) Αποτελεσματικότητα Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD 1.
Αμβλώσεις, Ευθανασία, Μεταμοσχεύσεις ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΑΓΑΘΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΕΩΡΓΟΥΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΡΕΛΙΩΖΗ ΜΑΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Β.ΤΣΟΥΝΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σύγχρονοι.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘ (762) Δρ. Στέλλα Ζέττα-επιστημονικός συνεργάτης.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 12 : Δευτερογενής έρευνα, Μετα-σύνθεση και Μετα-ανάλυση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
Ομάδα 3: Δέσποινα Μ. Δανάη Α. Πέτρος Λ. Βασίλης Ου. Αδάμ Τ. Ομάδα 5: Ελένη Κ. Έφη Ν. Παναγιώτης Σ. Νίκος Ν. Ρεϊνάνντο Γ.
Δημήτρης Μαμάης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ
Νοσηλευτική και Έρευνα Ιστορικές Τάσεις και Μελλοντικές Κατευθύνσεις στη Νοσηλευτική Έρευνα Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
Β2Β Μάρκετινγκ και Προμήθειες στα Νοσοκομεία
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 4: Στρατηγική στον αθλητισμό
Ψίθυροι παιδιών – Ψίθυροι Ελλάδας Murmors of children – Murmors of Greece Συνεργάστηκαν: Γιαπιτζάκη Μαρία, εκπαιδευτικός Α/θμιας, Κολλιάς Σπυρίδων,
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΙΚΤΗΤΗΣ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Ορισμός και έργο της αγωγής
Μαθησιακές δραστηριότητες και εμπλοκή
Κίρρωση του ήπατος Αναστασία Β. Απρίλιος 2016.
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Ποιοτικη ερευνητικη μεθοδολογια
Στρες και κεφαλαλγίες.
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Κέντρο Αλληλεγγύης Αθήνας – Athens Solidarity Center Ένας χρόνος κοινής δράσης Με την υποστήριξη / with the support of.
Μ. Τσικνάκης – Α. Ρονιώτης – Ε. Μανιαδή |
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2012 – Εκτιμήσεις για το 2013
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
Revision (family, occupation, shopping, making suggestions)
Τύποι οικογένειας Διπολική οικογένεια (Βinuclear Family). Οικογένεια μετά από διαζύγιο, στην οποία το παιδί είναι μέλος και των δύο νέων οικογενειών, του.
Τι είναι η επιστήμη Η/Υ.
Μεγάλο θάρρος.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
Παπαχρήστου Κωνσταντίνα Σάγου Όλγα Σεϊτανίδη Ελένη Χουντάση Βασιλική
Ρυθμός Άνθρωπος Τεχνολογία
Aims Present your family Interrogative pronouns
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ.
Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας
Το Διαδίκτυο.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ
Κατάθλιψη, η νόσος του 21ου αιώνα
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ-ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ
ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΟ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ Τσαλογλιδου Α.1, Κουκουρίκος Κ. 2, Κουρκούτα Λ.3 1. Επίκουρη Καθηγήτρια , Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΣΤΑΘΜΙΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΦΟΡΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ (NAS) ΣΕ ΜΕΘ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. Τσώνη Αλεξία, Μετ. Φοιτήτρια , Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα.
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΑΑ041-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΑΣΤΟΥ: ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1Χατζόπουλος Στυλιανός2Μπανιώτη Δέσποινα1 1.Φοιτήτρια.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Πρόληψη Συνήθων προβλημάτων στην παιδική ηλικία
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η φροντίδα του άρρωστου παιδιού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ Η φροντίδα του άρρωστου παιδιού Αμοιρίδης Δαμιανός Παππάς Παυσανίας Δασκαλάκη Μαρία Γούναρη Μαρίνα

Βασικά χαρακτηρίστηκα του παιδιατρικού νοσηλευτή (1) Να γνωρίζει καλά το ιστορικό Ένα παιδί έχει διαφορετικές ανάγκες από έναν ενήλικα. Βασικώς στόχος του νοσηλευτή είναι να βρίσκει τις ιδιαιτερότητες κάθε περιστατικού και να εστιάζει στις ανάγκες του παιδιού. Πρέπει να έχει υπόψη του κάθε παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει θετικά η αρνητικά τη νοσηλεία του παιδιού π.χ. την εθνικότητα, τις παραδόσεις, την μορφή της οικογενείας του (πυρηνική, εκτεταμένη ή και τη μη ύπαρξη οικογενείας). Να είναι σε θέση να προσεγγίσει το παιδί Το παιδί έχει συνηθίσει στο ασφαλές οικογενειακό του περιβάλλον που θεώρει ως αυθεντία, κυρίως στις πιο μικρές ηλικίες. Ένας νοσηλευτής έρχεται να καταρρίψει αυτή την αυθεντία, έρχεται να πάρει τη θέση του γονέα και να παρέχει αφέλεια μέσω της ειλικρίνειας,της ευγένειας,της στοργής και της σωστής συμπεριφοράς. Δηλαδή απώτερος στόχος είναι να δοθεί η ευκαιρία στο παιδί να νιώσει άνετα, ώστε ο νοσηλευτής να κατανοήσει καλύτερα και βαθύτερα τους φόβους και τα προβλήματά του.

Βασικά χαρακτηρίστηκα του παιδιατρικού νοσηλευτή (2) Να μπορεί να εμπνεύσει εμπιστοσύνη Πολύ σημαντικό είναι ο νοσηλευτής να είναι ο άνθρωπος νοσηλευτής. Πρέπει λοιπόν  ο νοσηλευτής να συνεργάζεται με το παιδί και την οικογένεια, για να εκτιμήσει τις ανάγκες τους και  να σχεδιάζει παρεμβάσεις, ώστε το τελικό πλάνο φροντίδας να είναι αυτό που πραγματικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες του παιδιού.Το νοσηλευτικό προσωπικό μπορεί να χρησιμοποιήσει τις ζωγραφιές των παιδιών, ιστορίες, ποίηση και άλλα μέσα δημιουργικής έκφρασης, ώστε να ξεκινήσει μια συζήτηση σχετικά με τις σκέψεις, τους φόβους και την κατανόηση των γεγονότων μεγιστοποιώντας τα οφέλη της νοσηλείας. Να διαθέτει χαρακτήρα Ο νοσηλευτής επειδή είναι ο πρώτος επαγγελματίας υγείας που έρχεται σε επαφή με το παιδί πρέπει να έχει: αυτογνωσία άριστη επαγγελματική ικανότητα ισχυρή προσωπικότητα συναισθηματική ωριμότητα, καλή επικοινωνία, πρωτοβουλία ικανότητα να αναγνωρίζει και να ερμηνεύει τη στάση και τη συμπεριφορά των άρρωστων παιδιών 

Βασικά χαρακτηρίστηκα του παιδιατρικού νοσηλευτή (3) Να σχεδιάζει πρόγραμμα υγείας Ανεξάρτητα από το αναγνωρισμένο πρόβλημα, ο ρόλος του νοσηλευτή είναι να σχεδιάζει ένα πρόγραμμα υγείας που θα αφορά κάθε πλευρά της ανάπτυξης και της εξέλιξης του παιδιού και θα έχει σχέση με τη διατροφή, την ανοσοποίηση, την ασφάλεια, τη φροντίδα των δοντιών, την ανάπτυξη, την κοινωνικοποίηση, την πειθαρχεία ή το σχολείο και να παραπέμπει την οικογένεια και σε άλλες υπηρεσίες παροχής φροντίδας υγείας.

Αντιμετώπιση προς τον ειδικό Ορθή ενημέρωση Σοβαρές ασθένειες απαιτούν συχνή παρακολούθηση από ειδικούς ΌΧΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ , ΌΧΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αντιμετώπιση προς το παιδί Πρέπει να : Είναι απόλυτα ειλικρινής Αντιμετωπίζουν με ισότητα τα μέλη Να αφήνουν τα παιδιά να παίρνουν πρωτοβουλίες

Πρέπει να μην : Αντιμετωπίζουν το παιδί σαν “κατά φαντασία ασθενή” Είναι αυταρχικοί Είναι υπερπροστατευτικοί

Βιβλιογραφία Hockenberry, J.M. & Wilson, D. (2011). Παιδιατρική Νοσηλευτική: θεμελιώδεις γνώσεις για τη φροντίδα του παιδιού σε όλα τα στάδια της ανάπτυξης. 8η έκδοση. Αθήνα: Εκδόσεις ΒΗΤΑ. McEwen, M., & Wills, M.E. (2004). Νοσηλευτικές θεωρίες. 1η έκδοση. Αθήνα: Εκδόσεις ΒΗΤΑ. Mikkelsen, G., & Frederiksen, K. (2011). Family-centred care of children in hospital-a concept analysis. Journal of Advanced Nursing, 67(5), 1152-1162. Ζυγά Σοφία και συνεργάτες, 2013, Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη, Εκδόσεις ΒΗΤΑ medical arts. Μαγγείρη Ε. Σταυρούλα, Γκινή Δ. Ιωάννα, 2012, Ο ρόλος του νοσηλευτή κατά τη διάρκεια νοσηλείας του παιδιού στο νοσοκομείο και η σχέση του με την οικογένεια, Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ιδρυμα Θεσσαλονικης Σχολη Επιστημων Υγειας Και Προνοιας Τμημα Νοσηλευτικης Παπάζογλου, Θ. και συν. (2004). Επίδραση ειδικού ενημερωτικού εντύπου στη συμπεριφορά νοσηλευόμενων παιδιών και στάθμιση υπηρεσιών υγείας σε παιδιατρικό τμήμα. Παιδιατρική, 67(5), 336-342.