TAE KWON DO ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Ψυχιατρικές Διαταραχές και Υ π οστηριζόμενη Εργασία.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Αποτελεσματικές πρακτικές επικοινωνίας & συμπεριφοράς
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΣΟΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Παιδιά με Αναπηρίες.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Tα χαρισματικά και ταλαντούχα παιδιά
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το παιδί με «Διάσπαση Προσοχής» (Inattention):
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Βασικός στόχος της παρέμβασης:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Θ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TAE KWON DO ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΡΕΤΣΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΟΣ , MSc ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θεωρούνται οι μαθητές που έχουν σημαντικές δυσκολίες στη μάθηση και την προσαρμογή τους, (Σαλβαράς Γ. ,2013) Ένας μαθητής πιστοποιείται ότι παρουσιάζει μία ειδική εκπαιδευτική ανάγκη, όταν αποδεδειγμένα δυσκολεύεται σοβαρά στη μάθηση σε σχέση με την πλειονότητα των μαθητών της ηλικίας του και δεν μπορεί να κάνει χρήση των εκπαιδευτικών αναγκών που του προσφέρονται στη μάθηση, (Σαλβαράς Γ., 2013)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΔΗ ΔΙΑΓΝΩΣΜΕΝΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ TAE KWON DO ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ : ΟΡΑΣΗ ΑΚΟΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΟΠΤΙΚΟ – ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΟΠΤΙΚΟ – ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ Παθολογική κατάσταση, που χαρακτηρίζεται από νοητική ικανότητα κάτω του μέσου όρου, (I.Q. < 70 ), και συνοδεύεται από μειωμένη ικανότητα προσαρμογής. ΣΤΑΔΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΥΣΤΕΡΗΣΗΣ : ΗΠΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΒΑΡΙΑ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΝΗΜΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, προβλήματα στην όραση και την ακοή, ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ,

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΗΜΑΤΟΣ ( ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ, ΠΩΣ, ΓΙΑΤΙ , ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ) ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΗΠΙΑ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΟΒΑΡΗ ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ ΜΥΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΕΠΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΧΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΜΗΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΑΠΟΦΥΓΗ ΒΛΕΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΑΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ, δείχνοντας να μην έχει ανάγκη ούτε τους ίδιους τους γονείς ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΣΕ ΗΧΟΥΣ Ή ΕΝΤΟΝΗ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΌ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ, γαύγισμα σκύλου, συναγερμός κ.α. ΕΠΑΝΑΛΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΥΠΕΡΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ ΟΡΓΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, το ελέγχει και γίνεται αυτόνομος ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΗΜΕΡΙΣΙΟ Ή ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ, μειώνεται το άγχος του και η σύγχιση ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΣΚΑΛΙΑΣ, εμπλουτισμός με μουσική και χρώματα ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΤΙΣΜΟΣ «… Η ΔΟΜΗ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΟΥΝ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΓΓΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ.» (THEO PEETERS, 2000)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 1. ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΛΑΘΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΑΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 2. ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ ΣΤΡΙΦΟΓΥΡΙΖΕΙ Ή ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΕΙ ΝΕΥΡΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΟΡΥΒΕΙ, ΜΙΛΑ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠ΄ΑΤΜΩΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 3. ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΠΡΙΝ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΕΩΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ, μαθητής – δάσκαλος, μαθητές μεταξύ τους ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, τονίζουμε τι πρέπει να κάνει ο μαθητής και όχι τι να μην κάνει ΣΥΝΕΧΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, δίνοντάς του ενεργό ρόλο στη διαδικασία μάθησης, να δείξει ο μαθητής κάτι που ήδη γνωρίζει καλά, να προτείνει ενέργειες, να βοηθήσει συναθλητή του

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, (WOOLFOLK, 2007).

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ: ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ, επιθετικός, μανία καταστροφής, ανυπάκουος, μη συνεργάσιμος, διαταράσσει τη ζωή των άλλων. ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΓΧΟΥΣ, αγχωμένος, απομονωμένος, μελαγχολικός, χαμηλή αυτοπεποίθηση. ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ, ονειροπόλος, μικρής εμβέλειας προσοχή, ελάχιστες πρωτοβουλίες, ακαταστασία στο συντονισμό.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ : ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ,ΟΠΩΣ ΠΟΝΟΙ, ΦΟΒΟΙ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΈΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, (SLAVIN, 2007)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ Ή ΤΟ ΚΛΑΜΑ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΕΩΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΜΕΣΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, για να διατηρείται η προσοχή του και η συμμετοχή του στο μάθημα ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΓΓΥΤΗΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΒΛΕΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΥΝΟΦΡΥΩΝΟΥΜΕ ΦΡΥΔΙΑ ΝΑΥΜΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ 2. ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΥΠΟΜΝΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΥΠΟΜΝΗΣΗ ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ, ‘ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΗΣΥΧΙΑ’ ΕΠΑΙΝΟΣ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ, ΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ, V. JONES & L. JONES (2001) ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΗ ΣΚΕΨΗ, ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ, ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΓΥΤΗΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΙ, ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΑΓΓΙΓΜΑ, ΧΕΙΡΑΨΙΑ, ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΝΕΥΜΑ ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΚΡΟΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΝΑΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ 3. ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΙΜΩΡΙΑΣ, ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΜΩΡΙΑ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΦΙΚΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΛΕΚΤΙΚΗ ΗΠΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ, ΜΕ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟΝΟ, ‘ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΌ, ΓΙΑΤΙ…’ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΜΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ (ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ), ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ(ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ), ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ (ΧΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ) ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΕΠΙΔΡΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ. Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ, Mc Fadden,1992.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΣΥΡΡΥΘΜΙΣΗΣ, ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΙΟΝΕΞΙΑΣ, ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ, τι θα κάνουμε, πώς, τι θα κάνει ο καθένας, δάσκαλος και μαθητής ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ, βοήθεια από συμμαθητή - συναθλητή ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΑΝΩ ΤΟΥ 130. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΙΣΧΥΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΕΣ ΗΓΕΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΨΗΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ( PARKER, 1197)

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ : ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΕΠΙΝΟΟΥΝ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ, διερευνούμε και επαναφέρουμε παλιά ήδη υπάρχουσα γνώση ή εμπειρία, την οποία μετασχηματίζουμε και αναδιοργανώνουμε ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, αφήνουμε τον μαθητή να σκεφτεί και να οργανώσει τη δραστηριότητα, η οποία θα εφαρμοστεί από όλους και θα είναι ωφέλιμη σε όλους(PAGE, 2000) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ, όπου το κρίνουμε δυνατό, όσο αφορά στο άθλημα

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΜΗΜΑ, δάσκαλος – μαθητής, κυρίως σε φυσικές βλάβες ΜΕΙΚΤΟ ΤΜΗΜΑ, είναι απαραίτητη η συμπερίληψη, όπου προοδεύουν μαθητές και δάσκαλος

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΠΟΚΡΥΝΣΗ ΑΠΌ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΩΦΕΛΗ: ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΔΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΔΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΜΑΛΗ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΔΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ, ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ, ΤΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΔΕΙΧΝΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΕΚΤΕΛΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΦΩΝΑΧΤΑ ΣΙΩΠΗΡΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΕΚΤΕΛΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΙΩΠΗΡΑ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ ‘ ΟΨΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ , ( ΔΙΑΘΕΣΗ, ΕΠΟΧΗ). ΛΕΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΑΛΒΑΡΑΣ Γ. , (2013), Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, Εκδόσεις Γρηγόρη SLAVIN, R.E., MADDEN, N.A. & KARWEIT, N.L., Effective programs for students at risk. Boston : Allyn & Bacon. PARKER, W.D. (1997), An empirical typology of perfectionism in academically talented children. American Educational Research Journal. PAGE, S.W. (2000), When changes for the gifted spur differentiation for all. Educational Leadership. JONES V. & JONES L. (2001) : Comprehensive classroom management, Boston, Allyn & Bacon.