Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
William Shakespeare The merchant of Venice Ο Ε ΜΠΟΡΟΣ Τ ΗΣ Β ΕΝΕΤΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Θ ΕΜΑΤΑ Ε ΡΓΟΥ.
Advertisements

William Stallings Computer Organization and Architecture 7 th Edition Κεφάλαιο 16 Λειτουργία Μονάδας Ελέγχου.
10. Γονιδιώματα των Προκαρυωτών και των Ευκαρυωτικών Οργανιδίων
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη
Αρχιτεκτονική φωτογραφία. Μεταμόρφωση / υπέρβαση στη Φωτογραφία. (Συνάντηση 9 & 10) Τεχνικές Φωτογράφισης (Θ) Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση.
 ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΡΟΦΗΣ Ψυχογενής διατροφικές διαταραχές Eating disorders.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Θεωρία και Ιστορία. Επιχειρηματικότητα και οικονομική ανάπτυξη Διδάσκουσα: Ιωάννα Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΧΜ380: ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΛΙΚΩΝ 1 Ενότητα 4: κρυσταλλογραφικές διευθύνσεις και επίπεδα Διδάσκων: Γεώργιος Ν. Αγγελόπουλος, καθηγητής Επιμέλεια: Πήττας Κωνσταντίνος,
ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ Αίτια του εγκλήματος = όροι ή συνθήκες που η ύπαρξή τους θεωρείται ότι παράγει το έγκλημα. Παράγοντες του εγκλήματος.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΑΙΜΑ /ΠΗΞΗ-ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΕΓΑΚΗΣ.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ISPS Code N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Γ.ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ μεταδιδακτορικός υπότροφος Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ.
ΒΑΛΣ Ένας Αριστοκρατικός Χορός. Τι Είναι το Βάλς? Πόσα Είδη Υπάρχουν? Θεωρείται, χορός της ισορροπίας λόγω του ότι περιλαμβάνει πολλές στροφές και αποτελεί.
ΕΡΓΑΣΙΑ: Η υπέρμετρη ομορφιά είναι πηγή πόνου, πιστεύει η Ελένη. Εξετάστε πώς αντιμετωπίζεται το θέμα αυτό α) στη μυθολογία (π.χ. ο μύθος του Άδωνη και.
Η ανέλκυση προϊστορικών Πολιτισμών Συντήρηση - Ανάδειξη - Καταστροφή Θέματα Προϊστορικής Αρχαιολογίας Εαρινό εξάμηνο 2013 Επιμέλεια : Κίσσα Σταυρούλα Ιστορία.
Φωτογραφια 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ»
Possible Rock Art Records of the Crab Nebula Supernova in the Western United States Μάθημα Α ρχαιοαστρονομίας.
Ενεργειακές Πηγές & Ενεργειακές Πρώτες Ύλες Λοιποί Ορυκτοί Υδρογονάνθρακες Κίμων Χρηστάνης Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
Εισήγηση για τον κόσμο των Συναισθημάτων Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Βιολογίας & Ιατρική Σχολή ΜΔΕ: «Εφαρμογές Βιολογίας στην Ιατρική» Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Βιολογίας & Ιατρική Σχολή ΜΔΕ: «Εφαρμογές.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ( ΔΕΠ ) ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ( ΔΕΠΥ ) Η ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ( ΣΕΠΥ ) Η ATTENTION DEFICIT.
Η ΗΘΙΚΗ ΩΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ. Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ Λόγοι που επιβάλλουν στον άνθρωπο αυτόν τον επαναπροσδιορισμό: 1. καταναλωτική.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 4 : Αρχές Παρουσίασης Περιεχομένου Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Θερμοδυναμικό σύστημα – Μακροσκοπικές μεταβλητές
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ Κεφάλαιο 20: ΑΝOΣΟΛΟΓΙΑ
Μάθημα: Φωνητική-φωνολογία. Εφαρμογές στην εκπαίδευση
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Εναλλακτικές στρατηγικές.
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ – Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Το σύνδρομο υπερκινητικότητας και διάσπασης.
Υπάρχει σημαντική διαφωνία στην κοινότητα των μουσείων σχετικά με το τι πράγματα είναι κατάλληλα για μουσεία, εάν τα μουσεία πρέπει να περιέχουν μόνο αντικείμενα.
Τι είναι πολιτισμική ιστορία; Peter Burke (2009)
ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Σωκράτης Τουμπεκτσής users.sch.gr/stoumpektsis
Θεωρίες περί συγκινήσεων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
Αργόν Το χημικό στοιχείο Αργό (Argon) είναι ένα άχρωμο ευγενές αέριο με ατομικό αριθμό 18 και ατομικό βάρος 39,948 . Έχει θερμοκρασία τήξης -189,3 C° και θερμοκρασία.
Κουρσαράκος Γ. Δημήτριος Σχολικός Σύμβουλος Φ.Α. ΠΕ11 (MSc)
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Grenoble, France SOLEIL, St Aubin near Paris, France.
Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ William Shakespeare, ) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους ποιητές και θεατρικούς συγγραφείς. Θεωρείται μια από τις κορυφαίες.
ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΡΑΠΗ ΜΠΟΡΑ ΒΡΥΝΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
H Αποκορύφωση και η αμφισβήτηση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου.
Ηλεκτρομαγνητισμός Οι πρωταγωνιστές
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΧΑΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Στατικός Ηλεκτρισμός Τα ηλεκτρισμένα σώματα χωρίζονται σε δύο ομάδες:
Αναισθησιολογία ειναι η ειδικοτητα της Ιατρικης που βαςικο της μελημα ιςτορικα ηταν η παροχη ςε αςθενη και χειρουργο ιδανικων ςυνθηκων για την πραγματοποιηςη.
Ηλιάκο Σύστημα.
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
ΕΡΓΑΣΙΑ 1ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Βασιλική Ν. Καραβάνα Ph.D
ΕΙΔΗ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΡΘΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
Εισαγωγή στην Οδύσσεια (3)
WILLIAM J. DALLY – R. CURTIS HARTING, ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΕΚ 2015
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
Σπανάκη Ειρήνη PhD , Ειδική Αγωγή
WILLIAM J. DALLY – R. CURTIS HARTING, ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΕΚ 2015
WILLIAM J. DALLY – R. CURTIS HARTING, ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΕΚ 2015
Steven E. Williams et al. JACEP 2017;j.jacep
Αγχώδεις Διαταραχές: Ψυχοδυναμική Προσέγγιση
Prediction of 30-day mortality after endovascular repair or open surgery in patients with ruptured abdominal aortic aneurysms  Jacob J. Visser, MD, PhD,
Ο Karl Marx και η Πολιτική Οικονομία στην Ελλάδα Εκδήλωση Περιοδικού Ξενοφών, 3o Τεύχος Πανεπιστήμιο Πειραιά, Θεόδωρος Μαριόλης Τμήμα Δημόσιας.
Εισαγωγή στην Οδύσσεια (3)
Ποιητής και πεζογράφος
Ganapathy A. Prasad, Kenneth K. Wang, Todd H. Baron, Navtej S
Current System Flow Source: Authors, in collaboration with Wisconsin Department of Children and Families staff and leadership. Current System Flow Source:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ Διάρκεια συγκέντρωσης προσοχής Δικτυωτός σχηματισμός : περιοχή εγκεφάλου που ενεργοποιεί τον οργανισμό και θεωρείται ότι παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση της προσοχής

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ικανότητα να επικεντρώνει κανείς την προσοχή του σε πλευρές της εμπειρίας που είναι σχετικές με μια εργασία, αγνοώντας πληροφορίες που είναι άσχετες ή αποσπούν την προσοχή.

ΜΝΗΜΗ : ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ : Η μνήμη των γεγονότων αναφέρεται στις αποθηκευμένες αναμνήσεις γεγονότων (π.χ. στο τι φάγαμε για πρωινό) Η μνήμη των γεγονότων που περιλαμβάνουν αυτοβιογραφικές αναμνήσεις γεγονότων που συνέβησαν σε μας, είναι αυτή που οι περισσότεροι άνθρωποιθεωρούν ως “φυσική μνήμη”. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΝΗΜΗ : Η στρατηγική μνήμη αναφέρεται στις διαδικασίες που απαιτεί η συνειδητή προσπάθειά μας να συγκρατήσουμε ή να ανασύρουμε πληροφορίες (π.χ.οπως ο αριθμός ενός τηλεφώνου) Η στρατηγική μνήμη διευκολύνεται πολύ από τις μνημονικές στρατηγικές, πολλές από τις οποίες τις αποκτούμε γιατί είναι χρήσιμες για τη συγκράτηση των πληροφοριών.

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΝΗΜΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ : Στρατηγική μνήμης κατά την οποία το άτομο επαναλαμβάνει τα στοιχεία που προσπαθεί να συγκρατήσει στη μνήμη του. ΟΡΓΑΝΩΣΗ : Στρατηγική μνήμης που περιλαμβάνει την ταξινόμηση των ερεθισμάτων σε ομάδες που έχουν κάποιο νόημα, τις οποίες είναι πιο εύκολο να συγκρατήσει κάνεις στην μνήμη του.

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ : Στρατηγική ανάκλησης μνήμη η οποία περιλαμβάνει την πρόθεση κάποιου πράγματος στα κομμάτια των πληροφοριών που προσπαθεί να συγκράτηση κάποιος ή τη δημιουργία νοηματικών συνδέσμων μεταξύ τους. ΑΝΑΚΤΗΣΗ : Σύνολο στρατηγικών που έχει στόχο του την παραλάβει πληροφοριών από την αποθήκη μακράς διάρκειας

Μέσος όρος του επιπέδου ανάκλησης των παιδιών κατά ηλικία και μέθοδο ανάκτησης.

Μεταμνήμη και Επιδόσεις Μνήμης Μεταμνήμη: Η γνώση που έχει κανείς για τη μνήμη και τις διεργασίες αυτής. Τα παιδιά εμφανίζουν μεταμνήμη αν αναγνωρίζουν, για παράδειγμα, ότι υπάρχουν όρια στο πόσα μπορούν να θυμούνται, ότι ορισμένα πράγματα είναι ευκολότερο να τα θυμάται κανείς απ’ ό,τι άλλα ή ότι ορισμένες στρατηγικές τα βοηθούν περισσότερο να θυμούνται πληροφορίες απ’ ό,τι άλλες.

Οι γνώσεις σχετικά με τη μνήμη αυξάνονται σε εντυπωσιακό βαθμό ανάμεσα στα 4 και τα 12 χρόνια καθώς τα παιδιά αρχίζουν σιγά σιγά να θεωρούν το μυαλό σαν ένα δραστήριο δημιουργικό όργανο που αποθηκεύει μόνο ερμηνείες (και όχι αντίγραφα) της πραγματικότητας. Η γνώση των μνημονικών στρατηγικών (οργάνωση, συσχέτιση, εσωτερική επανάληψη) αναπτύσσεται με πολύ αργό ρυθμό. Τα παιδιά κάτω των 7 πολλές φορές δεν γνωρίζουν πως οι στρατηγικές αυτές μπορούν να βοηθήσουν στην απομνημόνευση ή δεν γνωρίζουν τις στρατηγικές. Τα παιδιά των 7 με 9 χρονών έχουν κάποια κατανόηση των στρατηγικών και αντιλαμβάνονται πως η οργάνωση και η εσωτερική επανάληψη είναι καλύτερες μέθοδοι από το απλά να κοιτάζουν ή να κατονομάζουν τα αντικείμενα μία φορά. Μετά τα 11 αντιλαμβάνονται πως η οργάνωση είναι αποτελεσματικότερη από την εσωτερική επανάληψη. Επίσης η μεταμνήμη δεν επηρεάζει τις επιδόσεις του ατόμου σε ασκήσεις μνήμης αλλά έρευνες αποκαλύπτουν πως τα παιδιά τα οποία εκπαιδεύονται στην χρήση μνημονικών στρατηγικών έχουν συχνά καλύτερα αποτελέσματα όταν δίνουν στα παιδιά να καταλάβουν πως οι στρατηγικές απομνημόνευσης έχουν καλύτερα αποτελέσματα στις επιδόσεις τους. Ο William Fabricius και η Lynn Cavalier ρώτησαν παιδιά 4,5 και 6 ετών (1) αν γνώριζαν ότι το να κατονομάζουν τα αντικείμενα, που ήθελαν να θυμηθούν, τα βοηθούσε να τα ανακαλέσουν στην μνήμη τους και (2) αν μπορούσαν να εξηγήσουν γιατί η κατονομασία είναι μία αποτελεσματική τεχνική. Το αποτέλεσμα ήταν πως τα παιδιά τα οποία γνώριζαν ήδη την διαδικασία της κατονομασίας σπάνια κατονόμαζαν τα αντικείμενα εκτός αν γνώριζαν το γιατί η κατονομασία τα βοηθούσε να ανακαλέσουν τα αντικείμενα στην μνήμη τους.

Γνωστική βάση και Ανάπτυξη της Μνήμης Γνωστική Βάση και Ανάπτυξη της Μνήμης Γνωστική Βάση: Οι πληροφορίες που έχει κανείς σχετικά με ένα θέμα ή ένα τομέα γνώσης Τα παιδιά που έχουν αποκτήσει εμπειρία σε ένα συγκεκριμένο τομέα έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα μνήμης όταν τους ζητούνται πληροφορίες που έχουν σχέση με την ειδικότητά τους.

Παράγοντας Εξελικτικές τάσεις ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Τα μεγαλύτερα παιδιά έχουν μεγαλύτερη ικανότητα επεξεργασίας πληροφοριών από ότι τα μικρότερα, με την έννοια ότι επεξεργάζονται τις πληροφορίες γρηγορότερα, αφήνοντας περισσότερο χώρο στην εργαζομένη μνήμη για την αποθήκευση των πληροφοριών και για άλλες γνωστικές διεργασίες. ΜΝΗΜΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Τα μεγαλύτερα παιδιά χρησιμοποιούν αποτελεσματικότερες μνημονικές στρατηγικές για την κωδικοποίηση, την αποθήκευση και την ανάκτηση των πληροφοριών. ΜΕΤΑΜΝΗΜΗ Τα μεγαλύτερα παιδιά γνωρίζουν περισσότερα για τις διεργασίες της μνήμης και η μεγαλύτερη μεταμνήμη τους τους επιτρέπει να επιλέγουν τις καταλληλότερες στρατηγικές σε κάθε περίπτωση και να τις κατευθύνουν με μεγαλύτερη προσοχή. ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ Τα μεγαλύτερα παιδιά έχουν γενικά περισσότερες γνώσεις και η μεγαλύτερη γνωστική βάση βελτιώνει την ικανότητά τους να μαθαίνουν και να θυμούνται.

Συνοψίζοντας: Πώς θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε τα θέματα που εξετάσαμε; Ένας τρόπος είναι να ξανακοιτάξουμε τον παραπάνω πίνακα που παρουσιάζει τέσσερα γενικά συμπεράσματα σχετικά με την ανάπτυξη της στρατηγικής μνήμης, τα οποία αποδέχονται σήμερα οι περισσότεροι εξελικτικοί ψυχολόγοι. Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε ότι τα τέσσερα αυτά χαρακτηριστικά της ανάπτυξης δεν αναπτύσσονται ανεξάρτητα, αλλά αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Για παράδειγμα, ο αυτοματισμός ορισμένων διεργασιών μπορεί να αφήνει αρκετό χώρο ελεύθερο στην εργαζόμενη μνήμη του παιδιού, ώστε να υπερβολική νοητική προσπάθεια σε μικρότερη ηλικία. Επίσης, καθώς διευρύνεται η γνωστική βάση του παιδιού του επιτρέπει να επεξεργάζεται ταχύτερα τις πληροφορίες και να βρίσκει τρόπους να τις ταξινομέι και να τις επεξεργάζεται. Δεν υπάρχει λοιπόν μία μόνο εξήγηση για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της μνήμης. Όλες οι ικανότητες που εξετάσαμε παίζουν η καθεμία το δικό της σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της στρατηγικής μνήμης του παιδιού.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΡΕΝΤΗ Σπυροσ κανελλακησ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΡΕΝΤΗ Σπυροσ κανελλακησ