«Οικοδεσπότες στις ιδέες και στα συναισθήματά μας» (Ελένη Καλλία)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ ! Όμιλος Ραδιοερασιτέχνων Κύπρου
Advertisements

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΧΟΡΟΥ.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
είδη χορού μαρία-μαρίνα
Ο Έρωτας στις Τέχνες Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος Καβούνη Σωσσάνα
1ο ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΥΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ Ο ΧΟΡΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ ΤΑΞΗ Β΄ PROJECT 1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Σγούρου Λουίζα Χριστίνα
ΕΙΔΗ ΧΟΡΩΝ.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Χορεύοντας με τα πόδια είναι ένα θέμα ……
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Σωτηράκου Χαρά (ΠΕ03) Αρβανιτάκη Αικ. (ΠΕ02)
“Happy Face” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΕΙΔΗ ΧΟΡΟΥ.
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΊΝΑΙ Η ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ!
ΧΟΡΟΣ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΠΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ ΑΝΝΑ
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Π Γιαένατανγκό (Por un tango)
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : Ορισμοί – Γενικές Έννοιες Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση.
Κοινωνική και Συναισθηματική Αγωγή στο Σχολείο: πρώτα συμπεράσματα από την εφαρμογή ενός προγράμματος Αγωγής Υγείας Μυρτώ Παγοροπούλου, Ειρήνη Λουκοπούλου,
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΛΟΙΩΝ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’
Αποκλίνουσα σκέψη και Ρητορική Εφαρμογές στη δημόσια ομιλία και στο debate Βάλια Λουτριανάκη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ The Role of Picture.
Τουριστικές υπηρεσίες Μεταφορές-μετακινήσεις Στοιχεία βασικής ορολογίας εξυπηρέτησης επιβατών.
Σύνθεση και Σχεδιασμός ενός Τουριστικού Πακέτου. 1 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση βασικής ιδέας  Έρευνα αγοράς  Brainstorming  Μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών.
Το χόμπι των «επαγγελματιών». Πρόγραμμα Φιλική, Υψηλά τεχνολογική, Ευχάριστη, Ερασιτεχνική, Ενασχόληση για Όλους !
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd (Ε) Ενότητα 1.2: Ορισμοί – Γενικές έννοιες Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΧΟΡΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.
Είδη Χορού Κάθε χορός έχει τα δικά του βήματα, την δική του προέλευση, την δική του ιστορία. Ελάτε λοιπόν να εμπλουτίσουμε αυτήν την ιστορία προσθέτοντας.
ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Η εφαρμογή της θεωρίας των genre στο σενάριο
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Η μουσική και η καρδιά μας
Παπαζήση Αλεξάνδρα1, Χαΐνογλου Ειρήνη2, Κουτσιαντά-Ζαμπόκα Κοκόνη3
Για ένα τανγκό (Por un tango) Π.
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής και διευκολυντής
Δημιουργικός λόγος και φαντασία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Οικοδεσπότες στις ιδέες και στα συναισθήματά μας» (Ελένη Καλλία) Δημόσια ομιλία «Οικοδεσπότες στις ιδέες και στα συναισθήματά μας» (Ελένη Καλλία) Δημοσιευμένο υλικό. Απαραίτητη η αναφορά του δημιουργού ως εξής: Λουτριανάκη, Β. (2017). Δημόσια ομιλία. Σημειώσεις εργαστηρίου. Ρητορική Ομάδα Εκπαιδευτικών - 2017. Ανακτήθηκε από «www.valialoutrianaki.com». ©Βάλια Λουτριανάκη

` Ας σκεφτούμε τι κάνουμε για να προετοιμάσουμε ένα πάρτυ στο σπίτι μας! Πώς τακτοποιούμε τον χώρο, πώς επιλέγουμε τα φαγητά, τη μουσική, τη διακόσμηση... Τι θέλουμε να πετύχουμε;

Την ημέρα του πάρτυ πώς υποδεχόμαστε τους καλεσμένους μας; Πώς προσπαθούμε να τους κάνουμε να περάσουν καλά και να μη βαρεθούν; Πώς τους αποχαιρετούμε στο τέλος; Τι αίσθηση θέλουμε να πάρουν μαζί τους φεύγοντας;

Κάπως έτσι είναι καλό να λειτουργούμε και ως δημόσιοι ομιλητές...

1. Ζεστό / οικείο καλωσόρισμα Είσοδος Αυτοπαρουσίαση Θέση σε σχέση με το κοινό

2. «Φυσική» ροή λόγου «Όλα στη θέση τους» Διευκολύνω με κάθε τρόπο την παρακολούθηση Αποφεύγω τις παρενθέσεις / τα άλματα

3. Λόγος με αισθητική και αισθήσεις Λέξεις που «αγγίζουν» Εικόνες που «ξυπνούν» τις αισθήσεις Γοητεία ρήτορα Πρωτοτυπία Ευρήματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον Χιούμορ

4. Αυθεντικότητα «Πόσο πολύ θέλω / πιστεύω / γνωρίζω καλά αυτά που λέω;» Ποιότητα ιδεών Ειλικρίνεια

5. Προετοιμασία Ποιος μιλάει; Σε ποιον; Με ποιον σκοπό; Ενημέρωση πολύπλευρη και σε βάθος Καλή σωματική κατάσταση και προσεγμένη εμφάνιση Πρόβες – απομνημόνευση Ιδιαίτερη προσοχή στην αρχή και στο τέλος

Ο ομιλητής ή εκείνος που θα τον συστήσει πρέπει να παρακαλέσει: Για την απενεργοποίηση των κινητών Για την αποφυγή κίνησης / αποχώρησης κατά τη διάρκεια της ομιλίας Για αποφυγή συζητήσεων κατά την ομιλία Για τη διατύπωση ερωτήσεων στο τέλος της ομιλίας ή για τη σημείωση ερωτήσεων σε χαρτί Για ερωτήσεις και όχι τοποθετήσεις

ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ: Σεβασμός προβλεπόμενου χρόνου Σεβασμός θέματος που έχει ανακοινωθεί Σεβασμός επιπέδου ομιλίας Σεβασμός ως προς την κατάλληλη προετοιμασία Σεβασμός ως προς την αλληλεπίδραση και την επαφή Σεβασμός ως προς την απάντηση σε ερωτήσεις

ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ Η οπτική επαφή ως επικοινωνία: Με ενδιαφέρει το κοινό μου Πιστεύω σε αυτό που λέω Αντλώ ενέργεια από το κοινό μου και τη μεταδίδω σε αυτό Μιμούμαι το ηλιοτρόπιο (ελκύομαι από τη θετική ενέργεια - διάθεση) Το χιούμορ αντικαθιστά το θυμό (Ελένη Καλλία)

Ο χορός του TANGO Ο ομιλητής: καβαλιέρος Απαραίτητα: συγχρονισμός παλμός διαθεσιμότητα καλός ακροατής αμοιβαιότητα τακτική εξάσκηση (Ελένη Καλλία)

ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΦΥΛΑΧΤΟ Α. Σωματική χαλάρωση Β. Πνευματική εγρήγορση Γ. Ψυχική ταπεινοσύνη (στόχος είναι να μοιραστώ και να επιτύχω την επικοινωνία, μέσα από μια ευχάριστη διαδικασία) (Ελένη Καλλία)