Photo © Andrea Bonetti/WWF Greece

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης Πυρόπληκτων Περιοχών Το πρόγραμμα της Φτέρης εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχεδιασμό που.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Έχεις δύο επιλογές! από το
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ 2020 ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ Προχωράμε….. Καλώς ήρθατε.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Ομάδα δράσης Πειραιά. Ποιοι είμαστε Είμαστε μια ανοιχτή ομάδα ενεργών πολιτών, οι οποίοι αγαπάμε την πόλη μας και πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα να ανάβεις.
Που αποβλέπει η εισαγωγή των Ερευνητικών Εργασιών (ΕΕ) στο Λύκειο?
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
2.3.Στόχοι. Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Μαρία Απειρανθίτου Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων Διεύθυνση σπουδών PEAC EDUCATION Ημερίδα “Erasmus Plus”, ΙΚΥ, 18 Δεκεμβρίου 2013.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Photo © Andrea Bonetti/WWF Greece

Περιεχόμενα Η σημερινή κατάσταση Πώς προέκυψε Τι είναι το Greenspaces Ο ρόλος των πολιτών

Η σημερινή κατάσταση Πώς προέκυψε Τι είναι το Greenspaces

Η σημερινή κατάσταση Αστικό πράσινο: είδος προς εξαφάνιση Κοινός τόπος: σκουπίδια Ταξίδι προς το ΚΠΙΣΝ

Αναλογία πρασίνου ανά κάτοικο

Αναλογία πρασίνου ανά κάτοικο Σύσταση Π.Ο.Υ: Ελάχιστη αναλογία 9 m2/κάτοικο Θεσσαλονίκη: 2,14 m2/κάτοικο Αθήνα: 0,96 m2/κάτοικο

Μια πρωτομαγιά Πρωτομαγιά 2015: σε Κοζάνη, Ηράκλειο, Τύρναβο. Παντού!

Η σημερινή κατάσταση Πώς προέκυψε Τι είναι το Greenspaces

Πώς προέκυψε Photo © Achilleas Plitharas/WWF Greece Το Ταξίδι προς το ΚΠΙΣΝ ήταν η αφορμή, αλλά και γενεσιουργός αιτία Σχεδιάσαμε μια απλή δραστηριότητα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Στην πορεία συνειδητοποιήσαμε ότι υπάρχουν τόσα πανέμορφα σημεία πρασίνου που δεν γνωρίζουν οι πολίτες Ανακαλύψαμε επίσης ότι υπάρχουν τόσα προβλήματα που δεν μπορούμε να τα αφήσουμε κάτι πρέπει να κάνουμε

Ταξίδι προς το ΚΠΙΣΝ Καταγραφή 50 χώρων πρασίνου σε Χαλάνδρι, Χαϊδάρι, Ηλιούπολη στο πλαίσιο του ταξιδιού προς το ΚΠΙΣΝ Στις 44 από τις 50 καταγραφές εντοπίστηκαν προβλήματα

Ταξίδι προς το ΚΠΙΣΝ

Η σημερινή κατάσταση Πώς προέκυψε Τι είναι το Greenspaces

Τι είναι το WWF Greenspaces Μια καινοτόμος, συμμετοχική εφαρμογή: Δημιουργούμε τον μεγαλύτερο συμμετοχικό χάρτη αστικού πρασίνου σε όλη την Ελλάδα Αξιολογούμε και σχολιάζουμε την πραγματική κατάσταση, παίρνοντας το πράσινο στα χέρια μας Δίνουμε κίνητρα στους πολίτες να ανακαλύψουν νέους χώρους, να βγουν από το σπίτι, να νοιαστούν περισσότερο για το αστικό πράσινο

WWF Greenspaces Ανακάλυψη πράσινων οάσεων Καταγραφή νέων χώρων (συλλογική προσπάθεια) Αξιολόγηση και σχολιασμός (live update) Φιλτράρισμα χώρων (επιτρέπονται ζώα, αθλητικές δραστηριότητες κ.α.) Ανάδειξη καλών και κακών παραδειγμάτων

Εφαρμογή για κινητά Ανακάλυψη Καταγραφή Αξιολόγηση Σχολιασμός Ανάδειξη καλών και κακών παραδειγμάτων

Η θεωρία της αλλαγής Ένα πρόβλημα ή μια όαση αλλάζει επίπεδο. Από πρόβλημα ή απόλαυση μιας γειτονιάς, γίνεται θέμα όλης της πόλης, όλης της κοινότητας πολιτών, όλης της χώρας Οι πολίτες γίνονται οι μοχλοί της αλλαγής Δραστηριοποιούνται και χρησιμοποιούν την εφαρμογή για άσκηση πίεσης προς τη δημοτική αρχή Η δημοτική αρχή αξιοποιεί την εφαρμογή για να δει που εντοπίζονται προβλήματα και να παρέμβει Με αφορμή την εφαρμογή, υλοποιούνται εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε σχολεία και τα παιδιά γίνονται ενεργοί πολίτες!

Ανακαλύπτω, νοιάζομαι για το πράσινο WWF Greenspaces Ανακαλύπτω, νοιάζομαι για το πράσινο

Photo © Andrea Bonetti/WWF Greece

Υλοποίηση εκστρατείας Πεδίο δράσης (τι συμβαίνει που απαιτεί αλλαγή) Στόχοι (τι θέλουμε να πετύχουμε) Δράσεις (τι πρέπει να κάνουμε για να τα καταφέρουμε) Πεδίο δράσης (τι συμβαίνει που απαιτεί αλλαγή) Στόχοι (τι θέλουμε να πετύχουμε) Δράσεις (τι πρέπει να κάνουμε για να τα καταφέρουμε)

Σκέψου S.M.A.R.T. στόχους και δράσεις

Παράδειγμα S.M.A.R.T στόχου Όχι Ναι Specific Θέλουμε να ανακυκλώνουμε Το σχολείο να θεσπίσει σύστημα ανακύκλωσης Measurable Να έχουμε λιγότερά απόβλητα Να βάλουμε κάδους ανακύκλωσης σε όλο το σχολείο ή να αυξήσουμε την ανακύκλωση κατά 30% Achievable Δεν ξέρω… Έχει ξαναγίνει Realistic Νομίζω ότι μπορούμε Γνωρίζω ότι μπορούμε Time - specific Θα μας πάρει χρόνο Θα το κάνουμε μέσα σε μια σχολική χρονιά

5+1 ερωτήσεις Γιατί Ποιος Τι Πότε Που + Πόσο θα κοστίσει!

Σχεδιασμός εκστρατείας Πεδίο δράσης (που θέλουμε να παρέμβουμε) SWOT Στόχος SMART Ομάδες στόχος (ποιους θέλουμε να επηρεάσουμε) Μηνύματα Δράσεις – ενδιάμεσοι στόχοι – χρονοδιάγραμμα Συνεργασίες (εντός, εκτός) και κατανομή ρόλων Δημοσιοποίηση Κοστολόγηση και εύρεση πόρων Θέσε τη βάση Σκέψου ‘έξω από το κουτί’ Τι θέλεις να πεις και πώς θα το πεις ώστε να κερδίσεις συμπαράσταση; Θετικό μήνυμα Κάντο – πέστο απλά! Δικτύωση και συνεργασίες Μπορεί να τα σχεδίασες όλα στην εντέλεια, χωρίς ενθουσιασμό και διάθεση θα αποτύχεις Διασφάλισε τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος

Άσκηση Καμπάνια για το αστικό πράσινο της Νίκαιας με τη χρήση της εφαρμογής WWF Greenspaces Α. Συνεργαστείτε με τις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με τοπικές ομάδες και συλλογικότητες (πχ. σώμα προσκόπων, περιβαλλοντικούς συλλόγους κτλ).   Β. Διοργανώστε ένα διήμερο καταγραφής και βαθμολόγησης των χώρων πρασίνου της πόλης, κάνοντας χρήση της εφαρμογής Greenspaces. Ζητήστε από τους πολίτες να είναι ειλικρινείς και δίκαιοι κριτές στην διαδικασία βαθμολόγησης, ώστε να σας βοηθήσουν να γίνετε καλύτεροι Γ. Ζητήστε από τα σχολεία και τις ομάδες να ‘υιοθετήσουν’ έναν χώρο πρασίνου, να κάνουν αναλυτική καταγραφή και παρακολούθηση και να στείλουν προτάσεις και σχόλια για τους χώρους που κατέγραψαν. Τα σχολεία μπορούν να υλοποιήσουν στους χώρους πρασίνου εκπαιδευτικές δράσεις του προγράμματος WWF Καλύτερη Ζωή: Το δικό μας πάρκο (http://kalyterizoi.gr/sxoleia/action/diko-mas-parko), Η γειτονιά που θα θέλαμε να ζούμε (http://kalyterizoi.gr/action/i-geitonia-poy-tha-thelame-na-zoyme), Η γειτονιά που ονειρευόμαστε (http://kalyterizoi.gr/action/i-geitonia-poy-oneireyomaste ) , Το δικό μας κυνήγι θησαυρού (http://kalyterizoi.gr/action/diko-mas-kynigi-thisayroy). Δ. Διοργανώστε ανοιχτή συζήτηση για το πράσινο της πόλης, παρουσία των υπεύθυνων πρασίνου και καθαριότητας. Δείτε με τους πολίτες τις προτάσεις και συζητήστε τι μπορεί να γίνει Ε. Διοργανώστε παρεμβάσεις στα πράσινα σημεία που οι πολίτες επέλεξαν ως τα πλέον προβληματικά. Συνδυάστε το με δράσεις εκπαίδευσης και εθελοντισμού (καθαρισμός, καλλωπισμός, δεντροφύτευσης, παιχνίδια για παιδιά, κυνήγι θησαυρού). ΣΤ. Για κάθε παρέμβαση που κάνετε, στείλτε μας ενημέρωση και ζητήστε μέσα από την εφαρμογή να αλλάξουν τα δεδομένα και η βαθμολογία για τους χώρους που έχετε παρέμβει. Ζ. Παρουσιάστε στην τοπική κοινωνία το έργο σας και ελάτε σε επαφή με σχολεία και ομάδες, παροτρύνοντάς τους να αναλάβουν την υιοθεσία πράσινων χώρων (παρακολούθηση του χώρου, εντοπισμός προβληματικών καταστάσεων, διοργάνωση εκδηλώσεων κτλ).