(το πείραμα και τα συμπεράσματα)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρακτική Άσκηση Διδασκαλία σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κουβαράς Γεώργιος Χειμερινό Εξάμηνο
Advertisements

Μια εργασία για την ευρωπαϊκή χώρα Εσθονία στο μάθημα της Γεωγραφίας.
TAΞH Ε’. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΘΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» Έρευνα για την καταγραφή.
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Διδακτική αξιοποίηση Ψηφιακού Υλικού στη Θρησκευτική Εκπαίδευση
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Ηλιακό Σύστημα.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Ρομαντισμός.
11ο Συνέδριο ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Πάτρα Ιουλίου - Συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … η διαπολιτισμική διάσταση του μαθήματος «Τεχνολογία.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
γαλλια ΚΑΙΛΙΝΜΕΙ ΒΙΛΛΑΝΟΥΕΒΑ ΜΑΚΑΣΙΛ Έ ΤΑΞΗ
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
ΚΡΟΑΤΙΑ Γιώργος Τσιτογιάννης.
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
ΕΡΓΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Υδάτινος κόσμος Η διαχείριση του νερού
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Η Θράκη  είναι μια ιστορική και γεωγραφική περιοχή των Βαλκανίων στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα η ονομασία Θράκη υποδηλώνει διεθνώς την περιοχή που.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δομή και λειτουργία Καρδιακός Μυς
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέτρηση της περιφέρειας και της ακτίνας της γης, με διαδικασία παρόμοια με αυτήν του Ερατοσθένη.

(το πείραμα και τα συμπεράσματα) Μέρος Δεύτερο (το πείραμα και τα συμπεράσματα)

Γη Θέση σχολείου Ισημερινός Ακτίνες από τον Ήλιο Στις 20 Μαρτίου 2016 έχουμε ισημερία. Οι ακτίνες του ήλιου στον ισημερινό, το μεσημέρι φτάνουν κάθετα στην επιφάνεια της Γης. Στο σχολείο μας σχηματίζουν γωνία θ με την κατακόρυφο. Μετράμε το μεσημέρι την γωνία θ. Αφού οι ακτίνες του φωτός ηλιακού φωτός είναι παράλληλες, η γωνία θ είναι ίση(εντός εναλλάξ) με την επίκεντρη γωνία που βλέπει το τόξο S.

Η σωστή ώρα για την μέτρηση είναι όταν ο ήλιος βρίσκεται στο ανώτερο σημείο της τροχιάς του (το ζενίθ). Βρίσκουμε την σωστή ώρα από το διαδίχτυο http://suncalc.net/#/35.3415,25.1602,13/2016.03.21/17:40 και είναι για τις 21/3/016 12.27΄

μέτρηση της θ Το μεσημέρι την Δευτέρα 21/3/2016 τοποθετούμε ένα κοντάρι ύψους Υ στην αυλή κατακόρυφα. Στις 12.27΄ μετράμε το μήκος της σκιάς του x . Η εφαπτομένη της γωνίας φ είναι: Από την εφαπτομένη με τριγωνομετρικούς πίνακες, υπολογιστή τσέπης ή από το διαδίχτυο βρίσκουμε την γωνία θ. θ Y χ Χρησιμοποιούμε την εφαρμογή που έφτιαξε ο κ. Κιοστεράκης, για τον υπολογισμό της γωνίας. κλικ

Από το https://maps.google.gr υπολογίζουμε την απόσταση S ισημερινού – σχολείου

Αφού η περιφέρεια Π του κύκλου αντιστοιχεί σε 360ο και η γωνία θ στην απόσταση S , θα χρησιμοποιούμε με την αναλογία για να βρούμε την περιφέρεια της Γης. Ενδεικτική τιμή Π= 40 009 Km Η ακτίνα της Γης Ενδεικτική τιμή R = 6367,6 km

Τα σφάλματα στο πείραμα μας Φέτος η εαρινή ισημερία είναι στις 20/3/2016 ημέρα Κυριακή, και εμείς κάνουμε μια μέρα μετά την μέτρηση. Πιθανό σφάλμα στην κατακόρυφο τοποθέτηση του κονταριού. Μικρό σφάλμα στη μέτρηση του ύψους του κονταριού και του μήκους της σκιάς. Μικρό σφάλμα στη χρονική στιγμή της μέτρησης. Σφάλμα στη μέτρηση της απόστασης του σχολείου από τον ισημερινό. Λόγω της τεχνολογίας, είμαστε σε καλύτερη θέση από τον Ερατοσθένη.

Η ακριβής τιμή της γωνίας είναι το γεωγραφικό πλάτος

Πως θα βελτιώσουμε την μέτρηση στην απόσταση;

το διαδίχτυο (Google earth). Θα βρούμε την απόσταση του σχολείου από τον ισημερινό ( S) χρησιμοποιώντας το διαδίχτυο (Google earth). Εναλλακτικά υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με χάρτες που μπορείς να μετρήσεις τη απόσταση. Σωστή μέτρηση Λάθος μέτρηση

και τις συντεταγμένες του Αν επιθυμείς μεγάλη ακρίβεια στη μέτρηση της απόστασης, θα εντοπίσεις το σχολείο και τις συντεταγμένες του Κάνουμε κλικ την πινέζα και την τοποθετούμε στη αυλή του σχολείου μας

Θα αντικαταστήσεις το γεωγραφικό πλάτος με 0, που αντιστοιχεί στον ισημερινό και θα αφήσεις το ίδιο γεωγραφικό μήκος. Αλλάζεις το Β με Ν (αγγλικό) και το Α με Ε (αγγλικό) . Πατάς <αναζήτηση>

Μας οδηγεί στον ισημερινό στο γεωγραφικό μήκος του σχολείου, δηλαδή στον ίδιο μεσημβρινό.

Χρησιμοποιούμε: εργαλεία/χάρακας και μετράμε την απόσταση.