Αποτελέσματα & Συμπεράσματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Βόλος 18 / 12 / 2013 Τα σχολεία πρωταγωνιστές στην έρευνα: μια καινοτόμος σύμπραξη Σχέσεις σχολείου-οικογένειας/
Μαθητής με π.ο. στο σχολείο μας. Τα κομμάτια του πάζλ.
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
Αναβολικά.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Φόβοι, ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
“The Perks of Being a Wallflower” Stephen Chbosky (2012) 3 η συνάντηση προβολή.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Προβλήματα εφηβείας και διαχείριση κρίσεων στο σχολείο
Με τον όρο βία στο σχολείο αποδίδεται στα ελληνικά ο αγγλικός school bullying, που αναφέρεται στην χρήση βίας, σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη, που ασκείται.
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Περιπτωση μαθητη του ΕΕΕΕΚ ΔΡΑΜΑΣ Σχ.Ετος:
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Ονομα ομαδασ: ‘’NUMBER 2’’
«ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΠΡΟΛΗΨΗ»
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Συναισθηματική Νοημοσύνη
εκπαιδευτικη μεταβαση
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βία και μορφές βίας Χρυσάνθη Χ..
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Κων/νος Καλέμης, Άννα Κωσταρέλου
ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΙΑΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Για την αδρή, λεπτή κινητικότητα και τα συναισθηματικά στάδια των γονέων μέχρι την αποδοχή της διάγνωσης της αναπηρίας.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
Σιασιαμούτης Κωνσταντίνος
ΨΧ06 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5 : ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΗ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Κων/νος Καλέμης, Μαρία-Αγγελική Καλέμη, Άννα Κωσταρέλου, Αναστασία Μερκούρη, Παναγιώτης Βελαώρας Εισαγωγή Οι σχολικές μονάδες οφείλουν να συνεργάζονται με τους γονείς των μαθητών/τριών τους, αναγνωρίζοντας την ανάγκη συνεχούς συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας.   Σκοπός Οι Διαταραχές της Διάθεσης (ή Συναισθη-ματικές Διαταραχές) είναι μια ομάδα διαταραχών που χαρακτηρίζονται από διαταραχή της συναισθη-ματικής διάθεσης. Παραδείγματα συναισθη-ματικής διάθεσης είναι η κατάθλιψη, η έξαρση, ο θυμός. Υλικό και Μέθοδοι  Η εφηβεία είναι μια ταραγμένη περίοδος της ανθρώπινης ανάπτυξης. Οι σχολικές απαιτήσεις δεν αφήνουν πολλές διεξόδους συναισθηματικής απο-φόρτισης με αποτελέσματα όπως αντιδραστικότητα και εναντίωση στο γονικά πρότυπα, απολυτό-τητα, απερίγραπτη επιθετικότητα εναλλασσόμενη με απερίγραπτη τρυφερότητα που εντάσσονται στην προσπάθεια διαμόρφωσης μιας ενήλικης πλέον ταυτότητας. Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Για τις διαταραχές της διάθεσης δεν έχει απομονωθεί ένας συγκεκριμένος αιτιολογικός παράγοντας. Η έρευνα που συνεχίζει να γίνεται προτείνει έναν αριθμό παραγόντων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη των διαταραχών.