ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι Νικόλαος Κληρονόμος, Όρος: Avatar

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Ψυχοκοινωνικά ζητήματα στην αγωγή στα μέσα επικοινωνίας Νικόλας Χρηστάκης Τμ. Ψυχολογίας, Πάντειο Παν/μιο.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ
Περιβάλλον Προσομοίωσης της Μετάδοσης Κληρονομικών Παθήσεων Ηλιάδης Γ. Δημήτριος ΑΕΜ: 4263 Υπό την επίβλεψη του Δρ. Μήτκα Α. Περικλή Θεσσαλονίκη, 2004.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Εικονικη πραγματικοτητα
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Επιμέλεια Τριφώνη Ευαγγελία Ψαρολογάκη Αργυρώ Σκουταριώτου Κατερίνα 1 Εικονικά Συνεργατικά Περιβάλλοντα.
Παγκοσμιοποίηση και Αντίσταση Ορίζοντας την παγκοσμιοποίηση
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
«Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο χώρο του πολιτισμού»
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
EContent Στέλιος Πιπερίδης Εθνικός Εκπρόσωπος eContent
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Μια διαγραμματική παρουσίαση ΤΠΕ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Διάρθρωση της παρουσίασης 1 Ορισμοί εννοιών 2 Οφέλη του διαδικτύου & των ΤΠΕ 3 Κίνδυνοι από τη χρήση του.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των κοινωνικών αναπαραστάσεων 1. Πειραματική μελέτη των κοινωνικών αναπαραστάσεων 2. Πειραματικές έρευνες- αναπαράσταση και.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 4η Θεματική ενότητα Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Επιστήμη, Τεχνολογία και Πολιτισμός Science, Technology and Culture όπως: Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία Science, Technology, Society και η Διδακτική των.
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Το μέλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ομάδα: Υπεύθυνος καθηγητής: Κωστόπουλος Δημήτρης Μπαρτζελάς Μιχάλης Κατηφόρης Δημήτρης Φαναρίωτης Νίκος.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία Ενότητα 7η: Η έννοια του ομιλιακού ενεργήματος. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ
JOb, Young and KnoWlEdge in Landscape CULTure
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Κεφάλαιο 1ο Θεωρητική Θεμελίωση
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Η θεωρία της δραστηριότητας (activity theory) Ζ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Α) Κριτική Θεωρία.
Ενότητα 6: Κοινωνικο-Πολιτισμικές Θεωρίες Μάθησης
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
32ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Νίκος Σκιαδάς Επιβλέπων Καθηγητής Γ. Λέπουρας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Ευχρηστία και Συλλογικά Ψηφιακά Μέσα
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι Νικόλαος Κληρονόμος, 601492 Όρος: Avatar Βιβλίο: « I, Avatar The culture and consequences of having a second life » – Mark Stephen Meadows

Γραφική αναπαράσταση όρου

I, Avatar The culture and consequences of having a second life – Mark Stephen Meadows Διάσταση, προοπτική Δοχεία ταυτότητας, ρυθμιστές οικειότητας Εμβύθιση, ψυχολογία και όφελος Επιρροή στον φυσικό κόσμο Θέλγητρο, διέξοδος – νέα αρχή, δυνατότητες Νέα εποχή Βιβλιογραφία - έρευνες

Avatar Avatar ορίζεται οποιαδήποτε γραφική απεικόνιση ενός χρήστη. Ειδικότερα στον κόσμο της τεχνολογίας, πρόκειται για ένα αντικείμενο που σχεδιάζεται ώστε να εκπροσωπεί τον χρήστη - υποκείμενο, προσωποποιώντας την παρουσία και τις ενέργειές του σε εικονικές πραγματικότητες. Μορφή, εξωτερικά χαρακτηριστικά, προσωπικότητα. Χρήση πλατφόρμες συζήτησης, διαδικτυακές κοινότητες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παιχνίδια RPG. Δυνατότητες, ελευθερίες, προνόμοια. Τεχνοφοβικές αντιδράσεις, ψυχολογία χρήστη. Εμβύθιση

Παραδείγματα