Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία του Ταλαγκόζη Χρήστου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών
Μετρήσεις στη γλώσσα και ανάλυση του λόγου Γ. Μικρός, Γ. Ταμπουρατζής, Σ. Μαρκαντωνάτου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH.
Ζητήματα Σελιδοποίησης
Αναγνώριση Προτύπων.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Προσαρμοστικό σχήμα συμπίεσης δεδομένων.
Αναγνώριση Προτύπων.
Αναγνώριση Προτύπων.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Παχατουρίδη Σάββα(676) Επιβλέπων: Σ
Πτυχιακή εργασία: «Ανάπτυξη αλγορίθμου Γενετικού Προγραμματισμού (Genetic Programming) με δυνατότητα διαχείρισης δενδροειδών δομών και εφαρμογή του στην.
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 7.4 – 7.6 NP ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ενεργή επιλογή αλγορίθμου, Active Algorithm Selection, Feilong Chen and Rong Jin Εύα Σιταρίδη.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εξόρυξη Δεδομένων και Αλγόριθμοι Μάθησης. K-means k-windows k-means: 2 φάσεις 1. Μια διαμέριση των στοιχείων σε k clusters 2. Η ποιότητα της διαμέρισης.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Προηγμένη Εφαρμογή Ιστού Διαχείρισης Δεδομένων Βιοεπιστημών Διπλωματική Εργασία του Γεωργίου Πρέκα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
Σύστημα Εταιρικής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (Corporate Environmental Management System)* Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πατρών Δημήτριος Τζελέπης,
Διπλωματική Εργασία Πειραματική Αξιολόγηση της Μοναδιαίας Οκνηρής Συνέπειας Τόξου (Singleton Lazy Arc Consistency) Ιωαννίδης Γιώργος (ΑΕΜ: 491)
Άτομα με προβλήματα όρασης στον παγκόσμιο ιστό Διάφορες πτυχές του προβλήματος και μέχρι τώρα έρευνα.
WEIGHTED CLUSTERING ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ Μιχάλης Χριστόπουλος Μ Proceedings of the Twenty-Sixth AAAI Conference on Artificial Intelligence.
Πρόβλεψη Θέσης Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα - Ταξινομητής Βέλτιστης Παύσης Σπύρος Γεωργάκης Διπλωματική Εργασία.
Γεωδαισία Ενότητα 7 Βασίλης Δ. Ανδριτσάνος Δρ. Αγρονόμος - Τοπογράφος Μηχανικός ΑΠΘ Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ TEI ΑΘΗΝΑΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μαθηματικών “Θεωρητική Πληροφορική & Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου” Ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος (GUI)
Φεβρουάριος 2004Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 1 Ιδιωτική και Ανώνυμη Αυθεντικοποίηση Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα Σανίνας Κωνσταντίνος Επιβλέπων καθηγητής:
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΜΕ ΧΩΡΙΚΗ-ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ : ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Α.Μ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : Δρ. ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Διπλωματική Εργασία: Ανάπτυξη παράλληλων αλγορίθμων για γεωγραφικά προβλήματα Μεταπτυχιακό στα Συστήματα Τηλεπικοινωνιών και στην Πληροφορική Τμήμα Μηχανικών.
Γνωρίσματα των Χρηστικών Ιστοσελίδων. Κατά το πρότυπο ISO/DIS :  αποτελεσματικότητα (effectiveness)  αποδοτικότητα (efficiency)  ικανοποίηση.
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ Εισαγωγή
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Ανάπτυξη προγράμματος προσομοίωσης συγκρούσεων σε
Measuring drosophila’s velocity
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Διπλωματική Εργασία για το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Επιβλέπων: Καθηγητής Εφαρμογών Δρ. Δημήτριος Βαρσάμης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Φοιτητής: Τσακίρης Αλέξανδρος Επιβλέπων: Ευάγγελος Ούτσιος
Παρουσίαση Ερευνητικών Ενδιαφερόντων
Πτυχιακή εργασία του Παύλου Παντικάκη (2468)
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
‘Δομημένος Εξελικτικός Αλγόριθμος’ Επιβλέπων: Κυριάκος Χ. Γιαννάκογλου
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία του Ταλαγκόζη Χρήστου Τεχνικες παραλληλης επεξεργασιας για επιλογη χαρακτηριστικων με τον αλγοριθμο Feature Subset Selection Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία του Ταλαγκόζη Χρήστου Επιβλέπων Καθηγητής Επίκουρος Καθηγητής Βαρσάμης Δημήτριος

Τι ειναι οι τεχνικεσ επιλογησ χαρακτηριστικων και τι κανει ο feature subset selection ? Η επιλογή χαρακτηριστικών στην μηχανική μάθηση είναι η διαδικασία επιλογής ενός υποσυνόλου σχετικών χαρακτηριστικών για χρήση στην κατασκευή μοντέλου. Οι τεχνικές επιλογής χαρακτηριστικών χρησιμοποιούνται για τέσσερις λόγους: Απλούστευση των μοντέλων ώστε να διευκολυνθεί η ερμηνεία τους από ερευνητές / χρήστες, Βραχύτερους χρόνους μάθησης, Για να αποφύγουμε την κατάρα των διαστάσεων (Curse of dimensionality), Βελτιωμένη γενίκευση με τη μείωση της υπερφόρτωσης

Ποιο ειναι το προβλημα που προσπαθει να λυσει η διπλωματικη ? Δυστυχώς, οι περισσότεροι υπάρχοντες αλγόριθμοι επιλογής χαρακτηριστικών δεν κλιμακώνονται(scale) εύκολα και η αποτελεσματικότητά τους υποβαθμίζεται σημαντικά ή και καθίσταται ανεφάρμοστη, όταν το μέγεθος των δεδομένων φθάνει σε εκατοντάδες gigabytes. Δεύτερη λύση Αντικατάσταση της συχνής χρήσης του αλγορίθμου k-means, μέσα στον αλγόριθμο Feature Subset Selection Πρώτη λύση Εφαρμογή τεχνικών παράλληλης επεξεργασίας στον αλγόριθμο Feature Subset Selection

Τι kanei ο αλγοριθμοσ κ-means ? Ο k-means προσπαθεί να ομαδοποιήσει (συσταδοποιήσει) μια συλλογή από πρότυπα (patterns) σε ομάδες (clusters) με βάση κάποιο μέτρο ομοιότητας. Η διαδικασία αυτή αναφέρεται και ως μη επιβλεπόμενη μάθηση.

Κατασκευαστηκαν δυο εκδοσεις του k-means kmeansRC Αρχικοποίηση με τυχαία κεντροειδή

Κατασκευαστηκαν δυο εκδοσεις του k-means kmeansRΑ Αρχικοποίηση με τυχαίες αναθέσεις των προτύπων σε ομάδες

Κατασκευαστηκαν δυο εκδοσεις του k-means με χρηση τεχνικων παραλληλης επεξεργασιασ Επεκτείνοντας τους kmeansRC και kmeansRA, εφαρμόστηκαν επάνω τους τεχνικές παραλληλοποίηση με την χρήση του εργαλείου Matlab και κατασκευάστηκαν οι παράλληλης επεξεργασίας εκδόσεις τους, kmeansRCP και kmeansRAP αντίστοιχα.

Συγκριση υλοποιησεων του k-means Κλάσεις kmeanRC kmeansRA kmeansRCP kmeansRAP Kmeans Matlab Time(seconds) 2 11.9789 10.2150 3.7436 3.2328 16.6779 4 34.8854 34.9167 10.0661 9.8696 50.2354 5 45.6323 46.8906 13.5520 13.7951 64.1366 100.000 Πρότυπα 5 Χαρακτηριστικά 2,4 και 5 Κλάσεις

Εφαρμογη τεχνικων παρaλληλης επεξεργασiας στον αλγοριθμο Feature Subset Selection Για να εφαρμοστούν τεχνικές παράλληλης επεξεργασίας ο αλγόριθμος έπρεπε να αλλάξει μορφή ως προς την υλοποίηση του στο Matlab Εφαρμογή του βρόχου parfor (fssPkmeans) Χρήση των εντολών spmd (fssSPMDkmeans)

Πρωτη Συγκριση υλοποιησεων των αλγοριθμων Feature subset selection Χαρ/κά fsskmeansRa fsskmeansRAP fssPkmeans fssSPMDkmeans fss Time(seconds) 10 0.9321 1.6480 0.5810 - 4.8296 50 3.8414 8.1565 1.1136 24.6746 100 14.5106 24.7715 4.7709 13.7951 109.791 100 Πρότυπα 2 Κλάσεις 10, 50 και 100 Χαρακτηριστικά

δευτερη Συγκριση υλοποιησεων των αλγοριθμων Feature subset selection Χαρ/κά fsskmeansRa fsskmeansRAP fssPkmeans fssSPMDkmeans fss Time(seconds) 10 2.2610 2.7417 0.7698 - 20.9207 50 11.9746 14.8648 3.2991 85.2409 100 27.1529 31.0435 7.2701 7.7203 717.148 500 Πρότυπα 2 Κλάσεις 10, 50 και 100 Χαρακτηριστικά

τριτη Συγκριση υλοποιησεων των αλγοριθμων Feature subset selection Χαρ/κά fsskmeansRa fsskmeansRAP fssPkmeans fssSPMDkmeans fss Time(seconds) 10 4.2202 3.5962 1.3490 - 18.2973 50 17.0633 17.9306 4.6280 122.161 100 33.5761 35.1833 8.6876 9.2055 368.614 1.000 Πρότυπα 2 Κλάσεις 10, 50 και 100 Χαρακτηριστικά

τεταρτη Συγκριση υλοποιησεων των αλγοριθμων Feature subset selection Χαρ/κά fsskmeansRa fsskmeansRAP fssPkmeans fssSPMDkmeans fss Time(seconds) 10 29.987 17.402 8.217 - 62.6601 50 161.44 94.27 43.624 2361.35 100 305.78 184.8 73.852 76.949 2171.44 10.000 Πρότυπα 2 Κλάσεις 10, 50 και 100 Χαρακτηριστικά