Dissemination & Exploitation Activities

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ERASMUS+ το νέο Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
Advertisements

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος, ΜΑ in Museum Studies, Diploma in European Studies Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ Project DigiArt (Horizon 2020),
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Βασικές αρχές της Γεωργικής Παραγωγής (Εξέλιξη, Διάρθρωση, Σύγχρονες τάσεις, Προοπτικές)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
ΔΙΑΛΕΞΗ 8 Χρηματιστηριακοί δείκτες περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνων επενδύσεων.
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Αποτελέσματα Πρόσκλησης 2017
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υλοποίηση Εργασιών Πλήρης κατανόηση σκοπού και εργασιών Η ερμηνεία της πρότασης είναι δική μου. Σχετίζω παραδοτέο με γενικότερο πλαίσιο προγράμματος.
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΘΕΣΜΟΙ και ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
26 & 27 OCTOBER IMPACT HUB ATHENS
Erasmus+ Βασική Δράση 1 Σχολική Εκπαίδευση & Εκπαίδευση Ενηλίκων
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
Υγειά και Ποιότητα ζωής Η ποιότητα ζωής είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο -Μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο στην Αμερική ο όρος ποιότητα ζωής εκφράζει την.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση)
Learning-Teaching- Training activities
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Dissemination & Exploitation Activities Stories in the Life of Dissemination & Exploitation Activities December 21, 2017 17:00 – 18:30

Θεωρία, Ορισμοί, Υποχρεώσεις

Δραστηριότητες διάδοσης & αξιοποίησης αποτελεσμάτων Αναπόσπαστο μέρος ολόκληρου του κύκλου ζωής ενός σχεδίου –> κριτήριο επιχορήγησης των σχεδίων (30 μονάδες) Συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων του Erasmus+ και των πολιτικών της Ε.Ε. Ποικίλουν για κάθε σχέδιο, ανάλογα με την εμβέλεια/μέγεθος, το είδος του σχεδίου (κινητικότητα ή στρατηγική σύμπραξη), τη στρατηγική του σημασία Ιδιαίτερα σημαντική η εξεύρεση ιδεών για δραστηριότητες διάδοσης & αξιοποίησης σε συνεργασία με όλους τους εταίρους Στις Στρατηγικές Συμπράξεις, απαιτείται πρόγραμμα καλής ποιότητας, με μετρήσιμους και ρεαλιστικούς στόχους, με χρονοδιάγραμμα δράσεων και προγραμματισμό των πόρων που θα χρησιμοποιηθούν Στα Σχέδια Κινητικότητας, πρέπει να κοινοποιούνται τα μαθησιακά αποτελέσματα και οι συμμετέχοντες να ενθαρρύνονται να τα μοιράζονται με άλλους. Επίσης, στόχος είναι η ενίσχυση της ποιότητας του Προγράμματος με το σχεδιασμό καινοτόμων σχεδίων και ανταλλαγή καλών πρακτικών Σημαντικές είναι επίσης οι δραστηριότητες πληροφόρησης και προώθησης με σκοπό την ενίσχυση της προβολής του σχεδίου, πέραν από τη διάδοση & αξιοποίηση των αποτελεσμάτων  σχεδιασμός ενός στρατηγικού πλαισίου που να καλύπτει και τους 2 στόχους

Ποια τα οφέλη; Ο καταρτισμός ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Διάδοσης & Αξιοποίησης των Αποτελεσμάτων είναι επωφελής τόσο για το δικαιούχο όσο και για τους εταίρους του (ενίσχυση αναγνωρισιμότητας, νέες ευκαιρίες για συνέχιση και επέκταση του σχεδίου, δημιουργία νέων συμπράξεων) Μεγαλύτερη αναγνώριση του σχεδίου σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο Δυνατότητα να επωφεληθούν και άλλοι φορείς ή άτομα μέσα από τις δραστηριότητες και εμπειρίες του Erasmus+ με την κοινοποίηση λύσεων και τεχνογνωσίας Μεγαλύτερη συμβολή στη διαμόρφωση μελλοντικών πολιτικών και πρακτικών, με στόχο τη βελτίωση των συστημάτων της Ε.Ε. Περισσότερη ενημέρωση για τις ευκαιρίες του Erasmus+, δημιουργία θετικής αντίληψης στο κοινό και ενθάρρυνση της ευρύτερης συμμετοχής στο Πρόγραμμα

Τι μπορεί να διαδοθεί και να αξιοποιηθεί; Απτά αποτελέσματα (outputs): ένα μοντέλο για την επίλυση κάποιου προβλήματος ένα πρακτικό εργαλείο, όπως εγχειρίδια, εργαλεία κατάρτισης ερευνητικές εκθέσεις ή μελέτες οδηγοί ή μελέτες ορθών πρακτικών ενημερωτικά δελτία ή έντυπα Μη απτά αποτελέσματα (outcomes): γνώσεις και εμπειρίες αυξημένες δεξιότητες βελτιωμένη πολιτισμική συνείδηση βελτίωση γλωσσικών δεξιοτήτων Τα μη απτά αποτελέσματα μπορούν να μετρηθούν με τη χρήση ερωτηματολογίων, συνεντεύξεων κτλ.

Ποιο είναι το κοινό-στόχος; Άτομα στα οποία στοχεύουν οι δραστηριότητες και τα παραδοτέα σας Εμπειρογνώμονες ή φορείς σχετικοί στον τομέα του σχεδίου Φορείς λήψης αποφάσεων Τύπος και ΜΜΕ Ευρύ κοινό Ο προγραμματισμός των δραστηριοτήτων πρέπει να είναι ευέλικτος ώστε να επιτρέπει τη συμμετοχή των πιο πάνω στα διάφορα στάδια του σχεδίου σας

Χρονοδιάγραμμα δραστηριοτήτων διάδοσης & αξιοποίησης Πριν από την έναρξη του σχεδίου: Καταρτισμός προγράμματος δραστηριοτήτων διάδοσης & αξιοποίησης Καθορισμός του αναμενόμενου αντίκτυπου και παραδοτέων Σχεδιασμός της στρατηγικής (πώς και σε ποιον θα απευθύνονται τα αποτελέσματα) Κατά τη διάρκεια του σχεδίου: Ενημέρωση της πλατφόρμας διάδοσης της Ε.Ε. (υποχρεωτικό για σχέδια της Βασικής Δράση 2) και των ιστοσελίδων με πρόσφατες πληροφορίες Επικοινωνία με σχετικούς φορείς π.χ. σε τοπικό επίπεδο Διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων κατάρτισης, παρουσιάσεων Αξιολόγηση του αντίκτυπου στις ομάδες-στόχος Συμμετοχή άλλων ενδιαφερόμενων φορέων στις δραστηριότητες του σχεδίου Μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου: Συνέχιση των όσων περιγράφονται πιο πάνω Ολοκλήρωση και υποβολή προς αξιολόγησης των περιεχομένων στην πλατφόρμα (βλπ επόμενη παρουσίαση) Ανάπτυξη ιδεών για μελλοντική συνεργασία Αξιολόγηση επιτευγμάτων και αντίκτυπου Επικοινωνία με σχετικούς φορείς Επικοινωνία με φορείς χάραξης πολιτικής

Πώς αξιολογείται η επιτυχία; Ποσοτικοί δείκτες (αριθμητικά στοιχεία & ποσοστά) Ποιοτικοί δείκτες (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, αξιολογήσεις κτλ.) Μερικά παραδείγματα: Κάλυψη από τα ΜΜΕ (άρθρα, δελτία τύπου, συνεντεύξεις) Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Αριθμός συμμετεχόντων στις διάφορες δραστηριότητες Αριθμός συναντήσεων με ενδιαφερόμενους φορείς Παραγωγή υλικού και διάδοσή του Ανατροφοδότηση από φορείς χάραξης πολιτικής

Γενικές απαιτήσεις & υποχρεώσεις Κατά την υποβολή της αίτησης  προγραμματισμός των δραστηριοτήτων και καθορισμός των ομάδων-στόχος (ανάλογα με το είδος της Δράσης) Κατά την υποβολή του τελικού απολογισμού  αναλυτική αναφορά στις δραστηριότητες διάδοσης και αξιοποίησης (ΒΔ2: χρήση της πλατφόρμας Διάδοσης) Και στις 2 περιπτώσεις, αποτελεί ποιοτικό κριτήριο το οποίο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την απόρριψη του σχεδίου ή τη μείωση της χρηματοδότησης Προβολή του Erasmus+ Χρήση λογότυπου σε κάθε δημοσίευση, αφίσα, παραγόμενο κτλ. Δημοσιοποίηση της παροχής υποστήριξης από την Ε.Ε. ( «Με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης» ) Χρήση πλατφόρμας Διάδοσης του Erasmus+ (υποχρεωτικό για τη ΒΔ2)

Ερμηνεία βασικών όρων & εννοιών (1/2) Αποτελέσματα Οτιδήποτε παράγεται στα πλαίσια του σχεδίου Προσβάσιμα αποτελέσματα, π.χ. μελέτες, εκθέσεις, υλικό, ιστοσελίδες/blogs Γνώση & εμπειρία οργανισμών, συμμετεχόντων και άλλων ενδιαφερομένων Διάδοση (Dissemination) Η μέγιστη δυνατή γνωστοποίηση των επιτυχιών και των αποτελεσμάτων ενός σχεδίου Πρέπει να σχεδιαστεί μία κατάλληλη στρατηγική εξαρχής που να καλύπτει το γιατί, τι, πώς, πότε, σε ποιον και πού θα λάβει χώρα η διάδοση των αποτελεσμάτων, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την περίοδο χρηματοδότησης

Ερμηνεία βασικών όρων & εννοιών (2/2) Αξιοποίηση (Exploitation) Η χρήση και άντληση οφέλους από τα αποτελέσματα ενός σχεδίου Τα αποτελέσματα να χρησιμοποιούνται και μετά το πέρας της διάρκειας ζωής του σχεδίου (Sustainability) Τα αποτελέσματα να μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες άλλων, να μεταφερθούν σε νέους τομείς ή να χρησιμοποιηθούν για να επηρεάσουν μελλοντικές πολιτικές και πρακτικές Αντίκτυπος (Impact) Η επίδραση που έχει το σχέδιο και τα αποτελέσματά του σε άτομα, πρακτικές, οργανισμούς & συστήματα Οι δραστηριότητες διάδοσης & αξιοποίησης συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση αυτής της επίδρασης