Ομάδα: Οι μάγοι των αριθμών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί
Κλάσματα.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός μέγιστου μισθού Σε μια εταιρία εργάζονται 200 υπάλληλοι και είναι γνωστός ο μισθός του καθενός. Να χρησιμοποιηθεί η δομή του.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Δεκαδικοί αριθμοί και δεκαδικά κλάσματα
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Αλγόριθμοι 2.1.1,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Τι μάθαμε μέχρι τώρα: Η μέτρηση μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Κάθε μέτρηση έχει ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζοντας τη μέτρηση σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
~ «Μαθηματικά για όλους: Από τις άτυπες στρατηγικές στους αλγόριθμους»
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Eργασίες στα στα Μαθηματικά Τάξη Δ΄ Τετραψήφιοι Αριθμοί
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Δεκαδικοί Αριθμοί και Ποσοστά
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
Η πυραμίδα του μέτρου (μετατροπές από μία υποδιαίρεση του μέτρου στην άλλη) μαθηματικά.
Μαθηματικά: Θεωρία Αριθμών
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα: Οι μάγοι των αριθμών «Δεκαδικοί αριθμοί» Σενάριο διαφοροποιημένης διδασκαλίας μαθηματικών Γ’ τάξης Ομάδα: Οι μάγοι των αριθμών Ευαγγελία Χριστοπούλου (29ο Δ.Σ Αχαρνών) Ασπασία Μικρούλη (26ο Δ.Σ Αχαρνών) Κυριακή Μποσταντζή (27ο Δ.Σ Αχαρνών) Αγγελική Σαμαντά (27ο Δ.Σ Αχαρνών) 31/3/2016

Στόχοι Οι μαθητές/τριες να θυμούνται τη σειρά των δεκαδικών ψηφίων Να διακρίνουν, να διαβάζουν και να διατάσσουν από το μικρότερο στο μεγαλύτερο δεκαδικούς αριθμούς Να αναγνωρίζουν την αξία του κάθε ψηφίου και τη θέση της υποδιαστολής Συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών με προσαρμογή της διδασκαλίας στις δυνατότητες του καθενός/ της καθεμιάς.

Δημιουργία 3 ομάδων των 6 παιδιών Κάθε ομάδα περιέχει παιδιά Δημιουργία 3 ομάδων των 6 παιδιών Κάθε ομάδα περιέχει παιδιά με παρόμοιες δυνατότητες Σημείωση: Οι 5 δραστηριότητες που ακολουθούν πραγματοποιούνται από όλες τις ομάδες. Διαφοροποιείται ο βαθμός δυσκολίας ανάλογα με την ομάδα.

Ο/Η εκπ/κός καταγράφει τις ιδέες στον πίνακα. 1η δραστηριότητα Βρίσκω μία προτασούλα με τα αρχικά των λέξεων δέκατα εκατοστά χιλιοστά To βρήκα! δεν έχω χρήματα! Η δραστηριότητα πραγματοποιείται από όλους μαζί στην αρχή της διδασκαλίας. Ο/Η εκπ/κός καταγράφει τις ιδέες στον πίνακα.

2η δραστηριότητα: Το φυλλάδιο 1η ομάδα: Μόνο κυκλώνει 2η ομάδα: +ονομασία 3η ομάδα: +διάταξη από το μικρότερο στο μεγαλύτερο Κάθε ομάδα παίρνει διαφορετικό φυλλάδιο. Ο/Η εκπ/κός έχει προσαρμόσει τις τιμές στο επίπεδο και τις ανάγκες της ομάδας. Π.χ στην 1η ομάδα έχει τιμές με μονάδες και δύο δεκαδικά ψηφία, ενώ η 3η έχει μέχρι και χιλιάδες με δύο δεκαδικά ψηφία.

3η δραστηριότητα Άβακας (Βάζουν ένα σημάδι από πλαστελίνη ή ταινία πάνω στον άβακα σαν υποδιαστολή) Οι μαθητές/τριες επιλέγουν έναν αριθμό από το φυλλάδιο και τον αναπαριστούν στον άβακα.

Οι άλλες ομάδες προσπαθούν να διαβάσουν τον αριθμό. 4η δραστηριότητα Καρέκλες με καπέλα Μ χ Δ δ ε Χ Ε Υλικά: Καπέλα, κάρτες με αριθμούς, καρέκλες και ο,τιδήποτε επιλέξουν στη θέση της υποδιαστολής Επιλέγουν έναν άλλο αριθμό από το φυλλάδιο και με τη βοήθεια των υλικών, τον αναπαριστούν επιλέγοντας το κατάλληλο καπέλο και την κατάλληλη θέση. Οι άλλες ομάδες προσπαθούν να διαβάσουν τον αριθμό.

5η δραστηριότητα- Δραστηριότητα αξιολόγησης http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/decimals/scooterQuestDecimal.htm Δραστηριότητα για τον διαδραστικό πίνακα. Υποχρεωτικά μαζί με τον εκπ/κό για να βοηθάει με τη μετάφραση. Επιλέγουμε κάποια που να μην έχει χρόνο ώστε να μην προκαλέσουμε άγχος σε αυτούς που δυσκολεύονται και ανταγωνιστικό κλίμα στην τάξη.

Σας ευχαριστούμε πολύ…