Βρες έναν κομμένο κορμό …

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Aναπτυξιακό Κλάδεμα Ίρις Θεοδωρίδου, 2010.
Advertisements

ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
Η φυσικός Marie Curie ανακάλυψε τους φάσορες το 1880
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
1 7 ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 11α
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Χαμογελάστε στη ζωή τρώγοντας φρούτα
ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο άνθρωπος από την εμφάνιση του στη Γη, βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του Tο περιβάλλον του ανθρώπου: Φυσικό.
…ένα ταξίδι που διαρκεί Δημιουργία παρουσίασης
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Άσκηση 4 Αν η πλευρά α ενός τετραγώνου αυξηθεί κατά 20%, τότε να υπολογίσετε το ποσοστό που θα αυξηθεί το εμβαδόν του.
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Τα είδη δε μένουν σταθερά, αμετάβλητα, αλλά εξελίσσονται στη διάρκεια μεγάλων συνήθως χρονικών περιόδων. Η σύγχρονη ποικιλία ειδών, η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε.
Mια εκδρομή στο δάσος στο βουνό
ΑΣΚΗΣΗ 6.13 Μια κατακόρυφη στήλη ωκεάνιου φλοιού που απομακρύνεται από μια ωκεάνια ράχη, συρρικνώνεται λόγω ψύξης κατά δh και βυθίζεται περισσότερο στον.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Ερασμία Κυπριανού Τάξη = Στ ΄ Σχολική χρόνια = Θέμα =
Β 4.2 ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΣ Στην πραγματικότητα, ούτε στις μέρες μας μπορούμε να περιγράψουμε με βεβαιότητα το εσωτερικό της Γης. Αυτό είναι λογικό, αν.
Β4.2: Το εσωτερικό της γης.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Η ελιά είναι δέντρο με σκληρό βλαστό,
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ
4. Αλληλεπιδράσεις και προσαρμογές
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Τι είναι επιτυχία; Μια απλή εξήγηση
ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ - ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Στα φυσικά οικοσυστήματα η υπεραύξηση των πληθυσμών περιορίζεται από.
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Medilab.pme.duth.gr Δρ. Π. Ν. Μπότσαρης 1 ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΕΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ κ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΥΛΙΚΩΝ, ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ.
ΔΙΑΠΝΟΗ : ΑΠΩΛΕΙΑ H 2 O (ΜΟΡΦΗ ΥΔΡΑΤΜΩΝ) ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΦΥΤΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ (mg H 2 O cm -2 day -1 ) Α. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ  Ένταση της Αναπνοής  Σχήμα (επιφάνειας/όγκου)
ΜΟΣΧΕΥΜΑΤΑ.
Εγκεντρισμοί και ενοθφαλμισμοί. Ως εμβολιασμό εννοούμε την καλλιεργητική τεχνική με την οποία ενώνουμε τα μέρη δύο διαφορετικών φυτών με σκοπό την δημιουργία.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ 2
ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΕΣ Κότσιαλος Ευάγγελος Φούσιας Ιωάννης.
ΕΡΕΥΝΑ -ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΦΥΛΛΟΒΟΛΑ ΔΑΣΗ ΕΥΗ-ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΝΙΟΥΔΑΚΗ ΣΟΝΙΛΑ ΤΖΕΧΑΛΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
MEASUREMENT TECHNIQUES
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Κινητικά Παιχνίδια στο φυσικό περιβάλλον
Απομόνωση DNA από φυτικούς οργανισμούς!.
Φαινόλες Ενώσεις που έχουν ένα τουλάχιστον –ΟΗ απευθείας ενωμένο σε C βενζολικού δακτυλίου. Οι φαινόλες έχουν αντιοξειδωτική δράση και δρουν ως παρεμποδιστές.
Το εσωτερικό της Γης.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 12ο: Οικολογία Αύξησης
Η ζωή στα τροπικά δάση Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 11ο: Οικολογία Αύξησης
Οι αριθμοί Φιμπονάτσι - το αριθμητικό σύστημα της φύσης
Αφού καταγράψεις μερικά από τα ζωικά είδη του δάσους και τις τροφικές
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Η οργάνωση των έμβιων όντων Τα οικοσυστήματα
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Παχυσαρκία.
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΑΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Χρυσοπρασινο φυλλο.
Διαχείριση υδατικών πόρων και ενεργειακών διαθεσίμων
ΚΥΤΤΑΡΟ.
Γεωγραφία Γ΄ Ενότητα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βρες έναν κομμένο κορμό … ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 6β ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Βρες έναν κομμένο κορμό … προσπάθησε να υπολογίσεις την ηλικία που είχε το δέντρο πριν κοπεί, μετρώντας τους αυξητικούς δακτυλίους… Έχουν όλοι οι δακτύλιοι το ίδιο πάχος ; ...αν όχι, προσπάθησε να εξηγήσεις τις διαφορές που παρατηρείς, κάνοντας υποθέσεις για τις συνθήκες που επικρατούσαν στις περιόδους ανάπτυξης του δέντρου… Είναι όλοι οι αυξητικοί δακτύλιοι ομόκεντροι ; …αν όχι, προσπάθησε να υπολογίσεις την ηλικία του δέντρου στις περιόδους κατά τις οποίες παρεμποδίστηκε η ανάπτυξή του, εντόπισε τις περιοχές του κορμού που επηρεάστηκαν εντονότερα και ανάφερε τους παράγοντες που συνέβαλαν πιθανώς στη μη ομοιόμορφη αύξηση του κορμού… Παρατήρησε το φλοιό του κορμού και προσπάθησε να τον χαρακτηρίσεις (λείος, τραχύς, λεπτός, χοντρός κ.λπ.). Αν ο κορμός που επέλεξες να μελετήσεις είναι σε φάση αποσύνθεσης, μπορείς να διακρίνεις αποικοδομητικούς οργανισμούς;