Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
« Ερευνώ και ανακαλύπτω Ε΄ δημοτικού» Κουκούλης Παράσχος 1 ο δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
6.3 ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Κοστολόγηση Μάθημα 5ον.
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΓΛΥΚΑ
ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ - ΑΛΑΤΑ Μπορείτε να αναφέρετε μερικές βάσεις και μερικά οξέα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή ζωή; Βάσεις: αμμωνία, μαγειρική σόδα (διαλυμένη.
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )
Κινητική θεωρία των αερίων
Άσκηση 1: Μετατροπή Θερμοκρασίας
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
στα προβλήματα με ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα ποσά
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Κινητική θεωρία των αερίων
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Περιεκτικότητες διαλυμάτων
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

30 20 15 Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Αντιστρόφως ανάλογα ποσά ή αντίστροφα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στο οινοποιείο του συνεταιρισμού έβαλαν μια ποσότητα κρασιού σε 60 δοχεία των 3 κιλών. Πόσα δοχεία θα χρειαστούν αν έβαζαν αυτή την ποσότητα σε δοχεία των διπλάσιων, τριπλάσιων και τετραπλάσιων κιλών; Ποσά Τιμές βάρος σε κιλά ανά δοχείο 3 6 9 12 αριθμός δοχείων 60 30 20 15 Τι διαπιστώνουμε κοιτάζοντας τις παραπάνω τιμές; Όταν οι τιμές του ενός ποσού πολλαπλασιάζονται με έναν αριθμό, π.χ. με 2,3,4….τότε και οι αντίστοιχες τιμές του άλλου ποσού διαιρούνται με το 2,3,4…. Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα Στα αντίστροφα ποσά οι αντίστοιχες τιμές έχουν πάντα τον ίδιο αριθμό. Στο παράδειγμά μας είναι 180. Αυτό γίνεται γιατί η ποσότητα του κρασιού μένει ίδια.

2 8 16 2 24 48 4 16 4 12 48 Ανάλογα ποσά Αντίστροφα ποσά 2 4 8 2 4 24 Ποσότητα κερασιών σε κιλά . 2 4 Τιμή κερασιών σε €. 8 Αγελάδες 2 4 Ημέρες τροφής 24 12 2 8 16 2 24 48 4 16 4 12 48 Στα ανάλογα ποσά ο λόγος των τιμών τους είναι ίδιος. Στα αντιστρόφως ανάλογα ποσά τα γινόμενα των αντίστοιχων τιμών τους είναι ίδια.

Ας εξασκηθούμε λιγάκι Εξετάστε στα παρακάτω ζεύγη εάν τα ποσά είναι ανάλογα ή αντιστρόφως ανάλογα και να το δικαιολογήσετε. αγελάδες - γάλα σε κιλά πορτοκάλια – ποτήρια σε χυμό ταχύτητα σε χμ. – χρόνος σε ώρες αριθμός εργατών – ημέρες που θα τελειώσει το ίδιο έργο Γάλα σε γραμ. - θερμίδες Γεωργική έκταση – ακτήμονες που θα την πάρουν