Εκπαιδευτική ρομποτική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Advertisements

Εκπαιδευτική Ρομποτική
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Με το LEGO Mindstorms NXT
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
Εκπαιδευτική Ρομποτική STEM Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 14ου Γυμνασίου Λάρισας από τη Β’ Γυμνασίου Γ. Ορφέας από τη Γ’ Γυμνασίου Κ. Μαρία –
Lego Mindstorms Προγραμματισμός μέσα από το παιγνίδι Βεργεράκης Παναγιώτης
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία – ΕΥ ΚΕΚΟ Ενημέρωση για την Κοινωνική Οικονομία & Κοινωνική Επιχειρηματικότητα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Απασχόληση και Ανεργία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιπτώσεις & μέτρα πρόληψης τοξικών και χημικών ουσιών.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Κύκλος.
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Ενθύμιο των μαθητών του Στ 2 για τη σχολική χρονιά
Νέο Τεχνολογικό Λύκειο
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Κλεάνθης Συρακούλης Ερευνητικά πεδία Κλεάνθης Συρακούλης
Η παιδαγωγική φυσιογνωμία του εκπ/κού στα ΣΔΕ
EV3 Βασικό πακέτο – Ηλεκτρονικά μέρη
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Το «MOVE WEEK» είναι μια Ευρωπαϊκή Αθλητική Εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη, την περίοδο 19 Σεπτεμβρίου –   25 Σεπτεμβρίου.
Το περιβάλλον της MS Visual C Express Edition
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
Περίληψη - Στόχος Εργασίας Αρχιτεκτονική - Υλοποίηση
Λειτουργία Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Lego land Malaysia & Τόκιο
Εκπαιδευτική ρομποτική
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Εποικισμός του Άρη.
Το Διαδίκτυο.
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ενημέρωση για την Κοινωνική Οικονομία & Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Φασματοσκόπιο Κωδ.F/9 Τεχνικά χαρακτηριστικά.
Επαγγέλματα του μέλλοντος, σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας
المحاضرة السابعة حل معادلة شرود نجر في بعد واحد (2)بئر الجهد المحدود (3)الجهد السلمي (1)
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
استاد : دكتر سيد مصطفي صفاري
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Τρίτη Έκδοση ANDREW S
Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β+Γ Λυκείου
Ρομποτακια στην ταξη μασ…
Παρουσίαση 26/09/2005.
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Κάτω όριο τιμής Προσφορών Έγχυσης Υδροηλεκτρικών Μονάδων (Ελάχιστο Μεταβλητό Κόστος) Σύγκριση Αρχικής & Αναθεωρημένης Μεθοδολογίας.
Από τα παράλληλα κείμενα στα αναγνωστικά δίκτυα
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Πρόοδος ανά Άξονα Προτεραιότητας
Η λογική πίσω από τα περιβάλλοντα LOGO
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική ρομποτική

Χαρακτηριστικά ενός ρομπότ (τα βασικά) Επαναπρογραμματίζεται Παίρνει δεδομένα από το περιβάλλον Αντιδρά, ανάλογα με τα δεδομένα εισόδου και τον προγραμματισμό του

Το σύστημα LEGO Mindstorms EV3 Περιλαμβάνει Κεντρική μονάδα Αισθητήρες, Μοτέρ Δομικά υλικά Καλώδια Μπαταρία Αρχικές οδηγίες Κουτί οργάνωσης

Το σύστημα LEGO Mindstorms EV3 Περιλαμβάνει Κεντρική μονάδα Αισθητήρες, Μοτέρ Δομικά υλικά Καλώδια Μπαταρία, αρχικές οδηγίες Κουτί οργάνωσης Προωθεί (δυνητικά) Ιδέες Πειραματισμό Εφευρετικότητα Δημιουργικότητα … Μπορούμε να βρούμε Projects Οδηγίες … Χρειάζεται Λογισμικό Έχει Δυνατότητες Όρια και περιορισμούς

διαδικασία Κατασκευή Προγραμματισμός Δοκιμές Βελτιώσεις … Για τη διαδικασία, ιδιαίτερα τη διαδικασία του προγραμματισμού θα επανέλθουμε στην επόμενη συνάντηση

Η κεντρική μονάδα (p-brick) Προγραμματίζεται (όχι άμεσα) Θύρες επικοινωνίας ABCD έξοδοι 1234 είσοδοι με pc … Μενού Πως ανοίγει – πως κλείνει

λογισμικό

1 2 5 4 3

1 2 3

Τα οχήματα

Τα οχήματα

Τα οχήματα

Move steering Δοκιμάστε την εντολή Το ρομποτακι να κινείται πάνω σε άσπρο χαρτί. Από μια σηγκεκριμένη γραμμή που θα την σημειώσετε ως αφετηρία Αλλάζοντας τις τρεις παραμέτρους παρακολουθήστε που σταματάει το ρομποτάκι κάθε φορά Κρατήστε σημειώσεις Απαντήστε την επόμενη διαφάνεια

Από εδώ έχουμε τις επιλογές που φαίνονται παρακάτω: 1η επιλογή ……………….. Τι κάνει:……………………………………………………………………………………………………………. 2η επιλογή ……………….. Τι κάνει:………………………………………………………………………………………………… 3η επιλογή ……………….. Τι κάνει:………………………………………………………………………………………………… 4η επιλογή ……………….. Τι κάνει:………………………………………………………………………………………………… 5η επιλογή ……………….. Τι κάνει:…………………………………………………………………………………………………

Από εδώ μπορούμε να ορίσουμε …………………………………………………………………… …………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………… … Παίρνει τιμές από …………………………………………… μέχρι………………………………………………. Άλλες παρατηρήσεις:: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………

Περιγράψτε μόνοι σας αυτή την επιλογή

Περιγράψτε μόνοι σας αυτή την επιλογή

Περιγράψτε μόνοι σας αυτή την επιλογή

Περιγράψτε μόνοι σας αυτή την επιλογή

Δοκιμάστε τους επόμενους συνδυασμούς επιλογών πάνω στο ίδιο θρανίο ή λευκό χαρτί ξεκινώντας από την ίδια πάντα αφετηρία. Σημειώστε το σημείο τερματισμού για κάθε μία από αυτές Τι παρατηρείτε; Τι τροχιά ακολουθεί το ρομποτάκι κάθε φορά; (κυκλική, ελλειπτική, ευθεία….)

Ασκηση1: Ρομπότ φορτοεκφορτωτής. Πίστα ένα θρανίο. Τοποθετούμε το ρομπότ στην αφετηρία μια άκρη του γραφείου. Προσοχή!!! Καθίστε στις άκρες του θρανίου να το προστατέψτε από πτώση. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα το οποίο να καθοδηγεί το ρομπότ να: Σφυρίζει μια φορά (άγνωστη εντολή θα ψάξετε να την βρείτε) Προχωράει από την αφετηρία στο τέρμα (15 πόντοι πριν την απέναντι άκρη του θρανίου) Σφυρίζει μια φορά Επιστρέφει στην αφετηρία Ασκηση2: Ρομπότ φύλακας Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα στο οποίο το ρομπότ να εκτελεί περιπολία. Δηλαδή να κάνει τον γύρο του διαδρόμου μια φορά