ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Advertisements

ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μηχανικός Δομικών Έργων
Δρ. Τάσος Μενελάου Πρώτος Λειτουργός Εκπαίδευσης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Ωρολόγιο Πρόγραμμα B' Τάξης Οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα συνολικής διάρκειας 34 ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας, τα οποία χωρίζονται σε.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
ΤΟΜΕΑΣ: ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ:ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Το νέο πρόσωπο της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΔΡ ΤΑΣΟΣ ΜΕΝΕΛΑΟΥ ΠΛΕ ΜΤΕΕ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική
1.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1 ΕΠΑΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΝΕΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ν.Ω.Π.)
Στόχος παρουσίασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Π.Κ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ. | ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ. | ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Π.Κ. ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η Θεωρητική κατεύθυνση απευθύνεται κυρίως σε μαθητές υψηλών επιδόσεων, οι οποίοι προτίθενται να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Κύπρου και του εξωτερικού. Ταυτόχρονα, έχουν τη δυνατότητα να ενταχθούν άμεσα στην αγορά εργασίας. Η Πρακτική κατεύθυνση, απευθύνεται σε μαθητές που έχουν πρακτικές δεξιότητες και οι οποίοι, μετά την αποφοίτησή τους, θα απευθυνθούν κυρίως στην αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα προσφέρει περισσότερα εργαστηριακά μαθήματα, ειδίκευση όπως και εξάσκηση στη βιομηχανία. Αυτό δεν τους αποκλείει βέβαια από σπουδές σε ανώτερα και ανώτατα ιδρύματα της Κύπρου και του εξωτερικού. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ακαδημαϊκοί Προορισμοί ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ. | ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Π.Κ. Ακαδημαϊκοί Προορισμοί Ο/η απόφοιτος/η της Τεχνικής Σχολής ανεξαρτήτου Κλάδου και Ειδικότητας έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει θέση για περαιτέρω σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), στα Πανεπιστήμια της Κύπρου ή της Ελλάδας, ή άλλης χώρας του εξωτερικού. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Περιγραφή Ειδικότητας ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ. Περιγραφή Ειδικότητας Αρχιτεκτονική είναι η τέχνη και η επιστήμη του σχεδιασμού του χώρου στον οποίο ζει και εργάζεται ο άνθρωπος, και αντιπροσωπεύει τον πολιτισμό κάθε κοινωνίας. Η Πολιτική Μηχανική είναι η επιστήμη που ασχολείται με την τεχνική πλευρά του σχεδιασμού, της κατασκευής και συντήρησης έργων και αντιπροσωπεύει την τεχνολογική εξέλιξη κάθε κοινωνίας. Ο Αρχιτέκτονας και ο Πολιτικός Μηχανικός οραματίζο­νται και διαμορφώνουν το περιβάλλον, στο οποίο ο άν­θρωπος ζει και δημιουργεί, με γνώμονα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, με οδηγό την αγάπη και τον σεβασμό προς το περιβάλλον, και με εφόδια τις γνώσεις, την φα­ντασία, την κριτική σκέψη και άποψη, την λογική και πρα­κτική σκέψη και δράση, την ικανότητα για συνεργασία, και την αυτοπεποίθηση. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ικανότητες / Δεξιότητες ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ Ικανότητες / Δεξιότητες κατέχει τα γενικά μαθήματα σε επίπεδο που του επιτρέπει την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια εκ­παίδευση μέσα από τη διδασκαλία των Τεχνολογικών μαθη­μάτων όπως Τεχνικό/Αρχιτεκτονικό/Στατικό Σχέδιο, Δομικά Υλικά, Μηχανική κ.ά. ανταποκρίνεται με επι­τυχία στις απαιτήσεις του επαγγέλματος που θα ακο­λουθήσει. έχει την ικανότητα αναζήτησης, επιλογής και αξιοποίησής της χρήσιμης πληροφορίας καλλιεργεί δεξιότητες και ικανότητες για ανάλυση και επίλυση προβλημάτων έχει τη δεξιότητα χρήσης ηλεκτρονικού υπο­λογιστή τόσο σαν μέσο μάθησης όσο και σαν εργα­λείο στη δουλειά και στην καθημερινή ζωή αναπτύσσει την ικανότητα κριτικής σκέψης αναπτύσσει δεξιότητες για ομαδική εργασία καλλιεργεί περιβαλλοντική συνείδηση υιοθετεί θετική στάση απέναντι στον κόσμο της εργασίας/βιομηχανίας/παραγωγής κατανοεί τις επιστημονικές και τεχνολογικές δια­στάσεις και αλλαγές του σύγχρονου κόσμου και διαχειρίζεται επιτυχώς τις επιπτώσεις τους. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης Ο/η απόφοιτος/η της Τεχνικής Σχολής έχει όλα τα εφόδια για να εξελιχθεί σε Αρχιτέκτονα, Αρχιτέκτονα Συντήρησης και Αποκατάστασης Κτηρίων, Πολεοδόμο, Αρχιτέκτονα Τοπίου, Αρχιτέκτονα Εσωτερικού Χώρου, Πολιτικό Μηχανικός, Υδραυλικό Μηχανικό, Εδαφομηχανικό, Μηχανικό Λιμενικών και Θαλασσίων Έργων, Μηχανικό Περιβάλλοντος, Μηχανικό Ενέργειας, Τοπο­γράφο, Επιμετρητή Ποσοτήτων κ. ά. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ Γ΄ ΤΑΞΗ Ελληνικά* (εξεταζόμενο) 4 5 6 Μαθηματικά* (εξεταζόμενο) Φυσική* (εξεταζόμενο) 3 Χημεία 1 - Αγγλικά 2 Θρησκευτικά Ιστορία και Αγωγή του Πολίτη Φυσική Αγωγή Μουσική ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ. Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ Γ΄ΤΑΞΗ Τεχνολογία, Σχέδιο και Εργαστήρια Κλάδου και Ειδικότητας 14 12 Επιλεγόμενα (Εμβάθυνσης, Ενίσχυσης, Εμπλουτισμού, Εξειδίκευσης) - 4 Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές 2 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Τεχνικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 4 2 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή 3 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές Μηχανική και Κατασκευές* (Εξεταζόμενο) 5 Τοπογραφία ΣΥΝΟΛΟ 14 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Αρχιτεκτονικές-Στατικές Σχεδιάσεις* (Εξεταζόμενο) 2 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή 3 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές 4 Μηχανική και Κατασκευές* (Εξεταζόμενο) 5 Αρχιτεκτονική Δημιουργία ΣΥΝΟΛΟ 12 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ | Θ.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Στατικό Σχέδιο 3 2 Αρχιτεκτονικό Σχέδιο Μηχανική και Κατασκευές 4 Μετρήσεις Ποσοτήτων ΣΥΝΟΛΟ 12 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Περιγραφή Ειδικότητας ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Περιγραφή Ειδικότητας Τα οικοδομικά επαγγέλματα απαιτούν επιδεξιότητα στις κινήσεις, σωματική δύναμη και αντοχή στις καιρικές συνθήκες. Οι τεχνίτες αυτοί πρέ­πει να έχουν σωστή αντίληψη του χώρου, καλαισθησία και λεπτότητα, καθώς και την ανάλογη πείρα για να μπορέ­σουν να ολοκληρώσουν μια σωστή κατασκευή. Χρειάζε­ται ακόμη, να είναι συνεργάσιμοι, προσεκτικοί, ακριβείς και σχολαστικοί, με αίσθημα ευθύνης και συνέπεια στη δουλειά τους. Έφηβοι με πρακτικές και οργανωτικές ικα­νότητες, παρατηρητικότητα και κλίση στις κατασκευές, έχουν την δυνατότητα να σταδιοδρομήσουν σε έναν από τους κλάδους της Οικοδομικής Βιομηχανίας. Μια τέτοια ειδικότητα είναι ο Τεχνίτης Δομικών Έργων, ο οποίος έχει την δυνατότητα να εργαστεί στην κατασκευή οικοδομικών και τεχνικών έργων από διάφορες θέσεις. Η ειδικότητα του Τεχνίτη Δομικών Έργων περιλαμβάνεται στον κλάδο των Δομικών Έργων και Κατασκευών και προσφέρεται σε όλες τις επαρχίες. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ικανότητες / Δεξιότητες ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.K. Ικανότητες / Δεξιότητες γνώσεις και δεξιότητες για εργασία με Ασφάλεια και Υγεία στο εργοτάξιο. περιβαλλοντική συνείδηση. ικανότητα ερμηνείας Τεχνικών Σχεδίων και Προδια­γραφών. γνώσεις χειρισμού απλών οικοδομικών μηχανών. δεξιότητες Υψομέτρησης, Προμέτρησης εργασιών και υλικών. δεξιότητες Δόμησης, κατασκευής επιχρισμάτων, το­ποθέτησης δαπέδων, κατασκευής καλουπιών, επε­ξεργασίας οπλισμού, κατασκευής απλής στέγης. Ικανότητες εκτέλεσης ολοκληρωμένων οικοδομικών εργασιών. ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης εργοταξίου ικανότητα εκτέλεσης ομαδικής εργασίας. κριτική σκέψη. θετική στάση απέναντι στον κόσμο της εργασίας, βιο­μηχανίας και παραγωγής. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης Ο/η απόφοιτος/η της Τεχνικής Σχολής έχει όλα τα εφόδια για να εργαστεί σε κάθε είδους οικοδομή ή τεχνικό έργο, σε εργοληπτικές βιομηχανίες και οργανισμούς και να εξελι­χτεί σε εργολήπτη αφού αποκτήσει την απαραίτητη από τον νόμο πείρα. Μπορεί επίσης να ασχοληθεί σε βιομηχα­νίες επεξεργασίας ή πώλησης /προώθησης οικοδομικών υλικών. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ Γ΄ ΤΑΞΗ Ελληνικά* (εξεταζόμενο) 4 5 6 Μαθηματικά* (εξεταζόμενο) 2 Φυσική* (εξεταζόμενο) Χημεία 1 - Αγγλικά Θρησκευτικά Ιστορία και Αγωγή του Πολίτη Φυσική Αγωγή Μουσική ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ Γ΄ΤΑΞΗ Τεχνολογία, Σχέδιο και Εργαστήρια Κλάδου και Ειδικότητας 17 Επιλεγόμενα (Εμβάθυνσης, Ενίσχυσης, Εμπλουτισμού, Εξειδίκευσης) - 4 Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές 2 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Τεχνικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 4 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές* (Εξεταζόμενο) 9 3 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή Τοπογραφία ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Αρχιτεκτονικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 3 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές* (Εξεταζόμενο) 9 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή 4 Τοπογραφία 5 Βασικά Στοιχεία Ηλεκτρολογίας 6 Βασικά Στοιχεία Μηχανολογίας ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Στατικό Σχέδιο 3 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές 6 Τοπογραφία 4 Βασικά στοιχεία Μηχανικής και Κατασκευών 5 Μετρήσεις Ποσοτήτων ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Περιγραφή Ειδικότητας ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Περιγραφή Ειδικότητας Ο Σχεδιαστής Δομικών Έργων είναι ο απαραίτητος συνερ­γάτης κάθε Μηχανικού. Είναι ο άνθρωπος που οργανώ­νει το γραφείο, διαχειρίζεται τα αρχεία, σχεδιάζει τα έργα σύμφωνα με τις οδηγίες του Μηχανικού, ετοιμάζει όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την διεκπεραίωση των υποθέσε­ων του γραφείου. Η σχεδίαση και η αρχειοθέτηση γίνεται κατ’ εξοχήν με ηλεκτρονικό υπολογιστή αλλά και συμβατικά, όπου αυτό χρειαστεί. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ικανότητες / Δεξιότητες ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.K. Ικανότητες / Δεξιότητες γνώσεις και δεξιότητες για εργασία με Ασφάλεια και Υγεία περιβαλλοντική συνείδηση δεξιότητες στη χρήση Ηλεκτρονικού υπολογιστή για την ετοιμασία σχεδίων γνώσεις ερμηνείας Τεχνικών Σχεδίων και Προδια­γραφών γνώσεις για τα υλικά, συμβατικά, νέα και παραδο­σιακά δεξιότητες χειρισμού απλών τοπογραφικών οργάνων ικανότητα αποτύπωσης και σχεδίασης υφιστάμενων κτιρίων ικανότητα έκφρασης αντικειμένου ή ιδέας σε σκίτσο γνώσεις για την πορεία εξασφάλισης αδειών και κα­τασκευής ενός έργου δεξιότητες υψομέτρησης δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου γνώσεις για Ηλεκτρονικό Σύστημα Αρχειοθέτησης ικανότητα κριτικής σκέψης δεξιότητες για εκτέλεση ομαδικής εργασίας θετική στάση απέναντι στον κόσμο της εργασίας, βιο­μηχανίας, παραγωγής ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης Ο/η απόφοιτος/η της Τεχνικής Σχολής έχει όλα τα εφόδια για να εργαστεί σε Με­λετητικά Γραφεία (Αρχιτεκτονικά, Τεχνικά, Ηλεκτρομηχανολογικά, Τοπογραφικά) και Οργανισμούς, καθώς και σε βιομηχανίες και οργανισμούς που ασχολούνται με σχε­δίαση, πώληση και προώθηση οικοδομικών και διακοσμητικών υλικών ή την σχεδίαση και παραγωγή μεταλλικών και ξύλινων κατασκευών. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ Γ΄ ΤΑΞΗ Ελληνικά* (εξεταζόμενο) 4 5 6 Μαθηματικά* (εξεταζόμενο) 2 Φυσική* (εξεταζόμενο) Χημεία 1 - Αγγλικά Θρησκευτικά Ιστορία και Αγωγή του Πολίτη Φυσική Αγωγή Μουσική ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ Γ΄ΤΑΞΗ Τεχνολογία, Σχέδιο και Εργαστήρια Κλάδου και Ειδικότητας 17 Επιλεγόμενα (Εμβάθυνσης, Ενίσχυσης, Εμπλουτισμού, Εξειδίκευσης) - 4 Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές 2 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Τεχνικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 4 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές* (Εξεταζόμενο) 3 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή Τοπογραφία 5 Τεχνικές Ελεύθερης Σχεδίασης και Αποτύπωσης ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Αρχιτεκτονικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 4 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές 3 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή* (Εξεταζόμενο) Βασικά Στοιχεία Ηλεκτρολογίας/Ηλεκτρολογικό Σχέδιο 5 Βασικά Στοιχεία Μηχανολογίας/Μηχανολογικό Σχέδιο 6 Οργάνωση Σχεδιαστηρίου ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Αρχιτεκτονικό Σχέδιο 4 2 Στατικό Σχέδιο 3 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή 5 Προοπτικό Σχέδιο/Μακέτα ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Περιγραφή Ειδικότητας ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Περιγραφή Ειδικότητας Όλα τα κτήρια χρειάζονται συνεχή συντήρηση. Από τις πιο απλές εργασίες, όπως βάψιμο, αντικατάσταση μιας βρύ­σης ή ενός πάγκου, ως τις πιο σύνθετες, όπως μια πλή­ρης ανακαίνιση, αναδιοργάνωση ή αλλαγή χώρων, ή αλλαγή χρήσης του κτηρίου. Μια ανάγκη που επίσης παρουσιάζεται στην εποχή μας, με την ενεργειακή κρίση, είναι η ενεργειακή αναβάθμιση των υφιστάμενων κτηρίων καθώς και η θωράκιση τους από τις καταστροφικές υγρασίες. Άλλος ένας τομέας στον οποίο έχουμε στραφεί σήμερα, είναι τα παραδοσιακά κτήρια, τα οποία με κατάλληλη συ­ντήρηση και αποκατάσταση μπορούν να αναδειχτούν και να χρησιμοποιηθούν με νέο τρόπο, διατηρώντας την πα­ραδοσιακή μορφή και ομορφιά τους. Ο Τεχνικός Συντήρησης και Αποκατάστασης Κτηρίων είναι αυτός που θα αξιοποιήσει τις γνώσεις του για κάθε είδους εργασίας συντήρησης. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ικανότητες / Δεξιότητες ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.K. Ικανότητες / Δεξιότητες Γνώσεις και δεξιότητες για εργασία με Ασφάλεια και Υγεία στο εργοτάξιο Περιβαλλοντική συνείδηση Γνώση ερμηνείας Τεχνικών Σχεδίων και Προδια­γραφών Γνώσεις για τα υλικά, συμβατικά, νέα και παραδο­σιακά Γνώσεις χειρισμού απλών οικοδομικών μηχανών Δεξιότητες υψομέτρησης Δεξιότητες προμέτρησης εργασιών και υλικών. Δεξιότητες δόμησης, συμβατικής και παραδοσιακής, κατασκευής επιχρισμάτων, τοποθέτησης δαπέδων, κατασκευής καλουπιών, επεξεργασίας οπλισμού, κατασκευής απλής στέγης και γενικά δεξιότητες εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών. Δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης εργοταξίου Δεξιότητα εκτέλεσης ομαδικής εργασίας. Γνώσεις βασικών στοιχείων Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας. Κριτική σκέψη. Θετική στάση απέναντι στον κόσμο της εργασίας- βιομηχανίας-παραγωγής. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Φάσμα επαγγελμάτων πρόσβασης Ο/η απόφοιτος/η της ειδικότητας αυτής μπορεί να απα­σχοληθεί σε κάθε είδους εργασία συντήρησης, σαν τεχνι­κός αρχικά και να εξελιχτεί σε εργολήπτη, αφού αποκτή­σει την απαραίτητη πείρα από τον νόμο. Μπορεί επίσης να απασχοληθεί σε συνήθεις εργοληπτικές εταιρείες καθώς και σε βιομηχανίες επεξεργασίας ή πώλησης /προώθησης οικοδομικών υλικών. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Μαθήματα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ Γ΄ ΤΑΞΗ Ελληνικά* (εξεταζόμενο) 4 5 6 Μαθηματικά* (εξεταζόμενο) 2 Φυσική* (εξεταζόμενο) Χημεία 1 - Αγγλικά Θρησκευτικά Ιστορία και Αγωγή του Πολίτη Φυσική Αγωγή Μουσική ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Μαθήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ Γ΄ΤΑΞΗ Τεχνολογία, Σχέδιο και Εργαστήρια Κλάδου και Ειδικότητας 17 Επιλεγόμενα (Εμβάθυνσης, Ενίσχυσης, Εμπλουτισμού, Εξειδίκευσης) - 4 Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές 2 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Α΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Τεχνικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 4 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές* (Εξεταζόμενο) 9 3 Σχεδίαση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή Τοπογραφία ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Β΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Αρχιτεκτονικό Σχέδιο* (Εξεταζόμενο) 3 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές* (Εξεταζόμενο) 6 Τοπογραφία 4 Βασικά Στοιχεία Ηλεκτρολογίας 5 Βασικά Στοιχεία Μηχανολογίας Ξύλινες Κατασκευές ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ | Π.Κ. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τεχνολογικών και Εργαστηριακών Μαθημάτων Γ΄ΤΑΞΗΣ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ 1 Στατικό Σχέδιο 3 2 Δομικά Υλικά-Τεχνολογία και Εργαστηριακές Εφαρμογές 6 Τεχνολογία Μεταλλικών Κατασκευών 4 Βασικά Στοιχεία Μηχανικής και Κατασκευών 5 Μετρήσεις Ποσοτήτων ΣΥΝΟΛΟ 17 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ