Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
Advertisements

Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
Νομική των Ζώων στην Ελλάδα Νομική Προστασία των Ζώων στην Ελλάδα Βάσω Τάκη – Δικηγόρος ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΙΟΣ Βοηθήστε Μόνο με προέκταση αντικειμένου Μόνο με προέκταση αντικειμένου Μην πλησιάζεται ποτέ κάποιον που χρειάζεται βοήθεια.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρικής Μακεδονίας Το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρικής Μακεδονίας Αγγελική.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΙΙΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΒΑΡΟΥΣ (2)
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Συνέδριο Δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ Εφαρμογή Ανάπτυξης Οδηγών Επίλυσης Τεχνικών Προβλημάτων Ξενοφών Παπαδόπουλος
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Βιβλίο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για το Αστικό.
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ SPORT.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Βασικές Αρχές και Περιβάλλον Μάνατζμεντ
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
Το Marketing Β΄.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
“ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ’’
novoril® glass Υγρό καθαρισμού τζαμιών και λείων επιφανειών
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΞΑΝΘΗΣ 18:30 – 21:50 Ωράριο λειτουργίας:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
novoril® WC mild Όξινο καθαριστικό ειδών υγιεινής
Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
novoril® air exotic fruit Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Υγρό γενικού καθαρισμού οικονομικό στην χρήση – ευχάριστο άρωμα
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού
Λογιστική Κόστους ΙΙ εντοπισμός σχετικού κόστους
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Γιατί γίνετε ένας πόλεμος ;
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Ελληνική Ομοσπονδία Backgammon
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ | ΙΟΥΛΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019 ΠΑΙΔΙ 2-12 ΣΕ EXTRA ΚΡΕΒΑΤΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο Αθλητικό Μάρκετινγκ Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο

Κανάλια Διάθεσης Κατασκευαστής Τελικός αγοραστής ΑΜΕΣΟ Πώληση εισιτηρίων στο γήπεδο, παρακολούθηση αγώνα στο γήπεδο Αρχικός πωλητής Τελικός αγοραστής Μεσάζοντες ΕΜΜΕΣΟ Παρακολούθηση αγώνα στην ΤV ή Ίντερνετ, αγορά αθλητικών προϊόντων από πολυκατάστημα, αγορά εισιτηρίων από πρακτορείο

Ποιοί είναι & Ρόλοι μεσαζόντων Είδη μεσαζόντων Χονδρέμποροι, λιανέμποροι Εταιρείες πώλησης εισιτηρίων Κανάλι τηλεόρασης, ραδιοφώνου, Ίντερνετ site που μεταδίδει αγώνα Ρόλοι Μετάδοση πληροφοριών από τον πελάτη προς τον κατασκευαστή (π.χ. ανάγκες για νέα προϊόντα ή αλλαγή παλιών) ή και αντίστροφα (εισαγωγή νέων προϊόντων, προσφορές, στοιχεία για τον αγώνα που θα μεταδοθεί κλπ.) Αναλαμβάνουν κάποιες από τις ενέργειες προώθησης (π.χ. Υποστήριξη στα σημεία πώλησης) Φυσική διανομή προϊόντων στα σημεία πώλησης – ποικιλία προϊόντων σε σημεία κοντά στους καταναλωτές Χειρισμός αποθεμάτων

Επιλογές διάθεσης Αριθμός καναλιών (ένα ή πολλά) Ένταση διανομής Διάθεση αγώνα – μόνο στο στάδιο ή και μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου, Ίντερνετ Αθλητικά προϊόντα Nike – Nike shops, πολυκαταστήματα, αθλητικά υπερκαταστήματα, μαγαζιά αθλητικών ειδών, Ίντερνετ Ένταση διανομής Εντατική (Nike) Επιλεκτική (σε λίγα σημεία συνήθως λόγω γοήτρου) Αποκλειστική (π.χ. Δικαιώματα καναλιού για μετάδοση αγώνων) Επιλογή τοποθεσίας Κοντά στην αγορά στόχο (απόσταση αποδεκτή) Εύκολη πρόσβαση Διαθεσιμότητα χώρου για πάρκινγκ Κοντά σε ανταγωνιστές ή όχι Σε εμπορική περιοχή ή όχι

Επιλογές διάθεσης Λίστα παροχών ή προϊόντων που θα διανέμονται Σχεδιασμός και ποιότητα εγκαταστάσεων Ατμόσφαιρα και περιβάλλον (στάδιο, γυμναστήριο, μαγαζί αθλητικών ειδών) Οικείο στους πελάτες και ξεχωριστό Ποιότητα και τεχνολογία Αισθητική Λειτουργικότητα χώρου Π.χ. Πινακίδες που κατευθύνουν τους οπαδούς στο στάδιο, εύκολη είσοδος και έξοδος, δυνατότητα πρόσβασης ΑΜΕΑ, έλλειψη ουρών, τοποθεσία & διαμόρφωση χώρων φαγητού και ποτού και τουαλετών Λίστα παροχών ή προϊόντων που θα διανέμονται Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες (π.χ. ρεσεψιόν γυμναστηρίου, υπάλληλοι σταδίων)

Τάσεις στη διάθεση αθλητισμού Η πώληση αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών μέσω Ίντερνετ και τηλεφώνου Η κατασκευή «sport complexes» αντί για απλά στάδια με εστιατόρια, καφέ, σινεμά, μαγαζιά αθλητικών ειδών κλπ. Η αυξανόμενη σημασία των ΜΜΕ στη διάθεση των αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών μιας και τα έσοδα από τα ΜΜΕ στηρίζουν τις ομάδες Η δημιουργία γυμναστηρίων με μεγάλο εύρος συμπληρωματικών υπηρεσιών (sports clubs) όπως κομμωτήριο, μανικιούρ, μασάζ κλπ (spa services) και πώληση πακέτων παροχών σε προνομιακές τιμές. Η κατασκευή σταδίων εκτός του κέντρου της πόλης αλλά με ταυτόχρονη κατασκευή τραίνων για μετάβαση στο στάδιο ή θέσπιση λεωφορειακών γραμμών

Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η τιμολόγηση στον αθλητικό χώρο Αθλητικό Μάρκετινγκ Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η τιμολόγηση στον αθλητικό χώρο

Σχέση αξίας - τιμής Ικανοποίηση = Οφέλη - Κόστος Ευχαρίστηση Οφέλη - Κόστος Ευχαρίστηση Διασκέδαση Αγορά αγαπημένων προϊόντων Καθαριότητα – ασφάλεια – άνεση Αισθητική Διάρκεια ζωής Διαθεσιμότητα Ευκολία Ποικιλία παροχών Τιμή Φαγητό – ποτό Πάρκινγκ Ώρα για μετάβαση Ενοικίαση εξοπλισμού Διαμονή σε μακρινό σημείο από την παροχή της αθλητικής υπηρεσίας Κόστος μετάβασης Αναμνηστικά Η τιμή βασίζεται στα αντιλαμβανόμενα οφέλη και κόστη που είναι υποκειμενικά για τον καθένα

Παράγοντες επηρεασμού τιμολόγησης Εξωτερικοί Εσωτερικοί Ζήτηση Ελαστική ή όχι Επηρεάζεται από προτιμήσεις πελατών που εξαρτώνται από: Εισόδημα Τυχαίοι παράγοντες όπως η έλλειψη χρόνου για επιλογή, ο τρόπος χρήσης, οι φίλοι Τιμή & διαθεσιμότητα υποκατάστατων Κόστος ανεύρεσης πληροφοριών για τιμές Αντιλαμβανόμενη αξία προϊόντος Επίπεδο ανταγωνισμού (π.χ. Μονοπώλιο, ολιγοπώλιο) Κατάσταση της οικονομίας (οικονομικός κύκλος, ανεργία, πληθωρισμός) Νόμοι που περιορίζουν τις τιμές – εμποδίζουν αθέμιτο ανταγωνισμό κλπ. Τεχνολογία υψηλότερες τιμές για νέα στάδια με τεχνολογία χαμηλότερες τιμές για εισιτήρια από Ίντερνετ) Μίγμα μάρκετινγκ Ο σχεδιασμός του προϊόντος (χαρακτηριστικά και ιδιότητες) Η αντιλαμβανόμενη αξία του Το στάδιο κύκλου ζωής του Οι ενέργειες προώθησης ως κόστος & ως μέσο προβολής της τιμής Το είδος καναλιού (π.χ. μαγαζί ή Ίντερνετ) & ένταση διάθεσης Το κόστος παραγωγής, προώθησης και διάθεσης (αρχικό και συντήρησης) Επιχειρησιακοί Στόχοι (έσοδα, πωλήσεις, μερίδιο, κοινωνική ευαισθησία)

Τάσεις στην τιμολόγηση αθλητισμού Αύξηση της αντιλαμβανόμενης αξίας μέσω extra παροχών στους πελάτες (value-added, διευρυμένο προϊόν) Θέσεις με οθόνη στα στάδια για να ξαναβλέπεις φάσεις ή να μπαίνεις στο Ίντερνετ Ειδικές θέσεις με τραπέζι για φαί και ποτό στα στάδια για πιστούς πελάτες Υπηρεσίες spa στα γυμναστήρια Εξατομίκευση τιμής ανάλογα με τις προτιμήσεις ομάδων πελατών ή και μεμονωμένων πελατών (customization & one-to-one marketing) Πακέτα παροχών σε προνομιακή τιμή για μέλη γυμναστηρίων για 1, 2 ή 3 χρόνια Ειδικές παροχές για κατόχους εισιτηρίων διαρκείας ή μέλη του κλαμπ της ομάδας Μειώσεις τιμών λόγω διάθεσης μέσω Ίντερνετ και τηλεφώνου