Φανερώνει το φύλο και την ηλικία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ»
Advertisements

Ε ΡΩΤΗΣΗ : ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΡΟΥΧΩΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ? ΑΠΑΝΤΗΣΗ : E, DG, A, TM, S, MO, DG, A, A, SP, M, V, E, E, TM, S, A,DG, V, A, MO, DG, DG, S,DG, A, TM, SP, V,
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Ραδιοφάρμακα τεχνητίου-99m
Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη
Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική θεραπεία: Βασικές Αρχές και εισαγωγή στα βασικά θεραπευτικά εργαλεία Ντιάνα Χαρίλα Δρ. Κλινικής Ψυχολογίας.
ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΦΡΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ) Ενότητα 9 : Μέτρηση φαινολικών στο κρασί Δρ. Βασίλης Ντουρτόγλου Τμήμα Οινολογίας & Τεχνολογίας Ποτών Ανοικτά.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
Α’ ΜΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΓΚΛΗΜΑ Ψυχολογικές / ψυχαναλυτικές θεωρίες 1.
@ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗΣ. TRIPADVISOR Προγραμματίζει ταξίδια εκατομμύρια κριτικές (περιγράφουν τις καλύτερες και τις χειρότερες διακοπές) Είναι δωρεάν χρήσιμες.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Παθοφυσιολογική σημασία Λευκοκυττάρων Κ. Κωνσταντόπουλος Αιματολογική Κλινική Φεβρουάριος 2016.
Ίρις Φουσέκη - Ιάκωβος Χάλκα Τάξη Α΄ γυμνασίου Τμήμα Α4 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012.
Μουσική Δεν μπορείς να την αγγίξεις, αλλά εκείνη μπορεί!!!
Θερμικές Κατεργασίες. θερμικήκατεργασία ορίζεταιμίαδιεργασία,κατάτηνοποίατοεπεξεργαζόμενοτεμάχιουφίσταταιένασυγκεκριμένοθερμικό κύκλομεταακόλουθαστάδια:
Σταύρος Ιωαννίδης Πάντειο Πανεπιστήμιο και Παρατηρητήτιο Επιχειρηματικότητας ΙΟΒΕ.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ 4 ο ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΤΟΣ 2015/16.
ΥΛΙΚΑ 1 L8 2.5 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΧΑΛΥΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ
ΥΛΙΚΑ 1 L3 2.1 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ….(συνέχεια)
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
Ομάδα: Τέχνη & Πολιτισμός
Η Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Περιβάλλον ΙΙ 7ο Μάθημα Στερεά Απόβλητα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φωτογραφία από λίμνη – αλυκή (NaCl)
Θερμικές Κατεργασίες.
Ευρυζωνικοτητα: Προωθηςη, Επιδειξη, Στρατηγικη, Βελτιςτες Πρακτικες
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Dick Hebdige «Υπο-κουλτούρα: το νόημα του στυλ» Κεφ. 7ο & Κεφ. 8ο
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜxN»
Keep calm and Keep writing «Οι μαθητές γράφουν ποιήματα-πεζά-θεατρικά»
Αναστάσης Παπαϊωάννου Σταύρος Χαραλαμπόπoυλος
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επίδραση της στέρησης τροφής στο μεταβολισμό του ήπατος
Επίδραση της στέρησης τροφής στο μεταβολισμό του ήπατος
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΡΟΤΥΠΟ ΝΕΦΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΛΛΑΣ M.X.A
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Kλινική διατροφή.
ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ «ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ», ΤΩΝ «ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ», ΚΑΙ ΤΟΥ «ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΥ ΙΔΕΩΝ» (BRAINSTORMING) ΚΑΙ ΤΗΣ «ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ» Δρ.Δ.Δαποντας.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΝΟΜΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΓΡΕΒΕΝΩΝ
گرد آورنده و مدرس : محمد ریخته گر
آمار و کاربرد آن در مدیریت
מדדי מרכזיות שכיח Mo – (Mode) חציון (Median) Md –
Φάσματα περιστροφής πολυατομικών μορίων
ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ και e service
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β+Γ Λυκείου
1ο περιστατικό προς συζήτηση
Μέθοδοι εκτίμησης πληθυσμών εχθρών των καλλιεργειών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
4. Estoy bien, gracias. ¿Y tú? 3. ¿Cómo estás? 3. ¿C____ e____?
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Σημασία της Ενδυμασίας Συντάκτριες: Δάφνη Βέργου, Έλενα Ευθυμιάδου, Μαριάννα Νικολάρρη

Φανερώνει το φύλο και την ηλικία Το πώς ντυνόμαστε δείχνει πολλά χαρακτηριστικά μας ξεκινώντας από τα πιο βασικά όπως το φύλο και την ηλικία μας

Φανερώνει την οικονομική μας κατάσταση Δεν είναι λίγες οι φορές που είδαμε κάποιον ντυμένο με φτωχά ή παλιά ρούχα και συμπεράναμε ότι είναι αρκετά φτωχός

Η ενδυμασία αποτελεί τρόπο έκφρασης της προσωπικότητάς μας!! Punk, Εmo, Funky, κλασικό… όπως και να επιλέγουμε να ντυνόμαστε το μόνο σίγουρο είναι ότι παρουσιάζουμε ταυτόχρονα και ένα μέρος της προσωπικότητάς μας

Φαινόμαστε πιο όμορφοι και πιο κομψοί!!! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα όμορφα ρούχα μας προσφέρουν μια ωραία εικόνα και στυλ.

Δίνουν αυτοπεποίθηση. Πόσο ωραία και γεμάτοι θετική ενέργεια νιώθουμε όταν αυτά που φοράμε μας αρέσουν.

Καλύπτει και στολίζει το σώμα μας. Κρύο, ζέστη, βροχή, χιόνι… πόσο αφόρητα θα ήταν όλα αυτά αν δεν είχαμε και τα κατάλληλα ρούχα για να προστατευτούμε! Επίσης, έχετε φανταστεί ποτέ έναν κόσμο με γυμνούς ανθρώπους ΠΑΝΤΟΥ;;;

Γινόμαστε μέρος ενός συνόλου. Τα ρούχα, ειδικά στην εφηβεία, μας βοηθούν να γίνουμε δεκτοί και αρεστοί στο περιβάλλον μας. ← Αυτό ακριβώς προσπαθούμε να αποφύγουμε.

Υποστηρίζουμε τις θρησκευτικές μας αντιλήψεις Μουσουλμάνοι, βουδιστές, χριστιανοί… διαφορετικοί όχι μόνο στις ιδέες τους αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουν τον εαυτό τους.

Δίνουν κύρος στον χώρο εργασίας Το ράσο δεν κάνει τον παπά αλλά το ράσο κάνει σίγουρα τον παπά πιο σεβαστό πρόσωπο. Αυτό ισχύει για τους γιατρούς, τους αστυνόμους, τους πυροσβέστες κ.ά.

Ξεχωρίζουμε τις περιστάσεις. Σε όλες τις περιστάσεις της ζωής μας υπάρχουν κώδικες ενδυμασίας και είμαστε υποχρεωμένοι να τους τηρούμε. Π.χ. στην εκκλησία ΝΑΙ ΟΧΙ

Δημιουργεί ρατσιστικές συμπεριφορές Έχουμε πιθανότατα γίνει όλοι είτε θύτες είτε θύματα του φαινομένου του ρατσισμού ο οποίος έχει ως αιτία την ενδυμασία.