Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Advertisements

Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Μεγάφωνα: Εισαγωγή ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Εφαρμογές ηλιακής ενέργειας στη θέρμανση θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ Τμήμα Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων Μάθημα: Έλεγχος Περιβάλλοντος Αγροτικών.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΟΥΚΡΑΝΙΑ) Διεθνής Ημερίδα ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ 22 Απριλίου 2016 ΡΟΔΟΛΦΟΣ ΜΑΣΛΙΑΣ.
Ασκήσεις Επαναληπτικές ασκήσεις στο μάθημα Πληροφορική 1 1.
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
Εκτροφή Μηρυκαστικών Θεματική ενότητα 1: Εκτροφή προβάτων & αιγών- Στατιστικά στοιχεία Ζωικού Κεφαλαίου. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών.
1 ΔΗΜΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 5 Η (Θ) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Ψηφιακή Μετάδοση Αναλογικών Σημάτων Τα σύγχρονα συστήματα επικοινωνίας σε πολύ μεγάλο ποσοστό διαχειρίζονται σήματα ψηφιακής μορφής, δηλαδή, σήματα που.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ Α. Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1γ: Χλοοτάπητας: Εγκατάσταση Έτοιμου Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή.
Τεχνική Μηχανική ΙΙ: Το παραμορφώσιμο στερεό σώμα.
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τομέας Μετεωρολογίας-Κλιματολογίας, Α.Π.Θ.
Η ερευνά μας για το άπειρο
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Χρηματοοικονομική Λογιστική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Εισαγωγή στην Στατιστική
Facebook, δημοσιογραφία και πολιτική επικοινωνία
Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 4: Δοκιμές Διανεμητών Μικροάρδευσης
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Α
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Β. Σπυρόπουλος Τμήμα Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΡΕΚΟΡ»
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Εθνική επιλογή για την εφαρμογή της ΚΑΠ
04 - Μεταθετά στοιχεία στο γονιδίωμα -
Η ατμόσφαιρα της γης
BOCA SPORT ΑΘΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ BOCA CUP ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ 2017
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
Διδάσκων: Δρ. Γενειατάκης Δημήτρης
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
Τα μαθηματικά στους δρόμους και στα σχολεία
ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΑΘΙΚΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ I
Λειτουργίες Επισιτιστικών Τμημάτων (Θεωρία) Κεφάλαιο 1:
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ-ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
ECODESTINATION SEMINAR
Εδαφολογική Ανάλυση ως μέσο διάγνωσης γονιμότητας των εδαφών
Food and Beverage Operations and Management
سیگنالها و سیستمها بابک اسماعیل پور.
ΜΕΤΑ-ΚΕΫΝΣΙΑΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
فصل7: منطق فازی و استدلال تقریبی
العنوان الحركة على خط مستقيم
תרגול 3 - רקורסיות 3 שיטות עיקריות לפתור נוסחאות זמן ריצה רקורסיביות:
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΚΥΨΕΛΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Επιμέλεια: Γ. Χαριστός, Γ. Νερούτσου
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Тербелістер мен толқындар
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
Μοντέλο DPSIR Για την εφαρμογή των απαιτήσεων της Οδηγίας 2000/60/Ε.Κ για την ανάλυση των πιέσεων χρησιμοποιείται το μοντέλο DPSIR. Αναπτύχθηκε από τον.
Αιολικό Πάρκο Καρδίτσας
Αραίωση διαλυμάτων Νόμος της Αραίωσης Ερώτημα
«ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΥΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ» ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Δ.Ε.Υ.Α.Ρ.
Προβλήματα Εκχώρησης (Assignment Problems)
σύστημα συμπληρώματος
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη Μοντελοποιώντας τις κατανεμημένες δυνάμεις που δέχονται τα πλοία ως σημειακές φορτίσεις Ναυπηγία – ΝΔ ΙV (Μαχ) 8ο Εξάμηνο

Πόσο θα δείξει η ζυγαριά, αφού βυθιστεί το σώμα στο νερό ; Πόσο θα δείξει η ζυγαριά, αφού βυθιστεί το σώμα στο νερό ; 4.5 ? 2.5

Πόσο θα δείξει η ζυγαριά, αφού βυθιστεί το σώμα στο νερό ; Πόσο θα δείξει η ζυγαριά, αφού βυθιστεί το σώμα στο νερό ; 4.5 2 2.5

Η άντωση δεν ισούται πάντα με το βάρος του σώματος Η άντωση δεν ισούται πάντα με το βάρος του σώματος 4.5 W – FB = 4.5 – 2.5 = 2 TN 2.5 W = 4.5 ΜT FB = 2.5 ΜT

Για κάθε σώμα που ισορροπεί στη θάλασσα, το βάρος του δίνεται από τον τύπο: Δ FΒ3 G B Δ = γθαλ. ∙ ∇ όπου: Δ το εκτόπισμα (βάρος) του σώματος γ το ειδικό βάρος της θάλασσας ∇ ο βυθισμένος στο υγρό όγκος του σώματος

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη. 1 Οι δυνάμεις που δέχεται ένα σώμα βυθισμένο σε υγρό Περιγραφή Βάρους και Άντωσης 2 Η αρχή του Αρχιμήδη Πώς συνδέεται το βάρος με το βυθισμένο όγκο 3 Πότε ένα σώμα επιπλέει; Άντωση και μέση πυκνότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα φυσική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ουδέτερη πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα

Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; Πώς θα κινηθεί ένα σώμα βυθισμένο στο νερό ; ΣF = W − FB y W ΣF = m ∙ g − γυγρ∙𝛻 z ΣF = ρσωμ∙Vσωμ ∙ g − ρυγρ∙g∙𝛻 ΣF = ρσωμ−ρυγρ ∙g∙𝛻 FB Άρα, αν ρσωμ = ρυγρ είναι ΣF = 0 αν ρσωμ > ρυγρ είναι ΣF > 0 αν ρσωμ < ρυγρ είναι ΣF < 0 ουδέτερη πλευστότητα αρνητική πλευστότητα θετική πλευστότητα

Ο ναυπηγικός χάλυβας έχει πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα από το θαλασσινό νερό. γναυπ.χαλ. = 78,480 ΜΤ m3 ≫ γθαλ.νερού = 1,025 ΜΤ m3

Ο ναυπηγικός χάλυβας έχει πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα από το θαλασσινό νερό. Άρα, τα ναυπηγήματα θα έπρεπε να έχουν αρνητική πλευστότητα ! γναυπ.χαλ. = 78,480 ΜΤ m3 ≫ γθαλ.νερού = 1,025 ΜΤ m3

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου»)

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου») «επίκτητη» πλευστότητα ρ1 = m V1 ≫ ρθαλ.νερό ≥ ρ2 = m V2

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου») «επίκτητη» πλευστότητα ρ1 = m V1 ≫ ρθαλ.νερό ≥ ρ2 = m V2

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου») «επίκτητη» πλευστότητα ρ1 = m V1 ≫ ρθαλ.νερό ≥ ρ2 = m V2

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου») «επίκτητη» πλευστότητα ρ1 = m V1 ≫ ρθαλ.νερό ≥ ρ2 = m V2 ≫

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου») «επίκτητη» πλευστότητα ρ1 = m V1 ≫ ρθαλ.νερό ≥ ρ2 = m V2

Αλλάζοντας το σχήμα του βυθισμένου όγκου, αλλάζει η «μέση» πυκνότητα ενός υλικού ! 5.000 τόννοι χάλυβας (σε μορφή ράβδων) 5.000 τόννοι χάλυβας (σε σχήμα «πλοίου») επίκτητη πλευστότητα ρ1 = m V1 ≫ ρθαλ.νερό ≥ ρ2 = m V2

Το τελευταίο, αλλά και το πιο «χρήσιμο είδος» πλευστότητας: Εφεδρική Πλευστότητα x z B

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια: Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια:

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια: Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια:

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια: Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια:

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια: Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη στα υποβρύχια:

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη όταν αλλάζει η πυκνότητα της θάλασσας. Στα πλαίσια πολυεθνικής άσκησης, ένα αεροπλανοφόρο πλέει από τη Μεσόγειο στον Ινδικό ωκεανό. Πώς θα μεταβληθεί το βύθισμα του πλοίου, αν υποθέσουμε ότι πλέει και στις δύο θάλασσες με το ίδιο εκτόπισμα και σε ομοιόμορφο βύθισμα ; Δ1 = Δ2  γ1∙∇1= γ2∙∇2  ∇2 = γ1 γ2 ∙ ∇1 Αν υποθέσουμε ότι το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας δεν έχει μεταβληθεί σημαντικά μεταξύ των δύο βυθισμάτων, είναι: Τ2 = Τ1 + γ2 γ1 −1 ∙ ∇1 Αισάλου

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη όταν αλλάζει η πυκνότητα της θάλασσας. Στα πλαίσια πολυεθνικής άσκησης, ένα αεροπλανοφόρο πλέει από τη Μεσόγειο στον Ινδικό ωκεανό. Πώς θα μεταβληθεί το βύθισμα του πλοίου, αν υποθέσουμε ότι πλέει και στις δύο θάλασσες με το ίδιο εκτόπισμα και σε ομοιόμορφο βύθισμα ; Δ1 = Δ2  γ1∙∇1= γ2∙∇2  ∇2 = γ1 γ2 ∙ ∇1 Αν υποθέσουμε ότι το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας δεν έχει μεταβληθεί σημαντικά μεταξύ των δύο βυθισμάτων, είναι: Τ2 = Τ1 + γ2 γ1 −1 ∙ ∇1 Αισάλου

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη όταν αλλάζει η πυκνότητα της θάλασσας. Στα πλαίσια πολυεθνικής άσκησης, ένα αεροπλανοφόρο πλέει από τη Μεσόγειο στον Ινδικό ωκεανό. Πώς θα μεταβληθεί το βύθισμα του πλοίου, αν υποθέσουμε ότι πλέει και στις δύο θάλασσες με το ίδιο εκτόπισμα και σε ομοιόμορφο βύθισμα ; Δ1 = Δ2  γ1∙∇1= γ2∙∇2  ∇2 = γ1 γ2 ∙ ∇1 Αν υποθέσουμε ότι το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας δεν έχει μεταβληθεί σημαντικά μεταξύ των δύο βυθισμάτων, είναι:

Εφαρμόζοντας την αρχή του Αρχιμήδη όταν αλλάζει η πυκνότητα της θάλασσας. Στα πλαίσια πολυεθνικής άσκησης, ένα αεροπλανοφόρο πλέει από τη Μεσόγειο στον Ινδικό ωκεανό. Πώς θα μεταβληθεί το βύθισμα του πλοίου, αν υποθέσουμε ότι πλέει και στις δύο θάλασσες με το ίδιο εκτόπισμα και σε ομοιόμορφο βύθισμα ; Δ1 = Δ2  γ1∙∇1= γ2∙∇2  ∇2 = γ1 γ2 ∙ ∇1 Αν υποθέσουμε ότι το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας δεν έχει μεταβληθεί σημαντικά μεταξύ των δύο βυθισμάτων, είναι: Τ2 = Τ1 + γ1 γ2 −1 ∙ ∇1 Αισάλου

Άσκηση Η πλωτή δεξαμενή του παρακάτω σχήματος αποτελείται από τρία ορθογώνια ποντό- νια, διαστάσεων: μήκος = 35m, πλάτος = 25m, ύψος = 1.6m, και από ένα δάπεδο επί του οποίου δεξαμενίζονται τα πλοία, βάρους Wδαπ = 565 MΤ. Τα ποντόνια συνδέονται με το δάπεδο με κοχλίες. Στην κατάσταση που φαίνεται στο σχήμα, η δεξαμενή πλέει σε ομοιόμορφο βύθισμα T0 = 1m. Για να επιτευχθεί αυτή η κατάσταση το ποντόνι Νο2 είναι άδειο, ενώ τα ποντόνια Νο1 και Νο3 έχουν θαλασσινό νερό ύψους h0 = 0,1m. Για λόγους συντήρησης/επιθεώρησης το ποντόνι Νο2 πρέπει να απομακρυνθεί από τη δεξαμενή. Ο υπεύθυνος της δεξαμενής προτείνει να μεταφερθεί το θαλασσινό νερό από τα ποντόνια Νο1 και Νο3 στο ποντόνι Νο2 και στη συνέχεια να αποσυνδεθεί το ποντόνι Νο2 από το δάπεδο της δεξαμενής. Έτσι, η δεξαμενή θα ανυψωθεί απελευθε- ρώνοντας το ποντόνι Νο2, το οποίο θα απομακρυνθεί με τη βοήθεια ρυμουλκού. Υπολογίστε αν είναι επαρκής η ποσότητα του νερού από τα ποντόνια Νο1 και Νο3 για να απελευθερωθεί το ποντόνι Νο2 ή αν απαιτείται περισσότερο νερό.

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη Μοντελοποιώντας τις κατανεμημένες δυνάμεις που δέχονται τα πλοία ως σημειακές φορτίσεις Ναυπηγία – ΝΔ ΙV (Μαχ) 8ο Εξάμηνο