Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
Advertisements

2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Παλινδρόμηση (απλή γραμμική παλινδρόμηση) Σκοπός: Πρόβλεψη των τιμών μιας μεταβλητής (εξαρτημένης) χρησιμοποιώντας μιαν άλλη μεταβλητή (ανεξάρτητη). Εξήγηση.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο)
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
Διάταξη πραγματικών αριθμών
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
Προσδιορισμός σημείου
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Συμβολή κυμάτων.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου Τετραγωνική ρίζα πραγματικού αριθμού
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου Δυνάμεις πραγματικών αριθμών
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Ιδιότητες συναρτήσεων
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Κρίσιμο συμβάν στη διδασκαλία των συναρτήσεων y=ax
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
Равномерно убрзано праволинијско кретање
الباب الثالث: المقاييس الإحصائية الوصفية: 1- مقاييس النزعة المركزية:هى قيم مركزية (متوسطة) تتمركز او تتوزع حولها معظم البيانات. 2- مقاييس التشتت: هى.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΕ17.02
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
אורך, היקף, שטח ונפח.
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
العنوان الحركة على خط مستقيم
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
2014年述职报告.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου Εξισώσεις Α΄Βαθμού Σε κάθε ερώτηση επέλεξε την σωστή απάντηση κάνοντας κλικ στο βέλος αριστερά. ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ www.askisopolis.gr Δημήτρης Πατσιμάς Επόμενη Σελίδα

Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου Εξισώσεις Α΄Βαθμού Σε κάθε ερώτηση επέλεξε την σωστή απάντηση κάνοντας κλικ στο βέλος αριστερά. ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ www.askisopolis.gr Δημήτρης Πατσιμάς Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα

Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου Εξισώσεις Α΄Βαθμού 11.Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο μία από τις οξείες γωνίες του είναι τετραπλάσια από την άλλη. Ποια από τις παρακάτω εξισώσεις επιλύει το πρόβλημα αυτό; α. H εξίσωση 4x+x=90 β. H εξίσωση x+4x=180 γ. H εξίσωση x+5x=180 δ. H εξίσωση x+5x=90 ε. H εξίσωση x+4x=90-x www.askisopolis.gr Δημήτρης Πατσιμάς Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα

Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου Εξισώσεις Α΄Βαθμού 12.Το τετραπλάσιο ενός αριθμού ελαττωμένο κατά 5 είναι ίσο με 5.Ποια από τις παρακάτω εξισώσεις επιλύει το πρόβλημα αυτό; α. H εξίσωση 4x-5=5 ε. H εξίσωση 4x+5=-5 www.askisopolis.gr Δημήτρης Πατσιμάς Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα

Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου Εξισώσεις Α΄Βαθμού 13.Σε ένα ορθογώνιο το μήκος του είναι διπλάσιο από το πλάτος του x αυξημένο κατά 3. Αν η περίμετρος του ορθογωνίου είναι ίση με 30cm ,ποια από τις παρακάτω εξισώσεις επιλύει το πρόβλημα αυτό ; www.askisopolis.gr Δημήτρης Πατσιμάς Προηγούμενη Σελίδα