Νοητική περιστροφή και πείραμα των Cooper & Shepherd

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“La música en la pintura” Π Caravaggio.
Advertisements

Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
32 ο Πανελλήνιο Καρδιολογικό Συνέδριο Οκτωβρίου 2011 Θεσσαλονίκη Κ. Γιάγκου¹, Χ. Αζίνα², Ι. Κονναρής³ Θ. Χριστοδουλίδης ¹, Μ.Ιωαννίδης 4, 1. Cardiocure.
ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ.
Εργαστήριο Υδρογεωλογίας - ΑΣΚΗΣΗ 7
Γνωριμίες & Συστάσεις.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Entwined with the teaching of English.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α.Ε. ENVIRONMENTAL DEVELOPMENT AGENCY OF WESTERN THESSALY S.A. Best practices of successful local-regional.
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Web-based πλατφόρμες συνεργασίας στον κατασκευαστικό κλάδο
Τι είναι Υπεραγωγιμότητα; Πώς παρατηρείται;
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:ΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
Τεχνολογία επεξεργασίας αέριων αποβλήτων
Γνωριμίες & Συστάσεις. Διάλογοι ΕΠΙΣΗΜΟΣ Αλέξης: Γεια σας. Πώς σας λένε; Σέργιος: Με λένε Σέργιο Παναγιώτου. Εσάς; Αλέξης: Με λένε Αλέξη Ιωάννου. Σέργιος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ζητήματα σχεδιασμού εικονογραφημένων παιδαγωγικών.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 13: Συστηματική Παρατήρηση και Εκτίμηση της Κινητικής Εξέλιξης του Παιδιού Βασιλική Ρήγα Σχολή.
Cooper & Alley: Κεφάλαιο 6
Η στρατηγική των επιχειρήσεων. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης. Επιπλέον Διάβασμα. Yoshimori, M. (1995) “Whose Company Is It? The Concept of the Corporation.
Διάλεξη 4 η (2013 – 14) Στρατηγικες Καινοτομιας και Αναπτυξη Καινοτομων Προιοντων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 4 ο ΜΑΘΗΜΑ. ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Έννοια και ορισμός της αγοράς Όταν λέμε «αγορά» εννοούμε συνήθως τον τόπο ή τον χώρο.
Εμβιομηχανική Εμβιομηχανική ανθρωπομετρία – θέση του ΚΜΣ Ενότητα 12: Εμβιομηχανική ανθρωπομετρία – θέση του ΚΜΣ Αθανάσιος Τσιόκανος, Γιάννης Γιάκας Τμήμα.
« Οι μαθητές εκπαιδεύουν μαθητές σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου » Ευαγγελία Σιαφαρίκα Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας.
Εμβιομηχανική Δυνάμεις κρούσης Ενότητα 11: Δυνάμεις κρούσης Αθανάσιος Τσιόκανος, Γιάννης Γιάκας Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
9/27/ Γ’ έτος: 4. Μορφές αυτοοργάνωσης στην ελληνική διασπορά ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ Γ’ έτος: 4. Μορφές αυτοοργάνωσης στην.
1 Προγραμματισμός Ι Ενότητα 7 : Πίνακες I Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Εμβιομηχανική Ενότητα 6: Γραμμικά δυναμικά μεγέθη
Εργασιακός Εκφοβισμός - Workplace Bullying
ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΥΣΗΣ VOC 11.1 EΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΛΕΝΗ ΤΡΟΒΑ
Εκπαιδευτικη αξιολογηση
Μια Μπεϋζιανή Μέθοδος για την Επαγωγή Πιθανοτικών Δικτύων από Δεδομένα
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
2ο μάθημα βιολογίας Ομοιόσταση: το μοναδικό χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών Γεώργιος Κ. Παπαδόπουλος.
MEΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΚΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Υπερβαίνοντας τον Γλωσσικό Σεξισμό των Διοικητικών Εγγράφων ΡΟΔΟΣ, 21-22/6/2017.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΘΕΩΡΙΩΝ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ – ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Ο “ Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας στη μεταμοντέρνα εποχή: έρευνα και συμβουλευτική πρακτική” 23 & 24 Νοεμβρίου.
ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ... ΣΤΟ TWITTER
Χρήση διττανθρακικών σε διαβητική κετοξέωση και γαλακτική οξέωση
Αγγελικη σταθοπουλου δεσποινα μπιτσικωκου στελλα μπουλινη β1
2ο μάθημα βιολογίας Ομοιόσταση: το μοναδικό χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών Γεώργιος Κ. Παπαδόπουλος.
Εργασία στο project των μαθητριών
Ενότητα 8 : Πίνακες IΙ Αλέξανδρος Τζάλλας
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ
Πολιτισμική διαμεσολάβηση στο σχολικό πλαίσιο
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ. Τ. Ε. Ι
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΡΥΠΩΝ (ΑΤΑΡ)
ΝΕΦΡΟΛΙΘΙΑΣΗ KAI ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ουζουνάκης Πέτρος1, Κουρκούτα Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
1o Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων «Διοικητική Θεωρία και Πράξη :
ΜΑΣΤΟΣ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός»
Κύκλος Ζωής Η Γέννηση, η εξερεύνηση του εαυτού μας ,του κόσμου γύρω μας, οι συνεργασίες , η προσωπική μας πορεία βάση των ενδιαφερόντων και ικανοτήτων.
Από το σχολείο στο σπίτι κι από το σπίτι στο σχολείο
ΑποτελεσματικΗ και αναποτελεσματικΗ εκπαΙδευση
Women’s Prayer Group Thursday’s Roy’s Home (Hilliard)
Anaplastic lymphoma kinase expression in a recurrent primary cutaneous anaplastic large cell lymphoma with eventual systemic involvement  Derek V. Chan,
ITU-T and Global Standards Collaboration
JPI - Urban Europe Joint Research Program
by Nigel H. Woodcock, N. Jack Soper, and Andrew J. Miles
Can't kick that oncogene habit
Robert Owen Robert Owen , born in Newtown, Montgomeryshire, Wales was a social reformer and one of the founders of socialism and the cooperative movement.Owen's.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νοητική περιστροφή και πείραμα των Cooper & Shepherd Επιμέλεια: Κατσαρός Ανδρέας

Οι δύο επιστήμονες παρουσίασαν στους συμμετέχοντες γράμματα (σχήματα ελέγχου) είτε στην τυπική τους μορφή είτε σε μορφή εικόνας-καθρέφτη (αντεστραμμένη). Οι συμμετέχοντες έπρεπε να κρίνουν αν το σχήμα ελέγχου ήταν η τυπική ή η αντεστραμμένη μορφή του πρωτότυπου σχήματος. Τα σχήματα ελέγχου παρουσιάστηκαν με διάφορους προσανατολισμούς.

Το βασικό εύρημα ήταν ότι όσο πιο μεγάλη ήταν η περιστροφή του σχήματος τόσο περισσότερο χρόνο χρειάζονταν οι συμμετέχοντες για να αποφασίσουν Επομένως η οπτική νοερή απεικόνιση φαίνεται πως μοιάζει με την οπτική αντίληψη κατά το ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος για να φανταστεί κανείς μια μεγάλη περιστροφή, ακριβώς όπως χρειάζεται περισσότερος χρόνος στον πραγματικό κόσμο για να αντιληφθεί κανείς μια μεγάλη περιστροφή απ’ όσο μια μικρότερη