Erasmus+ KA201 2015 - 2017 Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Advertisements

ERASMUS+ το νέο Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
Νομική των Ζώων στην Ελλάδα Νομική Προστασία των Ζώων στην Ελλάδα Βάσω Τάκη – Δικηγόρος ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Διαχείριση Τεχνικών Έργων
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 3ο ΓΕΛ Τρικάλων «Οδυσσέας Ελύτης»
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ευστάθεια πρόσθιων άκρων
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
Programme for International Student Assessment 2018
ERASMUS+ KA2 R.E.S.P.E.C.T Respectful European Schools Pursue Equality & Cultural Tolerance 2η συνάντηση εκπαιδευτικών στη Φινλανδία 12 -
Κλειστά πλαστικά κανάλια
Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Dissemination & Exploitation Activities
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Ακριβή Παναγιωτοπούλου
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Learning-Teaching- Training activities
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
ECVET Permit Tι είναι το έργο « Ecvet Permit» Tαυτότητα του έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Erasmus+ KA201 2015 - 2017 Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πάτρας

Συμμετέχουσες χώρες ΕΛΛΑΔΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑ ΚΡΟΑΤΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - Πρόγραμμα ΚΑ201 – Καινοτομία στην Εκπαίδευση - Συμμετέχουν εκτός από Σχολεία και άλλοι οργανισμοί - Εκπαίδευση πάνω στο αντικείμενο, Παραγωγή Εκπαιδευτικού υλικού - Το έργο περιλαμβάνει 10 οργανισμούς από 8 διαφορετικές χώρες. Εκπαιδευτικός οργανισμός ELISTA Ενας από τους λίγους οργανισμούς στην Ευρώπη που προσφέρει εκπαίδευση στις Αλληλεπιδράσεις Υποβοηθούμενες από Ζώα (ΑΥΖ) Συντονιστής: Σλοβενία Λαϊκό Πανεπιστήμιο της Ρογκάσκα Σλάτινα

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανάπτυξη καινοτόμου εκπαιδευτικής τεχνικής: Αλληλεπίδραση Υποβοηθούμενη από Ζώα (ΑΥΖ). ΣΤΟΧΟΙ - Αλληλεπιδράσεις με ζώα μέσα και έξω από το σχολείο με μαθητές ΑΜΕΑ, ενσωματώνοντας διαφορετικές δραστηριότητες σε περιοχές του Αναλυτικού Προγράμματος Ανάπτυξη μιας καινοτόμου προσέγγισης για τους εκπαιδευτικούς για τον εμπλουτισμό και την παροχή μιας πιο ελκυστικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα δημιούργησε νέες ή βελτιωμένες πρακτικές για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών με ειδικές ανάγκες. Εκπαιδεύτηκαν τα μέλη του διδακτικού προσωπικού πώς να χρησιμοποιούν την ΑΥΖ στο αναλυτικό πρόγραμμα και τους κατέστησε πιο εξειδικευμένους και προετοιμασμένους να ενσωματώσουν καλές πρακτικές και νέες μεθόδους στις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δραστηριότητες μέσω του Αναλυτικού προγράμματος σχετικές με τα Ζώα

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Επίσκεψη σε ιατρείο Μικρών Ζώων

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Σύναντηση όλων των Εταίρων του Προγράμματος τον Μάρτιο 2016 στην Πάτρα – Επίσκεψη στον Ιππικό Ομιλο Ρίου

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ιούνιος 2016 – Εκπαίδευση στον οργανισμό ELISTA στην Ιρλανδία

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Επίσκεψη Ζώων στο Σχολείο

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Μαθησιακή διαδικασία υποβοηθούμενη από Ζώα

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Μαθησιακή διαδικασία υποβοηθούμενη από Ζώα (Πλάνο Συνεδρίας) Ονομα παιδιού: Ημερομηνία γέννησης: 15 – 5 - 2010 Διευκολυντής: Περίληψη ιστορικού Ή λεπτομέρειες της προηγούμενης συνεδρίας: Η Ελευθερία έχει διαγνωσθεί ότι βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού. Ορισμένες ακαδημαϊκές δεξιότητες είναι υψηλές, αλλά έχει σοβαρά προβλήματα επικοινωνίας, δεν συνεργάζεται με τους συνομηλίκους εύκολα και έχει περιορισμένη επικοινωνία με τους ενήλικες. Της αρέσει να αλληλεπιδρά με τον υπολογιστή και είναι απίστευτα ακριβής στις λεπτές κινητικές δεξιότητες. Την επόμενη χρονιά θα μεταβεί στο επόμενο ακαδημαϊκό επίπεδο (ειδικό δημοτικό σχολείο) και πρέπει να είναι έτοιμη σε βασικά θέματα ανάγνωσης, γραφής και μαθηματικών. Η ιδέα είναι να βοηθηθεί να αλληλεπιδράσει με ένα ζώο - ένα σκυλί, λόγω των ωφελειών που έχει αποδειχθεί ότι έχει συμβεί αυτό για τα αυτιστικά παιδιά. Επίσης, έχει δείξει μια πολύ θετική συμπεριφορά προς το σκυλί από την πρώτη επαφή και τις ώρες ανάγνωσης, γι 'αυτό αποφασίσαμε να συνεχίσουμε με ανάγνωση με τη βοήθεια του σκύλου. Πληροφορίες: Συνεδρία 1 από 6 Στόχοι 1 Κοινωνική Επαφή 2. Γνωστικά Οφέλη 3. Αναγνωστικές Δεξιότητες ΧΡΟΝΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΖΩΟ(Α) & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΕΤΡΗΣΗ/ΣΧΟΛΙΟ 0.05 Η Ελευθερία γνωρίζεται με τη Νάλα, τον ελληνικό ποιμενικό 2 D2 Η Ελευθερία ενθαρρύνεται να ξεκινήσει την επαφή, να τρίβει και να χαϊδεύει τη Νάλα 0.10 Η Ελευθερία ενθαρρύνεται να χτενίσει τη Νάλα 6 D5 Γνωστικές δεξιότητες, αλληλεπίδραση με το ζώο. Μέτρηση του χρόνου που αλληλεπιδρά 0.15 Η Ελευθερία βάζει και βγάζει το λουρί της Νάλα D7 Γνωστικές και λεπτές κινητικές δεξιότητες. Μέτρηση της ικανότητας τερματισμού της εργασίας 0.20 Ο διευκολυντής παρουσιάζει τα βιβλία και η Ελευθερία επιλέγει αυτό που θέλει να διαβάσει D11 Γνωστικές δεξιότητες και κοινωνική αλληλεπίδραση με τους ενήλικες. Μέτρηση της ικανότητας και του χρόνου επιλογής 0.25 Με τη βοήθεια του διευκολυντή βρίσκει μια άνετη θέση για να διαβάσει κοντά στο σκυλί 3 Βοηθά στην κοινωνική αποκατάσταση επικοινωνώντας με τους ενήλικες και εμπλέκοντας το σκυλί 0.30 Ρίχνει μια πρώτη ματιά στο νέο βιβλίο και δείχνει τις φωτογραφίες στο σκυλί 1 Καθίζει και βρίσκεται στην κοιλιά του σκύλου. Στη συνέχεια αλλάζει θέση και προσπαθεί να προσελκύσει το σκύλο. Οπτική επαφή.

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Βιβλία - Οδηγοί

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Περιεχόμενα Οδηγού http://www.animalintegrationintheeducationalprogramme.eu/ - Ενσωμάτωση των Ζώων στην Εκπαίδευση - Οφέλη ενσωμάτωσης των ζώων σε προγράμματα με παιδιά - Η έννοια της ενσωμάτωσης των Ζώων στα Αναλυτικά Προγράμματα - Διαλέγοντας Ζώα για Προγράμματα Ενσωμάτωσης των Ζώων - Τι κάνει ένα ζώο κατάλληλο για την τάξη; - Αξιολογώντας πιθανά ζώα για συνεργασία - Ζώα στην τάξη - Γνωρίζοντας την καλή κατάσταση του ζώου - Σημάδια άγχους στα ζώα - Ζώα και οι σχετικοί κίνδυνοι - Φτιάχνοντας έναν κώδικα πρακτικής για τα ζώα στο σχολείο - Σχεδιάζοντας μια συνεδρία βασιζόμενη σε στόχους - Προετοιμάζοντας τα ζώα για αποτελεσματική συνεδρία - Μετρώντας τα αποτελέσματα των συνεδριών - Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνεδριών όπου συμμετείχαν ζώα

Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα ανέπτυξαν κατευθυντήριες γραμμές για τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον τρόπο χρήσης των ΑΥΖ στις αίθουσες διδασκαλίας και οι οποίες περιέχονται στον Οδηγό. Μεταξύ των άλλων επιθυμούμε να ενθαρρύνουμε και να εκπαιδεύουμε τα μέλη του διδακτικού προσωπικού να χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο προς όφελος των παιδιών και έτσι να αυξήσουν τα κίνητρά τους για μάθηση και ταυτόχρονα να αυξήσουν το επίπεδο των μαθησιακών τους επιτευγμάτων. Βελτιώθηκε η γνώση των ξένων γλωσσών από τους συμμετέχοντες Αποκτήθηκε ευρύτερη κατανόηση των πρακτικών, της πολιτικής και των συστημάτων στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης Εγινε καλύτερη κατανόηση των κοινωνικών, γλωσσικών και πολιτισμικών διαφορών των συμμετεχόντων και των αντιδράσεων σε αυτές Οι οργανισμοί έχουν ήδη σχεδιάσει πώς να συνεχίσουν με τη μέθοδο ΑΥΖ μετά το τέλος του προγράμματος και όλοι σχεδίασαν πώς θα ενσωματώσουν τα αποτελέσματα των έργων στο καθημερινό πρόγραμμα δραστηριοτήτων, που θα βελτιώσουν την εκπαιδευτική τους προσφορά και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.