ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Some information about our place. Greece is a small country on the south of Europe. The peninsula, where Greece is located, is called Balkan.
Advertisements

6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Επισκέψεις Μελέτης. Οδηγός του Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση για το 2013: meletiswww.iky.gr/europaika-programmata/episkepseis-
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ
Βασικοί στόχοι Αναζήτηση διεθνών συμμαχιών & υποστήριξης για αντιμετώπιση των προκλήσεων της πόλης Απόκτηση τεχνογνωσίας – καλών πρακτικών από το εξωτερικό.
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Soft & Transversal Skills
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
3Ω 17 V A3 V3.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011 Άσπα Καράμπελα Erasmus/Bologna Experts

ECTS Label

Και τα 2 χρόνια 16 χώρες δεν συμμετείχαν ECTS 2011-2010 Και τα 2 χρόνια 16 χώρες δεν συμμετείχαν Παρόμοιος αριθμός αιτήσεων (39 το 2010 και 45 το 2011) αλλά μεγαλύτερη η επιτυχία (5 το 2010, 12 το 2011) Η Τουρκία και η Τσεχοσλοβακία έλαβαν τις περισσότερες αιτήσεις European Commission can do a lot in driving forward the modernisation agenda and But – important to remember that the EU Member States remain completely responsible for the organisation and funding of their education systems So we have a supporting role – Supporting: - Member States: to work together and to learn from each other, including through the open method of co-ordination for peer learning and benchmarking progress - Universities and other HEI: financing specific projects eg. For the development of joint degrees, funding staff mobility through the Erasmus and Erasmus Mundus programmes, research into specific areas eg. For defining learning outcomes, - individual students: Erasmus flagship programme 2 million students since 1987 done an ‘Erasmus’, approx 200,000 per year helping Member States; and we have specific competence in the area of cross-border learning moblity 2

DS Label 2011 The last 15yrs or so have already seen a huge massification of HE. Can our systems cope with further expansion? Is there enough capacity? [Currently approx 4,000 universities/HEI in Europe and 21 million HE students in Europe] Growth is hard to achieve without additional funding – the money has to come from somewhere? Across Europe we are seeing that cost-sharing (ie. tuition fees) are becoming an increasing feature, especially at Masters level. Enough professors – retirement time bomb. Many are concerned about a possible trade off between quality and quantity? : Quality of programmes, contact time, recourse to junior lecturers/PhD students. QA important Diminishing exceptionality – will more students mean that a degree will be worth less than it used to be? How do universities profile and market themselves? Will there be more competition for students? May wish to come back to some of these questions in the debate.

- Και τα 2 χρόνια 9 χώρες δεν συμμετείχαν DS 2011-2010 - Και τα 2 χρόνια 9 χώρες δεν συμμετείχαν - Παρόμοιοι αριθμοί αιτήσεων (139 το 2010 και 133 το 2011) αλλά μεγαλύτερη η επιτυχία (53 το 2010, 55 το 2011) - Η Τουρκία έλαβε τις περισσότερες αιτήσεις και σημειώθηκε σημαντική αύξηση στις αιτήσεις στη Σουηδία Public online consultation (until 15th March) – over 2,400 responses, consultation with governments and mutual learning between countries on key topics Specific studies/research on key themes eg. Feasibility studies on ranking (June 2011), pan-EU student lending facility (March 2011) 4

Ευχαριστώ Πηγή: Άσπα Καράμπελα akarabela@iky.gr Alvaro Bordallo Sainz European Commission DG EAC (Unit C-1) Ευχαριστώ Άσπα Καράμπελα akarabela@iky.gr