O LE TALALELEI MA LE EKALESIA

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Advertisements

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΦΡΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δράσεις προς χρηματοδότηση Αναβάθμιση – Επέκταση εξοπλισμού και διαδικασιών.
Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ EΔET A.E. EΘNIKO ΔIKTYO EPEYNAΣ & TEXNOΛOΓIAΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠ. ΕΣΩΤ., ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚ. & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
OI ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Α2 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ, ΝΕΡΑΚΙ;» Υπεύθυνη Καθηγήτρια Μακαρούνα Μαρία.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
Η Κερκίνη είναι μια τεχνητή λίμνη που σχηματίστηκε το 1932 με την δημιουργία φράγματος στον ποταμό Στρυμόνα. Βρίσκεται στον νομό Σερρών. Αποτελεί ιδιαίτερα.
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
Απογραφή Δικαιούχων Προνοιακών και Κοινωνικών Επιδομάτων Επιδόματα: 1. Τυφλότητας 2. Κωφαλαλίας 3. Παραπληγίας / Τετραπληγίας / Ακρωτηριασμού σε ανασφάλιστους.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Ενότητα 4η: ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Φωτογραφία από λίμνη – αλυκή (NaCl)
O NAOΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ.
Εργομετρια 4 Πηγές μυικης ενέργειας
ΣΤ΄2 109ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών ΝΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΣ
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ Α2 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2ου ΓΕ.Λ. ΘΕΡΜΗΣ
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 1: Σύνθεση Συστημάτων Μικροάρδευσης
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΣΤΑ 1200 π.Χ. Η Μυκηναϊκή Ελληνική.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!!.
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Επεξήγηση σχήματος 3.14 & παρουσίαση του παραδείγματος 10.4
6.2. ΑΝΑΣΑΡΚΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΚΥΝΑΡΙΩΝ
Γεωργική Μηχανική. Γεωργική Μηχανική Ανάλυση δονήσεων στο κάθισμα του οδηγού των γεωργικών ελκυστήρων, κατά τη διάρκεια δοκιμών οργώματος.
MATEMATIKA NA ŠKOLSKOM IGRALIŠTU
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Προϋπολογισμός (Δ.Δ) : ,75 € Δικαιούχος: Υπουργείο Περιβάλλοντος και.
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
CHƯƠNG 4: CÁC LOẠI BẢO VỆ 4.1 Bảo vệ quá dòng Nguyên tắc hoạt động 4.2 Bảo vệ dòng điện cực đại (51) Nguyên tắc hoạt động Thời gian làm.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
Two Theories of Bonding
Chương IV. Tuần hoàn nước trong tự nhiên
OHMOV ZÁKON, ELEKTRICKÝ ODPOR VODIČA
Chöông 8 KEÁ TOAÙN TAØI SAÛN COÁ ÑÒNH
ΜΕΤΑ το νέο νόμο (και την κυα 50743/ )
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
Θάλλιο Tl.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ & ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
М.Әуезов атындағы орта мектебі
II. MEĐUDJELOVANJE TIJELA
Strujanje i zakon održanja energije
ΜΕΤΑ το νέο νόμο (και την κυα 50743/ )
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
Βιργιλίου Αινειάδα KΦL 03 Σοφία Παπαϊωάννου
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΕΞΑΜΕΤΡΟ 1– ∪∪ / 2– ∪∪ / 3– ∪∪ / 4– ∪∪ / 5– ∪∪ / 6– Χ
GLASOVNI SUSTAV LATINSKOG JEZIKA
Σύντομη παρουσίαση της γραμματικής της ελληνικής γλώσσας ~ Краткая презентация грамматических особенностей греческого языка.
Παλαιολόγου Μπενιζέλου 7 Αθήνα 10556
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

O LE TALALELEI MA LE EKALESIA Lesona 13 mo Setema 23, 2017

Toe fa’atutū e ua pau’ū. Kalatia 6:1a. ‘Alo’ese mai fa’aosoosoga. Kalatia 6:1e. Fesoasoani e fa’amᾱmᾱ i ‘avega a isi tagata. Kalatia 6:2a. Ia fa’ataunu’uina le Tulafono a Keriso. Kalatia 6:2e. Fa’amᾱmᾱina o a tatou ‘avega. Kalatia 6:5. Lulu ma selesele. Kalatia 6:7-8. Faia mea lelei mo isi tagata. Kalatia 6:9-10. Kalatia 6:1-10 o lo’o iai ni fautuaga mo le ‘au kerisiano e fa’atatau i ‘auala e feso’ota’i ai i isi fo’i tagata fa’atuatua.

TOE FA’ATUTŪ E UA PA’U’Ū “Le au uso e, afai e maua se tagata i se tasi agasala, o outou o i la le Agaga ia outou fa’afo’i mai le ua fa’apeaina ma le loto o le agamalu…” (Kalatia 6:1a) Tatou te ‘ioeina le ‘au fa’atuatua ina ia atoatoa (Kalatia 5:16; Mataio 5:48), ae e iai taimi e pa’u’ū ai le ‘au fa’atuatua , ma a’afia ai ma i tatou. Tatou te le o talanoa e lu’i le agasala pe matuᾱ tete’e i ai, ae o se mea ua sesē po’o le se’e ‘ese. O le a le a’oa’oga a Iesu i le toe fa’atutū mai o tatou uso ma tuafafine? Mataio 18:15-17. E tatau ona “lipea” pe “fa’asa’o” mea sese a isi i le ‘auala fa’ale-tagata, e fusia i le alofa ma le lē gaoia. E tatau ona tasi pe lua ni molimau po’o le ekalesia o ni alaga’oa mulimuli pe afai e musuᾱ le tagata e fa’ailoa lana mea sesē.

‘ALO’ESE MAI FA’AOSOOSOGA “… ma ia fa’aeteete oe ne’i fa’aosoosoina fo’i oe.” (Kalatia 6:1e) Ua tautala Paulo i le tagata ua ia iloaina le mea sesē a le isi ona uso. E aunoa ma le tusitusilima i mea sesē a isi tagata, e tatau ona tilotilo i tatou iᾱ i tatou lava. O lo’o o’u faia ea le mea sesē lava e tasi? I lea lava tulaga, e fa’apeī le ituaiga faiga ou te mana’o ai pe afai ou te pa’ū? E leai se tasi e fiafia i le pa’ū, auᾱ ua tutusa le natura agasala o tagata uma. O le tala ia Tavita, Peteru ma isi tagata o le Tusi Pa’ia e fa’amaonia ai mea nei (1 Korinito 10:12)

FESOASOANI E FA’AMᾹMᾹ ‘AVEGA A ISI TAGATA “Ia outou fesui i a outou ‘avega e ‘ave…” (Kalatia 6:2a) O le ‘upu “’avega” e fa’asino i se ᾱvega e tatau ona tausoa i se ‘auala umi lava. O lenei ‘upu sa fa’aaoga mo so’o se fa’afitauli po’o se mea faigata. Ua fautuaina i tatou ina ia fesoasoani i isi tagata e fa’amᾱmᾱ a latou ‘avega. O ‘avega e foliga ua ni mea sesē e masani a’i ma mea e tutupu ai, o se fa’ama’i i le tino, ma lepetia ai aiga… E lē finagalo le Atua tatou te tau’aveina a tatou ‘avega. O lo tatou manatu fa’amaualuga e le tatau ona fete’ena’i ma le fesoasoani mai o isi tagata e tau’ave a tatou ‘avega. O Kerisiano uma e tatau ona tapena e fesoasoani i isi tagata, ona o se vaega taua o le Ekalesia (1 Korinito 12:26).

IA FA’ATAUNU’UINA LE TULAFONO A KERISO “… ma ia fa’apea ona outou faia le tulafono a Keriso.” (Kalatia 6:2e) O le fea le Tulafono a Keriso? Ua ‘aumai e Iesu ia i tatou le tulafono: “e pei ona ou alofa atu ia te oe, ma e alofa atu i le isi.” (Ioane 13:34). Ua ia soso’oina le tulafono masani i le alofa. O le alofa i le Atua i mea uma ma o tatou tuᾱ’oi fa’apea ma i tatou lava o le ta aofa’iga lena o le tulafono (Mataio 22:36-40). I le fa’amᾱmᾱ ai o ‘avega a isi, e le gata ua tatou mulimuli i tulaga ‘a’ao o Iesu ma ua fa’ataunu’uina ai fo’i le tulafno.

FA’AMᾹMᾹINA O A TATOU ᾹVEGA “Auᾱ e ta’itasi ma ‘ave i lana lava ‘avega.” (Kalatia 6:5) O lo’o fa’aaoga e Paulo ‘upu e lua i fuai’upu e 2 ma le 5: baros (f. 2; ‘avega) ma le phortion (f. 5; ᾱvega) O “ᾱvega” i le fuai’upu e 5 e pei o se uta a se va’a i se uafu, po’o se ato fa’afafa a se fitafita po’o se pepe i totonu o le manava o lona tinᾱ. O na ᾱvega e le mafai ona tu’u’eseina. O lona uiga, e le mafai e se tasi ona ia amoina vagana lava oe. E iai isi ᾱvega e na’o le tagata lava e to’atasi na te amoina. Fa’ata’ita’iga, o le ta’usalaina po’o isi ᾱvega tugᾱ, ua na’o le Atua e fesoasoani ia i tatou.

LULŪ MA SELESELE Lulū i la le tino Lulū i la le Agaga “Aua ne’i fa’asesēina outou, e le ulagia le Atua auᾱ o le mea e lulūina e le tagata, o le mea lava lea e seleseleina mai ai e ia. O sē lulū i la lona tino, e selesele mai ai e ia i la le tino le mea e pala, a’o sē lulū i la le Agaga, e selesele mai ai e ia i le la le Agaga le ola e fa’avavau.” (Kalatia 6:7-8) Lulū i la le tino Lulū i la le Agaga E mafai ona tatou lē ano tele i le Atua, ae le mafai ona tatou ulagiaina o Ia. O Ia o le Fa’amasino amiotonu e totogiina e tusa o a tatou mea sa lulūina i lenei olaga. O e o lo’o soifua e fa’amalieina lo latou tu’inanau i le tino e fa’aumatiaina. O i latou ua fa’amalieina le finagalo o le Atua e fa’aolaina e fa’avavau. O le tulafono o le lulū ma le selesele e fa’amaonia i le olaga nei. Ua tatou masani i le pagᾱtia po’o le fiafia fo’i i le i’uga o a tatou mea e fai. E le ‘ave’esea e le Atua mea e tutupu, ae na te fa’amagaloina a tatou agasala ma fa’atamafai i tatou e fai ma lana fanau.

FAIA MEA LELEI MO ISI TAGATA “Aua ne’i tatou fa’apalapala i le amio lelei, auᾱ o ona po e tatau ai tatou te selesele mai ai, pe afai tatou te le fa’avaivai. O lenei, ia tatou agalelei, ia fa’atatau i mea e tutupu i lea aso ma lea aso, i tagata uma lava, ae fa’asili i le aiga o le fa’atuatua.” (Kalatia 6:9-10) Ua fautua mai Paulo tatou te faia le lelei i so’o se taimi. Pe afai tatou te tausisi e fai le lelei, o le a tatou va’aia se i’uga matagofie. O o tatou uiga lelei e a’afia ai ituaiga tagata nei e lua: Tagata uma O tagata uma na foafoa e le Atua, ma maliu ai Iesu mo tagata uma. O lenei, ua ta’ulelei tagata uma ona o la tatou fesoasoani, tusa lava po’o le a le lanu, ituaiga, tagata, tulaga… O se vaega lenei o tagata fa’apitoa, ona o tagata lotu uma o o tatou uso ma tuafafine. O i tatou o tagata uma o le aiga e tasi, ma e tatau ona va’aia lelei e le tasi le isi i se ‘auala fa’apitoa. O le aiga Fa’atuatu a

“Se’i vagana ai lava ua e lagona o le a tu’u’ese ou manatu fa’ale-tagata, ma fa’amaulaloina oe lava ina ia lavea’ia lou uso, ma e avatua se malamalama itiiti i lou fofoga (mata) ma sauni e fesoasoani i lou lava uso. Ona mafai lea na e feso’ota’i iai ma a’apa atu i lona loto. E leai lava se tasi e mafai ona ia toe va’ava’ai i sona tulaga sesē e ala i le toe fuata’i ma feso’otai; ae o le to’atele ua o ‘ese mai ia Keriso ma ua ua’i atu o latou loto i le nofosala. O le agaga, le loto maulalo, o le manumalo, e ono fa’aolaina ai ma natia ai le anoano o agasala. O le fa’aaliga a le Atua i lou lava olaga o le a atagia ai se malosiaga tele mo i latou uma ua outou masani. ‘Avea ia Keriso e fa’aata ai oe i aso uma, ma ia fa’afouina oe le malosiaga o lana ‘upu—i le loto maulalo, fa’atosinaina, i le ma lea e tosina ai le toe fuata’ina o isi agaga i le matagofie o le Ali’i lo tatou Atua.” E.U. (Mafaufauga mai le Mauga o Fa’amanuiaga, v. 6, i. 128)