Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
Advertisements

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Λύση προβλημάτων Στην επίλυση προβλημάτων ασχολούμαστε με δύο κυρίως θέματα: 1.Ποιες είναι οι στρατηγικές υποδιαίρεσης ενός προβλήματος σε μικρότερους.
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πάμε να κάνουμε ένα μικρό τεστάκι.
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά Στέλιος Μιχαήλογλου Στέλιος Μιχαήλογλου Άλγεβρα Α΄ Λυκείου.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )
Ερωτήσεις σωστού-λάθους
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
Eνα μικρό τεστ για να βρεθεί ο πιο αδύναμος κρίκος.
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Περιεκτικότητες διαλυμάτων
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία

Πρόβλημα 1 Μια συνταγή για κεικ αναφέρει: «4 αυγά, 1 πακέτο φαρίνα του μισού κιλού, 250 gr βουτύρου, 2 φλιτζάνια ζάχαρη, 1 βανίλια, 1 φλιτζάνι γάλα». Βρές πώς θα γίνει η συνταγή αν θέλεις να φτιάξεις μεγαλύτερη δόση και έχεις 7 αυγά.

Οικείο με τις εμπειρίες του μαθητή: Εικόνα από καθημερινές εργασίες του σπιτιού. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική επίλυσης. Έχει ως θέμα του τις αναλογίες, αλλά μπορεί να λυθεί αλγεβρικά, με χρήση της εξίσωσης y = αx, γεωμετρικά, είτε με δοκιμές. Οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τα δικά τους μοντέλα λύσης.

Πρόβλημα 2 Σε ένα διαγώνισμα, κάθε μαθητής πρέπει να απαντήσει σε 100 ερωτήσεις. Θα πάρει 3 μονάδες για κάθε σωστή απάντηση και μόνο 1 μονάδα για κάθε λανθασμένη. Ένας μαθητής πήρε συνολικά 220 μονάδες. Σε πόσες ερωτήσεις απάντησε σωστά;

Οικείο με τις εμπειρίες του μαθητή: Εικόνα από το σχολικό του περιβάλλον, διαφορετικός τρόπος βαθμολόγησης. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική επίλυσης. Μπορεί να λυθεί είτε αριθμητικά είτε αλγεβρικά. Αριθμητικά: Αν όλες οι ερωτήσεις ήταν σωστές, θα είχε πάρει 300 μονάδες, άρα η διαφορά των 80 μονάδων οφείλεται στον αριθμό των λανθασμένων απαντήσεων. Αλγεβρικά: Κατασκευή εξίσωσης και επίλυσή της. Οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τα δικά τους μοντέλα λύσης. Να δοκιμάσουν με δικούς τους αριθμούς και να προσπαθήσουν να επαληθεύσουν την λύση τους.